![]() |
|
Vraag hem ook eens wat hij lekker vindt. Het toompje, het plekje waar de voorhuid aan de onderkant vastzit aan de eikel, is bij mannen het meest gevoelig dus je zou daar eens met je tong langs kunnen likken (al is dat voor sommige heren weer té gevoelig, zoals ook meisjes het niet fijn kunnen vinden als je rechtstreeks over de clitoris likt)
En je kan afwisselen tussen echt pijpen en likken, en als je lamme kaken hebt is er ook niks op tegen om even je mond te ontspannen en het af te wisselen met gewoon aftrekken. Of aftrekken een pijpen combineren, dat kan ook. Mogelijkheden genoeg om het leuker te maken!
|
![]() |
Ik vind pijpen combineren met aftrekken maar niks : t is of het 1 of het ander. Natuurlijk wel na elkaar. Pijpen samen met aftrekken wordt gauw te heftig, en dat kan ik niet bijbenen met mn mond. We doen wel vaak, als we gaaq vrijen, eerst t zachtere werk, dat is inclusief pijpen maar dan vooral nat likken, z'n toompje en eikel, afwisselend ook wel z'n ballen. Als hij (of ik) dan nog niet aan penetratie toe is, gaan we verder, dat is dan aftrekken (maar zo dat ie niet komt, bijna wel, dan ff rust, weer trekke), tot net voor dat hij komt), weer ff rust, enzovoort. Doet hij bij mij ook, eerst klit vingeren, dan beffen en als ik kom houdt hij ff op, dan weer beffen of vingeren, dan ook wel z'n vingers erin op g-spot, en zovoort. Ik heb t liefst dat hij niet komt als ik hem aftrek maar er wel geil van wordt - klaarkomen met neuken voelt t beste.
|
![]() |
|
Eh, ja. Maar dit topic is niet echt recent meer, dus ik betwijfel of ze nu nog veel aan je bijdrage heeft.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijpen maar durf niet marina16 | 27 | 05-03-2011 18:05 | |
Lifestyle |
OMGWTF!!1!elf!! Verwijderd | 322 | 14-02-2006 20:36 | |
Seksualiteit |
pijpen BrunetJuh | 17 | 03-01-2004 18:21 | |