Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2010, 21:03
marina16
marina16 is offline
ik wil mijn vriend heel graag pijpen maar zodra ik bij hem ben durf ik niet meer.
Ik vind het dan spannend worden en een beetje eng aangezien het de eerste keer is.
zowie weet ik dat hij soa loos is dat heeft hij 2 weken geleden laten testen

heeft iemand tips hoe ik dit makelijker kan maken??
Oud 18-11-2010, 22:04
Infidel
Infidel is offline
Ik las 'Ik wil hem bijten'. Maar goed.

Misschien kun je het er met hem over hebben? Dat je het graag wilt, maar niet goed weet hoe? Dan weet hij ook hoe jij je voelt en dan kan hij daar rekening mee houden.
Oud 18-11-2010, 23:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had hetzelfde probleem als jij! Ik wilde wel, maar ik durfde het echt niet. Toen heb ik dat gewoon gezegd, en het moment dat ik dat deed, was er gelijk heel veel druk van de pan.
Dus praat er gewoon over, no big deal.
Oud 18-11-2010, 23:46
Qimm
Qimm is offline
niet pijpen, je kunt nog zo veel doen met die piemel voor je hem daadwerkelijk in je mond steekt. Als je enmaal gewend bent aan het eit dat je hoofd er dicht bij in de buurt is is de stap naar pijpen heel makkelijk gezet.

geef wel bij hem aan dat je het eng vind en dat hij je gewoon op jouw tempo je gang moet laten gaan.
Oud 19-11-2010, 15:54
marina16
marina16 is offline
Ik weet wel hoe het moet heb vaak geoefent ergens op :$
ik heb het er ook al met hem over gehad hij vind t niet erg en geeft mij de tijd tot ik het wel durf.
Maar wil hem gewoon zien genieten
Oud 19-11-2010, 15:57
Qimm
Qimm is offline
wat doe je dan moeilijk? zoen hem gewoon op zijn lippen, in zijn hals, over zijn borst naar z'n buik en dan ben je er al bijna, durf je toch niet verder stop je gewoon, volgende keer weer proberen. Niets engs aan, tis alleen maar leuk
Oud 20-11-2010, 21:11
marina16
marina16 is offline
nh\ou blijkbaar heeft niemand tips?
Oud 20-11-2010, 21:18
Qimm
Qimm is offline
ik zie wel tips, wat voor tips zoek je dan?
Oud 21-11-2010, 15:37
Verwijderd
Hebben jullie al wel (half)naakt geknuffeld, heb je hem al afgetrokken, heeft hij jou al gevingerd? In 1 keer van zoenen naar pijpen is namelijk een veel te grote stap, dan is het logisch dat je het eng vindt. Werk er rustig naartoe.
Oud 21-11-2010, 21:44
Gerben901
Gerben901 is offline
net zoals sarah zeg ik als tip werk er langzaam heen en als dit niet lukt er zijn wel andere dingen waarvan iemand kan genieten
Oud 21-11-2010, 23:46
marina16
marina16 is offline
Citaat:
Hebben jullie al wel (half)naakt geknuffeld, heb je hem al afgetrokken, heeft hij jou al gevingerd? In 1 keer van zoenen naar pijpen is namelijk een veel te grote stap, dan is het logisch dat je het eng vindt. Werk er rustig naartoe.
Ja hebben we allemaal al gedaan, ik ben er wel achter dat als ik in dominante positie zit dus b.v bovenop hem dat alle makkelijker gaat,
dus ik heb een tip voor mezelf

maar nu nog kijken of die ook werkt
Oud 22-11-2010, 20:48
Pluis
Pluis is offline
Vraag hem ook eens wat hij lekker vindt. Het toompje, het plekje waar de voorhuid aan de onderkant vastzit aan de eikel, is bij mannen het meest gevoelig dus je zou daar eens met je tong langs kunnen likken (al is dat voor sommige heren weer té gevoelig, zoals ook meisjes het niet fijn kunnen vinden als je rechtstreeks over de clitoris likt)
En je kan afwisselen tussen echt pijpen en likken, en als je lamme kaken hebt is er ook niks op tegen om even je mond te ontspannen en het af te wisselen met gewoon aftrekken. Of aftrekken een pijpen combineren, dat kan ook. Mogelijkheden genoeg om het leuker te maken!
Oud 24-11-2010, 21:39
serac
serac is offline
Ik vind pijpen combineren met aftrekken maar niks : t is of het 1 of het ander. Natuurlijk wel na elkaar. Pijpen samen met aftrekken wordt gauw te heftig, en dat kan ik niet bijbenen met mn mond. We doen wel vaak, als we gaaq vrijen, eerst t zachtere werk, dat is inclusief pijpen maar dan vooral nat likken, z'n toompje en eikel, afwisselend ook wel z'n ballen. Als hij (of ik) dan nog niet aan penetratie toe is, gaan we verder, dat is dan aftrekken (maar zo dat ie niet komt, bijna wel, dan ff rust, weer trekke), tot net voor dat hij komt), weer ff rust, enzovoort. Doet hij bij mij ook, eerst klit vingeren, dan beffen en als ik kom houdt hij ff op, dan weer beffen of vingeren, dan ook wel z'n vingers erin op g-spot, en zovoort. Ik heb t liefst dat hij niet komt als ik hem aftrek maar er wel geil van wordt - klaarkomen met neuken voelt t beste.
Oud 25-11-2010, 19:45
DMN_
DMN_ is offline
ik zou zeggen vraag het gewoon welke jongen zou nou niet ja zeggen ( ja wij jongens geloven dat we altijd klaar zijn ervoor maar naderhand .... ) ik zou in iedergeval ja zeggen ( als ik 16 was )
Oud 04-09-2011, 17:23
daanvankampen11
daanvankampen11 is offline
ik als jongen zou het juist heel stoer vinden als je het gewoon zegt
Oud 04-09-2011, 18:09
Em.
Em. is offline
Eh, ja. Maar dit topic is niet echt recent meer, dus ik betwijfel of ze nu nog veel aan je bijdrage heeft. Ik gooi er iig even een slotje op, nieuwe dingen kunnen in nieuwe topics, en anders wordt er misschien alleen maar onnodig op dit topic ingegaan.

Regels voor berichten