Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2005, 19:38
Verwijderd
Zojuist belde ik iemand, maar in plaats van te groeten of te zeggen waarvoor ik belde, zei ik "Ja, zeg 't maar?" aangezien ik het gewend ben dat ík gebeld word en dit de manier is waarop ik dan opneem.

Toen ik een tijd terug naar school fietste, fietste ik per ongeluk richting de coffeeshop daar in de buurt. Dit omdat ik meestal naar school ga met de bus, maar 's avonds bij het uitgaan meestal fiets - en die shop ligt enigszins op de uitgaansroute.

Gisteren wilde ik een peuk opsteken maar toen pakte ik per ongeluk m'n glas bier in plaats van een aansteker. Diezelfde avond probeerde ik ook een slokje te nemen van m'n pakje shag.

Een paar dagen terug was ik met cha0s aan het MSN'EN en toen vergat ik dat ik de laatste was die iets gezegd had, en begon tegen mezelf terug te praten.

Net wilde ik alleen even de bustijden checken, maar bij het openen van het venster met het forum (..het is mijn startpagina ) vergat ik dat en nu pas bedenk ik me waarom ik eigenlijk online was. Zometeen dus op naar connexxion.nl.

Wat zijn de wtf-momenten die typerend zijn voor jouw lifestyle? Ben je rijk, en neem je automatisch het duurste op de menukaart - waarbij je ineens gedwongen wordt om kikkerkont met franse wijn te eten, terwijl je eigenlijk gewoon een glas water wilde? Ben je winkelverslaafd, en koop je de halve H&M leeg terwijl je eigenlijk gewoon de weg wilde vragen? Ben je zo alto dat je uit automatisme op de grond gaat zitten als je ergens op moet wachten - zelfs als je in het Grote Openlucht Bankjesmuseum bent? Eet je zo veel kaas, dat je het per ongeluk door je brownies strooit?

Jullie weten hoe het gezegde gaat: VERTEL ME WAT JE WTF IS, EN IK VERTEL JE WIE JE BENT Maar niet heus, want ik ben lui en ga zo weg, maar dat doet er niet toe. Vertel het alsnog maar.

Laatst gewijzigd op 10-12-2005 om 19:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2005, 19:45
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 19:51
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
OMGWTF ik kocht vandaag een heleboel lekkere broodjes voor mn collega's en mijzelf en ik had er wat extra gekocht zodat ik vanavond lekker kon schranzen. Natuurlijk heb ik die ergens diep onder een toonbank gepropt zodat mn collega's er niet mee vandoor konden gaan. En natuurlijk vergeet ik ze dan ook mee te nemen zodat ik vanavond sloffe noten en rozijnen moet knabbelen
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 19:52
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Het moment dat ik in een spiegel in een bus keek en dacht van 'wat lijkt die kerel toch op mij' was wel behoorlijk wtf.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 19:53
crook
Avatar van crook
crook is offline
volgens mij blow jij veel
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:09
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
crook schreef op 10-12-2005 @ 20:53 :
volgens mij blow jij veel

Vroeger wel.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:16
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
hij had het over paranoide.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:17
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-12-2005 @ 21:16 :
hij had het over paranoide.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:20
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Paranoide
18V - Lid
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:21
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
als ik een slok drinken wil nemen uit een fles, maar de dop er nog op zit. op de wc ga zitten terwijl de deksel ( ) er nog op zit. de deur uit wil lopen als ik wel al een panty, maar nog geen rokje aan heb. bier naast mn mond giet. onder de douche stap met mn sokken nog aan. een sigaret verkeerd om in mn mond heb. net naast mn stoel ga zitten ipv erop.
__________________
false advertisement
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:22
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-12-2005 @ 21:20 :
Paranoide
18V - Lid

crook
V - Lid
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:23
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
wtf-moment: s'ochtends een glas pakken, naar de koelkast, melk in het glas doen, glas in de koekast zetten en met het pak melk op de bank gaan zitten
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:24
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Scatterbrain schreef op 10-12-2005 @ 21:21 :
als ik een slok drinken wil nemen uit een fles, maar de dop er nog op zit. op de wc ga zitten terwijl de deksel ( ) er nog op zit. de deur uit wil lopen als ik wel al een panty, maar nog geen rokje aan heb. bier naast mn mond giet. een sigaret verkeerd om in mn mond heb. net naast mn stoel ga zitten ipv erop.



Lol, toch maar eens wat vaker uitgaan in Utrecht
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:26
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 10-12-2005 @ 20:24 :
Lol, toch maar eens wat vaker uitgaan in Utrecht
ja, stefanie zei dat je binnenkort een keer mee uitgaat hier maar je was zat geloof ik.
__________________
false advertisement
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:27
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 10-12-2005 @ 21:22 :
crook
V - Lid
je moet niet altijd alles geloven wat je leest.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:29
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Scatterbrain schreef op 10-12-2005 @ 21:26 :
ja, stefanie zei dat je binnenkort een keer mee uitgaat hier maar je was zat geloof ik.
Als ik zat ben wil dat niet zeggen dat ik alleen maar onzin verkondig hoor .

Maar donderdag dus!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:32
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 10-12-2005 @ 20:29 :
Als ik zat ben wil dat niet zeggen dat ik alleen maar onzin verkondig hoor .

Maar donderdag dus!
sjoerd, ben je zat?
__________________
false advertisement
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Scatterbrain schreef op 10-12-2005 @ 21:21 :
als ik een slok drinken wil nemen uit een fles, maar de dop er nog op zit. op de wc ga zitten terwijl de deksel ( ) er nog op zit. de deur uit wil lopen als ik wel al een panty, maar nog geen rokje aan heb. bier naast mn mond giet. onder de douche stap met mn sokken nog aan. een sigaret verkeerd om in mn mond heb. net naast mn stoel ga zitten ipv erop.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-12-2005, 20:53
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik leg wel eens de kaas in de oven en het brood in de koelkast als ik de tafel opruim.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:55
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Scatterbrain schreef op 10-12-2005 @ 21:21 :
als ik een slok drinken wil nemen uit een fles, maar de dop er nog op zit. op de wc ga zitten terwijl de deksel ( ) er nog op zit. de deur uit wil lopen als ik wel al een panty, maar nog geen rokje aan heb. bier naast mn mond giet. onder de douche stap met mn sokken nog aan. een sigaret verkeerd om in mn mond heb. net naast mn stoel ga zitten ipv erop.
herkenbaar eej
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:02
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
ik ga jullie allemaal ff pwnen:

ik heb vaker dat als ik het huis uitga via de voordeur, de deur van binnen uit probeer te openen met mijn sleutel, alsof ik naar binnen moet.

ook stond ik eens een paar keer 's nachts bij een vriend aan de deur met mijn sleutel in zijn sleutelgat te morrelen.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:03
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
ik heb trouwens heel veel van dat soort onzin meegemaakt, maar het was schijnbaar allemaal niet memorabel genoeg om het ook daadwerkelijk te onthouden.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:04
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik had afgelopen vrijdag een serieus WTF-moment. Ik liep op school de trap op en ik lette gewoon op enzo, niks aan de hand, ineens weet ik niet meer met welke hersenhelft ik welke voet moet bewegen en beginnen mijn voeten een compleet pandemonium van voetstappen te maken met als resultaat dat ik twee keer mijn rechtervoet op dezelfde tree zette, mijnlinkervoet een tree lager zetten en heel snel introk omdat ik dacht dat iki omhoog ging en het was echt heel vaag en ik viel bijna van de trap af.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:13
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik gooi wel eens bier naast mn mond of doe mn peuk verkeerd om in mn mond... maar dat is vaak als ik bezopen ben en ik vind dus dat dat niet echt meetelt
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:17
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
mijn pony van 1.30 valt heel vaak andere paarden aan, ook al zijn ze 1.80. laatst was er een paard een meter of zes van haar verwijdert en toen ineens stormde ze op hem af en gaf ze een harde gil en beet ze hem. toen had ik wel even zoiets van ' wtf idioot'
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2005, 21:17
Verwijderd
Ik en mijn metgezel lachen hardop om metal en grandmommy.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:18
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Scatterbrain schreef op 10-12-2005 @ 21:32 :
sjoerd, ben je zat?


Neejoh, tis zaterdagavond.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:20
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 10-12-2005 @ 22:17 :
Ik en mijn metgezel lachen hardop om metal en grandmommy.
lachen jullie me uit?
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
snachts moeten pissen, en nog wat vuile was tegenkomen. Doodleuk naar de badkamer lopen, de vuile was in de plee gooien en natuurlijk bijna in de wasmand pissen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 10-12-2005 om 21:24.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:22
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
whahahaha

ik heb weleens bijna op een dichte plee gepiest, ik wilde net alles laten lopen want ik moest al anderhalf uur en omg toen was ik blij dat ik een meisje was en het enigszins kan aansturen
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:25
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
'hoi mam ik kom even langs op je werk want blabla'
'okee leuk dan ga ik je showen aan mn collega's hihi'
..
'dit is mijn dochter'
'omgwtf ze heeft een piercing'
'JA LELIJK HE'

__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:28
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
oja hahahaha
vanmiddag moest ik werken en mijn ouders kwamen even langs om te zeggen dat ze me gingen ophalen, en ik heb een collega die heel veel op me lijkt. Mijn moeder ging nog even een gang verder, maar mijn vader ging alvast kijken of ik er was. stond mijn collega er, maar mijn vader zag haar van een afstandje en dacht dat ik het was, dus hij begon hele vreemde gezichten te trekken en stom te lachen, dus mijn collega dacht dat het een of enge debiel was. en even later stond ik er weer en toen wist mijn pa helemaal niet waar hij het zoeken moest. dat was mijn vaders wtf-moment van vandaag, mensen
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:35
Maharani
Maharani is offline
ik snap deze topic niet
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:49
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
oh en als je flipt omdat je je mobiel kwijt bent en hij nog gewoon in je broekzak zit.
en als je nog een keer flipt omdat je je trui zoekt en die gewoon nog om je middel zit geknoopt.

howwwhhh
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:53
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
of zoeken naar je sleutels en het zweet breekt je uit want godverdomme waar zijn ze nou maar je hebt ze gewoon vast
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 22:24
Verwijderd
tegen de tram aanrijden en achteraf bedenken dat remmen wel handig geweest zou zijn..

sleutels in de koelkast leggen..

terug de trein in springen omdat k denk dat m'n telefoon er nog in ligt terwijl ie in m'n zak zit en ondertussen rijdt die trein alweer verder..

op m'n werk kaartjes aanschieten en na heel veel schieten der achter komen dat k de kaartjes vergeten was..

en nog veel meer van dat soort dingen.. en als k iets ga pakken of totaal vergeten wat ik ging pakken of het verkeerde/tegenovergestelde pakken..

en k weet zeker dat dit komt door veel te veel blowen.. net als alles vergeten (midden in een gesprek vergeten waar t gesprek over ging).. af en toe is het wel grappig.. maar omdat t steeds erger wordt is t ook wel lastig
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-12-2005, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 10-12-2005 @ 22:02 :
ook stond ik eens een paar keer 's nachts bij een vriend aan de deur met mijn sleutel in zijn sleutelgat te morrelen.
Dat deed ik laatst bij mijn buurmeisje. En dan komt er natuurlijk iemand anders van mijn verdieping ook net binnen die je vraagt waarom je bij je buurmeisje naar binnen wilt.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 22:56
Verwijderd
Ik heb heel vaak als ik een engelse film heb gezien dat ik me als ik daar een half uur later ofzo aan terug denk dat ik me dan afvraag of ie nou engels of nederlands was, echt omgwtf!!1!elf!!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 23:16
merels
Avatar van merels
merels is offline
Wanneer ik ´ontspannen´ben kan het mij nog wel eens overkomen dat ik een drankje over mijn kleren giet ipv het naar mijn mond te brengen. Hierbij maakt het niet uit of het om een glas wijn gaat of een sapje oid. Ik schat blijkbaar op zo´n moment de afstand tussen de tafel en mijn mond niet goed in, denk ik.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 23:22
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik had vroeger een knuffel die ik altijd bij mij droeg en soms was ik hem kwijt. Dan zocht ik lange tijd en al die tijd had ik hem dan gewoon in mijn hand.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 23:39
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
elke week praat ik zo'n drie keer engels ipv nederlands zonder dat ik het doorheb en normaal stop ik m'n fietssleutels in m'n linkerbroekzak, maar soms vind ik ze in m'n schoudertas

__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 23:52
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Wat dacht je van een yoghurt pakken om vervolgens het ding open te maken en de yoghurt in de prullenbak te gooien en het papiertje vast te houden.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 00:06
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik stond laatst in de lift, en ik moest er op de 5e uit, maar iemand anders op de 3e en ik liep daar nietsvermoedend achteraan, omdat ik dacht dat we al op de 5e waren, toen ik er vervolgens halverwege achterkwam dat de nummers niet klopten, dacht ik serieus dat mn huis weg was
__________________
false advertisement
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 00:08
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik denk vaak dat mijn posts weg zijn, omdat ik in het verkeerde topic kijk dan.

Oja, en laatst ging een meid praten tijdens een toets tegen me, maar ze keek scheel, en ik snapte niet of ze het tegen mij had, of tegen degene naast me, en ik zei niks terug, en dat was pijnlijk.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 00:14
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 11-12-2005 @ 00:08 :
Oja, en laatst ging een meid praten tijdens een toets tegen me, maar ze keek scheel, en ik snapte niet of ze het tegen mij had, of tegen degene naast me, en ik zei niks terug, en dat was pijnlijk.
schele mensen zijn vervelend, ik praat ook vaak terug als dan blijkt dat ze t helemaal niet tegen mij hadden
__________________
false advertisement
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 10:00
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 10-12-2005 @ 20:38 :


Ben je winkelverslaafd, en koop je de halve H&M leeg terwijl je eigenlijk gewoon de weg wilde vragen?

Jaa, zo ben ik precies. Dan hoef ik bijvoorbeeld alleen maar even deo in de stad te gaan halen en dan kom ik weer met volle tassen aanzakken. Ik kan gewoon moeilijk kleren laten hangen.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 10:34
nps
Avatar van nps
nps is offline
ik vond een keer de telefoon terug in de koelkast
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Scatterbrain schreef op 11-12-2005 @ 01:06 :
ik stond laatst in de lift, en ik moest er op de 5e uit, maar iemand anders op de 3e en ik liep daar nietsvermoedend achteraan, omdat ik dacht dat we al op de 5e waren, toen ik er vervolgens halverwege achterkwam dat de nummers niet klopten, dacht ik serieus dat mn huis weg was
Dat deed ik ook een keer! En als je uit de lift stapte en naar rechts ging, dan was daar maar 1 huis.. en wij woonden daar op de 6e verdieping. Maar toen ging er dus een man uit op de 4e en ik liep vrolijk mee, en hij woonde dus ook in dat huis en ik liep achter em aan en bijna mee naar binnen.. tot ik ineens zag dat die man me wel heel boos en verbaasd aankeek.

En hier vergeet ik steeds dat ons huis al op de tweede verdieping is en loop ik er altijd voorbij. En soms loop ik het hele gebouw voorbij en denk dat het gebouw kwijt is.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 11:27
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
soms dan besef ik ineens dat ik in een dorp woon en hoe dat dorp eruit ziet en dan heb ik ook van ' wtf' want dat is echt een openbaring omdat ik nooit in dat dorp kom.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 11:33
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 10-12-2005 @ 22:22 :
whahahaha

ik heb weleens bijna op een dichte plee gepiest, ik wilde net alles laten lopen want ik moest al anderhalf uur en omg toen was ik blij dat ik een meisje was en het enigszins kan aansturen
eh dat kunnen wij ook wel hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.