Advertentie | |
|
![]() |
|
hmmzz, naja ik had vorig jaar een zomervakantie vriendje maar das zo'n saai verhaal dus ga ik maar naar dit jaar. natuurlijk ontmoet ik weer is iemand via msn , dan kom het afspreken. het is echt een hele leuke jongen maar ik kende nog wel een leuke jongen dus moest ik gaan kiezen. opeens was ik niet meer zo bang om tegen die andere te zeggen dat ik hem leuk vond, uiteindelijk kwam daar uit dat hij me ook leuk vond maar geen relatie wou vanwege school .. yup
![]() toen sprak ik een week later weer af met de nieuwe jongen.. ik moest eerlijk gezegd nog wel even wennen aan zijn lengte aangezien ik altijd van de lange jongens heb en nu ineens iemand van een paar cm groter. ik heb heel veel plezier met hem gehad en hebben 4 weekjes geleden besloten een serieuze relatie te beginnen.. maarja hij heeft zo veel werk en sport dat hij niet genoeg tijd aan mij kan besteden.. dus wat dat word ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
contact houden met vakantieliefde, zinvol of zinloos? guess what | 41 | 30-06-2005 09:29 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan op vakantie dit jaar? Marshall84 | 52 | 13-08-2003 16:01 | |
Liefde & Relatie |
nog maar een vreemdgaan topic strook | 39 | 10-03-2003 15:51 | |
Psychologie |
Het Scheiding topic Gothic | 10 | 28-06-2002 15:20 | |
Liefde & Relatie |
Reactie op al die topics over de zomervakantie en missen.............. Rio | 23 | 26-06-2002 15:22 | |
Liefde & Relatie |
Op vakantielefdes moet belasting worden geheven de abt van sion | 50 | 09-06-2002 14:33 |