Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2011, 12:43
Verwijderd
hier kun je alles vertellen over je vakantie liefde,of het nou dit jaar of 10 jaar geleden gebeurt is maakt niet uitalle verhalen zijn welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2011, 13:08
Verwijderd
Ik had een keer op vakantie een chick gebald en die verwachtte meteen dat ze door mij geïmporteerd zou worden naar nederland.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 13:09
bierkoning
bierkoning is offline
heb nooit echt vakantieliefdes gehad, wel op hockeytoernooien vroeger gezoend, maar nooit echt vriendje/vriendinnetje... Dus helaas geen verhaal van mij verder
Oud 24-08-2011, 13:10
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik had een keer op vakantie een chick gebald en die verwachtte meteen dat ze door mij geïmporteerd zou worden naar nederland.
importbruidje, tja afkappen die handel!
Oud 24-08-2011, 21:16
k@rlijn
k@rlijn is offline
hmmzz, naja ik had vorig jaar een zomervakantie vriendje maar das zo'n saai verhaal dus ga ik maar naar dit jaar. natuurlijk ontmoet ik weer is iemand via msn , dan kom het afspreken. het is echt een hele leuke jongen maar ik kende nog wel een leuke jongen dus moest ik gaan kiezen. opeens was ik niet meer zo bang om tegen die andere te zeggen dat ik hem leuk vond, uiteindelijk kwam daar uit dat hij me ook leuk vond maar geen relatie wou vanwege school .. yup
toen sprak ik een week later weer af met de nieuwe jongen.. ik moest eerlijk gezegd nog wel even wennen aan zijn lengte aangezien ik altijd van de lange jongens heb en nu ineens iemand van een paar cm groter. ik heb heel veel plezier met hem gehad en hebben 4 weekjes geleden besloten een serieuze relatie te beginnen.. maarja hij heeft zo veel werk en sport dat hij niet genoeg tijd aan mij kan besteden.. dus wat dat word
Oud 25-08-2011, 14:01
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
hmmzz, naja ik had vorig jaar een zomervakantie vriendje maar das zo'n saai verhaal dus ga ik maar naar dit jaar. natuurlijk ontmoet ik weer is iemand via msn , dan kom het afspreken. het is echt een hele leuke jongen maar ik kende nog wel een leuke jongen dus moest ik gaan kiezen. opeens was ik niet meer zo bang om tegen die andere te zeggen dat ik hem leuk vond, uiteindelijk kwam daar uit dat hij me ook leuk vond maar geen relatie wou vanwege school .. yup
toen sprak ik een week later weer af met de nieuwe jongen.. ik moest eerlijk gezegd nog wel even wennen aan zijn lengte aangezien ik altijd van de lange jongens heb en nu ineens iemand van een paar cm groter. ik heb heel veel plezier met hem gehad en hebben 4 weekjes geleden besloten een serieuze relatie te beginnen.. maarja hij heeft zo veel werk en sport dat hij niet genoeg tijd aan mij kan besteden.. dus wat dat word
arme jij! wat een pech!
Oud 05-09-2011, 19:23
bassiebe
bassiebe is offline
ik ben bij zeilkamp echt elk jaar stapel op een meisje maar ik ben steeds te verlegen om naar haar toe te stappen (man wat kan ik soms stom zijn)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten