Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Het is gewoon ongewoon. Maar dat hoeft niet overal te zijn. Ik zal nooit naar een Punk festival gaan. Maar ik zie ook geen Punk naar een Hardstyle feest gaan. Tis gewoon een kwestie van een smaak ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vind je mensen die naar een hardstyle feest gaan dan ook raar?
Ik vind dit inderdaad een kwestie van smaak, sommige mensen zullen het fijn vinden anderen niet. Dat maakt het niet raar. Dus TS, gewoon doen wat je zelf fijn vind. En als je het écht niet meer wil dan is het een kwestie van niet meer naar die filmpjes kijken, want zoals ik het begrijp doe je jezelf alleen pijn op het moment dat je naar een filmpje kijkt. Blokker de site als het nodig is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Terug naar topic van TS. Zie het als roken ![]() |
![]() |
|
Ow dat is geweldig, heb eens in bed gelegen met een meid die wel van het bijten krabben en slaan was, niet zachtjes ook. Had het nog nooit eerder zo gedaan maar ja wil toch alles eens geprobeerd hebben en het beviel me machtig fijn.
![]() Je hoeft je toch niet te schamen voor wat je mooi/fijn vind? Ik vind plaatjes van half uitelkaar liggende mensen erg mooi en interressant en dat vinden mensen natuurlijk raar maar ik zie de mooie kant ervan in. Dat maakt het verschil, jij ervaart het op een manier hoe de meeste mensen het niet ervaren maar dat maakt het geen slecht iets. Dus wees niet zo maf en ontarm datgene wat jij mooi vind.
|
Er zijn sommige mensen, die SM-gevoelens uitleven en anderen, die hun masochistische trekjes sublimeren door bijvoorbeeld meer te gaan sporten. De keuze ligt inderdaad bij jou. En een vraag van tevoren: Hoe ver wil je gaan? Want masochistisch gedrag kan verslavend zijn en in extreme gevallen jouw lichaam beschadigen. En de verslaafde wil steeds meer van het middel. Dus daar is een gevaar verborgen. Past dit gedrag bij jouw idee van het ideale leven of niet? Ik denk zelf dat je dit gedeeltelijk uit verveling/stress doet (jezelf pijn doen). Dus hoe zou je de verveling/stress anders kunnen aanpakken?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een paar vragen. Verwijderd | 14 | 12-01-2013 00:34 | |
Psychologie |
een raar mens magicflower | 12 | 07-09-2003 13:01 | |
Seksualiteit |
Is het raar? krisiegirl | 132 | 16-06-2003 11:20 | |
Liefde & Relatie |