Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2013, 14:53
Verwijderd
Tja hoe begin je zoiets....
Ik heb even een rare vraag over ten eerste klaarkomen bij vrouwen tijdens penetratie (als dat het juiste woord is)

Je hoort of leest wel eens dat op zich gewoon piemel in de kut bij vrouwen niet zo veel doet en dat vrouwen dus ook bij orale seks eerder klaarkomen.

Maar hoe gaat dat dan als je het voor de eerste keer en mischien wel voor de laatste keer met een specifiek persoon doet?
Je kent elkaar mischien nog niet heel goed en dan lijkt het mij dat je mischien het tongwerk even overslaat.
En is het ook niet vervelend om dan nog nadat de man of voordat de man is klaargekomen nog de vrouw moeten laten klaarkomen?
Beetje vervelend als dat niet tegelijk kan.

En dan nog iets, op dit forum zie je lees je ook wel eens dat sommige meisjes vingeren (puur vingers op clit) al njet fijn vinden omdat dat te gevoelig is en pijn kan doen.
Maar hoe erg moet dat dan wel niet zijn als er een toch op zit?
Ik snap natuurlijk wel dat het meisje dat zelf heel goed kan aangeven als het pijn doet maar wat doe je dan?
Er net iets boven of ernaast likken?

Anyhoo, ik hoop dat dat niet al te raar was om te vragen ik vroeg het me gewoon af.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 16:35
Vowel
Vowel is offline
Ik weet niet of ik overal antwoord op kan geven, maar here goes.

Niet alle vrouwen kunnen klaarkomen van penetratie, maar sommige wel. Wat denk je dat er vervelend is aan een vrouw laten klaarkomen voor of na je zelf klaarkomt? Al kan ik me voorstellen dat ervoor fijner is aangezien je erna wellicht niet echt meer geil bent en dan is het geven van orale seks ook niet zo leuk, denk ik. Oh en trouwens: dat vrouwen ergens niet van klaarkomen wil niet zeggen dat het ze niets doet. Geneukt worden vinden (veel) vrouwen lekker, ook als ze niet klaarkomen.

Als je iemand niet (goed) kent, bijvoorbeeld tijdens een ONS, dan is het sowieso lastiger om elkaar echt te laten genieten omdat je dan eigenlijk nog moet uitproberen hoe je dat met elkaar doet. Ik denk overigens niet dat zo iemand direct van jou verwacht dat je alles goed doet.

Vingers zijn ruwer dan een tong. En ook bij het beffen hoef je de clitoris niet per se direct aan te raken. Je kunt ook het gebied eromheen pakken, of pas directe aanraking als het meisje bijna klaarkomt. Ik kan mezelf ook niet vingeren door mijn clitoris direct aan te raken, dus er zit altijd nog iets tussen. Je hoeft dus niet per se de schaamlippen van elkaar te halen.

Nog één ding: tegelijk klaarkomen gebeurt niet zo vaak, behalve in slechte films.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 18:53
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Je hebt een slechte zinsopbouw.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Jij bent een held.

@vowel

damn slechte films toch!
Maar je zou denken dat als een van de twee al is klaargekomen dat je dan een beetje uit het moment bent en dat he zo is van "who's next?"
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 19:37
Macrador
Macrador is offline
Het moet toch geen ruilhandel worden?
Oud 02-01-2013, 11:10
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jij bent een held.

@vowel

damn slechte films toch!
Maar je zou denken dat als een van de twee al is klaargekomen dat je dan een beetje uit het moment bent en dat he zo is van "who's next?"
Nou, dat hoeft natuurlijk niet. Sowieso is het voor vrouwen makkelijker om na een orgasme door te gaan (voor veel mannen is dat lastiger ). Maar het is ook niet verplicht om altijd allebei klaar te komen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Je hoort of leest wel eens dat op zich gewoon piemel in de kut bij vrouwen niet zo veel doet en dat vrouwen dus ook bij orale seks eerder klaarkomen.
"Niet zo veel doet" is incorrect. Bij de een doet het meer dan de ander maar er zijn maar weinig die er echt totaal geen plezier uithalen.
Citaat:
Maar hoe gaat dat dan als je het voor de eerste keer en mischien wel voor de laatste keer met een specifiek persoon doet?
Je kent elkaar mischien nog niet heel goed en dan lijkt het mij dat je mischien het tongwerk even overslaat.
En is het ook niet vervelend om dan nog nadat de man of voordat de man is klaargekomen nog de vrouw moeten laten klaarkomen?
Beetje vervelend als dat niet tegelijk kan.
Waarom is dat vervelend?
Citaat:
En dan nog iets, op dit forum zie je lees je ook wel eens dat sommige meisjes vingeren (puur vingers op clit) al njet fijn vinden omdat dat te gevoelig is en pijn kan doen.
Maar hoe erg moet dat dan wel niet zijn als er een toch op zit?
"Als er een toch op zit"? Wat?
Citaat:
Ik snap natuurlijk wel dat het meisje dat zelf heel goed kan aangeven als het pijn doet maar wat doe je dan?
Er net iets boven of ernaast likken?
Het ging toch om vingeren? En je zegt het zelf: Dat kan ze heel goed zelf aangeven.
Citaat:
Anyhoo, ik hoop dat dat niet al te raar was om te vragen ik vroeg het me gewoon af.
Het is niet raar, maar het zijn nogal vreemde vragen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 15:16
Verwijderd
Citaat:
""Als er een toch op zit"? Wat?
sorry, typo voor "tong"

Citaat:
"Het ging toch om vingeren? En je zegt het zelf: Dat kan ze heel goed zelf aangeven.
Nee daar ging het niet over en tja niks mis met het in een keer goed doen.

Citaat:
"Het is niet raar, maar het zijn nogal vreemde vragen.
Zowiezo bedankt voor de reactie.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
sorry, typo voor "tong"
Een tong is over het algemeen zachter dan een vinger.

Citaat:
Nee daar ging het niet over en tja niks mis met het in een keer goed doen.
Je moet er sowieso niet vanuit gaan dat je het in één keer goed doet. Dat heeft niets te maken met je schrijnende maagdelijkheid, maar meer met het feit dat het per meisje verschilt wat gevoelig en/of lekker is.

Om het even plat te beschrijven: Bij de één kan je makkelijker na wat zoentjes 3 vingers erin stoppen terwijl bij de ander na een halfuur voorspel alsnog heel voorzichtig gedaan moet worden.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 23:12
Schattekuuhh
Schattekuuhh is offline
gewoon er boven op likken en ernaast! de gevoeligste plekjes liggen rond dat gebied. als meisjes zich vingeren gaan ze er meestal ook op en ernaast
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Hou toch is op met dat offtopic gedoe.....
Help haar liever met de vraag.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 11:05
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hou toch is op met dat offtopic gedoe.....
Help haar liever met de vraag.
Geef het goede voorbeeld, en doe het zelf ook dan.

Verder denk ik dat wat Vowel aangeeft een goed advies is. Elke vrouw is anders. Je zult het samen met elkaar moeten ontdekken. Dat is juist het leuke. Als iedereen hetzelfde zou zijn is er ook niet veel meer aan.
Oud 11-01-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Geef het goede voorbeeld, en doe het zelf ook dan.
...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 00:30
Verwijderd
Hij heeft toch gelijk?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 00:34
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Ja, maar dat geeft hij niet graag toe.
Met citaat reageren
Reageren