Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2011, 16:43
UnderCoverBoy1
UnderCoverBoy1 is offline
Hoe word je snel breed ?

Word je dat ook door push ups en buikspieren en aan iets optrekken , of moet je echt 5 dagen in de week naar de sportschool ?

Hopelijk heeft iemand hier tips voor

Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 18:04
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1841635
kijk hier eens
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 20:23
Silvano08
Silvano08 is offline
Heel snel zal het niet gaan, want meestal begin je echt het effect te zien na 3 maanden.

Maar op verschillende manieren opdrukken, optrekken, bankdrukken en het goed gebruik van dumbells is een stap in de goede richting. Als ik jou was, zou ik eens een fitnessforum aandoen .
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 21:28
Verwijderd
Sportschool is bullshit vertrouw mij maar... als je creatief bent kan je thuis net zo goed bereiken als wat je in de sportschool kan.
zonde van die tientjes per maand waarbij je moet vechten tegen een toestel
Ik was ook niet breed vroeger. Maar ben nu wel veel ''breder'' geworden en heb nog nooit een sportschool bezoekt terwijl alle jongens in m'n klas dat nog steeds doen maar niet echt iets bereikt hebben.
En ja pushups/optrekken/buikspier oefeningen zijn het beste wat je thuis kunt doen als je breed wilt worden
maarja met dat breed neem ik aan dat je bedoelt een grote bovenlichaam en een middel met zo min mogelijk vet?
maarja je moet die oefeningen wel goed doen he...
met pushups krijg je vooral borstspieren/ achterarm spieren(triceps) en natuurlijk meer
met optrekken biceps ( oftewel spierballen) en natuurlijk meerdere spiergroepen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 21:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
swlabr naamzoek
Oud 23-10-2011, 23:06
Definite
Definite is offline
Citaat:
Sportschool is bullshit vertrouw mij maar... als je creatief bent kan je thuis net zo goed bereiken als wat je in de sportschool kan.
Ik was ook niet breed vroeger. Maar ben nu wel veel ''breder'' geworden en heb nog nooit een sportschool bezoekt terwijl alle jongens in m'n klas dat nog steeds doen maar niet echt iets bereikt hebben.
En ja pushups/optrekken/buikspier oefeningen zijn het beste wat je thuis kunt doen als je breed wilt worden
maarja met dat breed neem ik aan dat je bedoelt een grote bovenlichaam en een middel met zo min mogelijk vet?
met pushups krijg je vooral borstspieren/ achterarm spieren(triceps) en natuurlijk meer
Not this shit again, kiddo no offence je bent 15 je kan nog niet eens ervaren hebben hoe het is om flinke spiermassa aan te zetten, neem ook eens een kijkje in dat vorige topic. Daar pretendeerde iemand volgens mij precies hetzelfde dat een sportschool bullshit is etc.. Een sportschool is inderdaad bullshit, !als je op de verkeerde manier traint en geen rekening houdt met je voeding en rust! a.k.a geen kennis van zaken hebt.

Ik zal het even kort houden, ook @degene die hebt topic heeft gestart:
Body weight exercises zijn leuk om een fundament te bouwen en wat lichte massa aan te zetten, maar je limiet zal je snel bereikt hebben, je traint voor de rest puur je uithouding. De een heeft wat meer aanleg en zal dus wat meer massa aan kunnen zetten met body weight exercises dan de ander, zoals onze vriend hier boven waarschijnlijk. Dus als beginner is het zeker aan te raden om daar je fundament mee de bouwen. Maar of sportschool progressie te vergelijken valt met body weight progressie naahhaaa.
Oud 23-10-2011, 23:49
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
swlabr naamzoek
Die weet er alles van ja
Oud 04-11-2011, 10:07
Verwijderd
Als je heel slank en klein bent kan je alsnog jezelf oppompen hoor, geen probleem. Of het er goed uit ziet is wat anders.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 07:51
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Volgens mij weet jij nog niet eens wat breed zijn is.
Wanneer je naar de sportschool gaat (frequent) en je krijgt goed advies en goede (voedsel) schema's wordt je minstens 3x zo breed als jij nu bent.
Die klasgenoten van jou die waarschijnlijk zo kort en weinig na fitness dat je het effect inderdaad niet echt ziet.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten