![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent gewoon wat later met je lichamelijke puberteit. Als je al wel okselhaar en schaamhaar hebt, dan kun je er vanuit gaan dat de ongesteldheid en de borsten ergens in het komende jaar wel zullen komen. Als je dat ook nog niet hebt, laat het allemaal wel erg op zich wachten en kun je eens naar de huisarts gaan om bv. de hormonen in je bloed te laten testen.
|
![]() |
|
Meid, geniet nog van het niet-ongesteld-zijn
![]() Ik vond het ook altijd heel erg toen ik 14 was en niks had (geen borsten, billen, rondingen) Ik was gewoon plat Leuke kleren kon ik vaak niet aan, want daar had je boobies voor nodig anders zag het er niet uit. Toch kun je jezelf wat vrouwelijker maken door leuke blazers te dragen ![]() Ik ben nu 15 (bijna 16) en ook pas ongesteld. Ik heb nu al wel wat rondingen en blij met mijn cupmaat 70B. Ik ben echt veel gegroeid in dat jaar toen ik 14 was. (Ik ben nog steeds wel slank gebouwd) Het kan dus heel snel gaan. Wat ben ik blij dat ik wat later ben; er is nog geen okselhaar te bekennen, ook heb ik weinig armhaartjes ![]() Je bent volkomen normaal en mooi op je eigen manier ![]() Laatst gewijzigd op 12-10-2011 om 22:33. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
borsten blondiejzz | 32 | 08-10-2020 02:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten?? Jxanoniem | 4 | 19-05-2015 17:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Twee weken te laat ongesteld. Verwijderd | 10 | 11-09-2011 14:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hormoonspiraaltje en de grootte van je borsten Poepkind | 20 | 06-11-2006 13:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
baarmoederkramp en toch niet ongesteld:S rainfairy | 9 | 16-08-2004 19:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
ongesteld terwijl pilgebruik shadow | 2 | 05-11-2002 11:08 |