Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2011, 03:55
Verwijderd
Die zit namelijk in Portal 2. (Uice naamzoek.)
Advertentie
Oud 22-09-2011, 03:58
Verwijderd
- vCore: Adjustable CPU voltage at 0.00625V increment
- vIMC: Adjustable IMC voltage at 0.00625V increment
- vDRAM Bus: 104-step DRAM voltage control
- vPCH: 76-step chipset voltage control
- vCPU_PLL: 56-step reference voltage control
SFS (Stepless Frequency Selection)
- PCI Express frequency tuning from 100MHz up to 200MHz at 1MHz increment
- Internal Base Clock tuning from 80MHz up to 500MHz at 1MHz increment
Overclocking Protection
- ASUS C.P.R.(CPU Parameter Recall)

Oud 22-09-2011, 04:01
Verwijderd
@ Noedel: Portal 1 heeft geen multiplayer. Sowieso is het een uit de hand gelopen studentenproject, wist je dat? Laat nog 'ns zien dat er mooie dingen gemaakt kunnen worden als je goeie mensen gewoon een beetje hun gang laat gaan in plaats van alles te willen managen.

@ Dober: Zo, dat is een hitsig dingske, ja Jammer dat 'ie alsmaar niet in prijs wil dalen.
Oud 22-09-2011, 04:04
Verwijderd
Citaat:
- vCore: Adjustable CPU voltage at 0.00625V increment
- vIMC: Adjustable IMC voltage at 0.00625V increment
- vDRAM Bus: 104-step DRAM voltage control
- vPCH: 76-step chipset voltage control
- vCPU_PLL: 56-step reference voltage control
SFS (Stepless Frequency Selection)
- PCI Express frequency tuning from 100MHz up to 200MHz at 1MHz increment
- Internal Base Clock tuning from 80MHz up to 500MHz at 1MHz increment
Overclocking Protection
- ASUS C.P.R.(CPU Parameter Recall)

Dit zegt me dan weer minder dan ik zou willen

Wat kun je eigenlijk met die afstandsbediening die erbij zit?
Oud 22-09-2011, 04:05
Verwijderd
Portal 1 is echt een van de tofste games die ik gespeeld heb. Ben wel benieuwd naar deel twee.

M'goe, 't is tijd om te gaan slapen. Dan toch maar. Später Peter!
Oud 22-09-2011, 04:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
@ Noedel: Portal 1 heeft geen multiplayer. Sowieso is het een uit de hand gelopen studentenproject, wist je dat? Laat nog 'ns zien dat er mooie dingen gemaakt kunnen worden als je goeie mensen gewoon een beetje hun gang laat gaan in plaats van alles te willen managen..
Ah ja, maar Portal 1 heeft wel een multiplayer mod En ja, ik was ervan op de hoogte dat Valve dat studentenproject heeft opgepikt en de studenten in dienst hadden genomen om aan Portal 1 te werken.

De ideeën voor Portal 2 komen uit een ander studentenproject
Oud 22-09-2011, 04:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Portal op Steam loopt trouwens met minder fps dan de illegale versie (zonder Steam) die ik eerst had Ik snap het niet.
Oud 22-09-2011, 04:07
Verwijderd
Citaat:
Portal 1 is echt een van de tofste games die ik gespeeld heb. Ben wel benieuwd naar deel twee.
Als jij 'm nou ook gewoon koopt en Noedel ook dan gaan we met z'n drieën de multiplayer doen
Oud 22-09-2011, 04:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als jij 'm nou ook gewoon koopt en Noedel ook dan gaan we met z'n drieën de multiplayer doen
Portal 2 - Two Pack kopen

Bevat twee exemplaren van Portal 2 - geef het extra exemplaar aan een vriend.
54,98€

5 euro korting
Oud 22-09-2011, 04:09
Verwijderd
Citaat:
Dit zegt me dan weer minder dan ik zou willen

Wat kun je eigenlijk met die afstandsbediening die erbij zit?
On the fly overclocken terwijl je Prime95 of een andere benchmark lekker laat draaien net zo lang tot de boel over de pis gaat
Oud 22-09-2011, 04:12
Verwijderd
Citaat:
Portal op Steam loopt trouwens met minder fps dan de illegale versie die ik eerst had Ik snap het niet.
De eerste heb je 't dan over? Ik had nergens last van. Sowieso vind ik Steam heel prima eigenlijk, alles is veel goedkoper en je hebt geen gehannes met cd's en codes want je kunt gewoon downloaden Alleen jammer dat je er geen mooi boekje bij hebt enzo, maar goed, een mooi boekje is me geen 30,- waard. Als ik later alsnog een fysieke kopie wil dan kan ik nog altijd wachten tot ze goedkoper zijn en een tweede exemplaar aanschaffen, komt in totaal op hetzelfde neer.
Oud 22-09-2011, 04:15
Verwijderd
Citaat:
Portal 2 - Two Pack kopen

Bevat twee exemplaren van Portal 2 - geef het extra exemplaar aan een vriend.
54,98€

5 euro korting
Zullen we 't doen? Alleen dan wel als de stufi gestort is plz. En eigenlijk wil ik dan ook eerst de singleplayer uitspelen, want dat is toch altijd leuker.

Hoeveel speeluur heeft de singleplayer eigenlijk ongeveer, weet jij dat nog?
Oud 22-09-2011, 04:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
De eerste heb je 't dan over? Ik had nergens last van. Sowieso vind ik Steam heel prima eigenlijk, alles is veel goedkoper en je hebt geen gehannes met cd's en codes want je kunt gewoon downloaden Alleen jammer dat je er geen mooi boekje bij hebt enzo, maar goed, een mooi boekje is me geen 30,- waard. Als ik later alsnog een fysieke kopie wil dan kan ik nog altijd wachten tot ze goedkoper zijn en een tweede exemplaar aanschaffen, komt in totaal op hetzelfde neer.
Eerste ja, die ik gratis heb gedownload.

Ik denk dat het komt door antivirus ofzo, of door Steam zelf, want hij vertraagt af en toe merkbaar. Ik zoek er nu een fix voor.

Hoe zit het eigenlijk als je Steam games wist, moet je dan telkens opnieuw betalen voor dingen, of hoe zit dat?
Oud 22-09-2011, 04:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zullen we 't doen? Alleen dan wel als de stufi gestort is plz. En eigenlijk wil ik dan ook eerst de singleplayer uitspelen, want dat is toch altijd leuker.

Hm, uurtje of 9? iig 4 keer zo lang als Portal 1, dacht ik.
En ja, dan zijn we pas 2 weken verder want ik moet eerst op vakantie Dus eigenlijk heb ik er (nu) nog niet echt geld voor over

En tot die tijd kunnen we iig vast de (gratis?) multiplayer mod van Portal 1 proberen
Oud 22-09-2011, 04:21
Verwijderd
Zo, ik lig in bed. Maar ik weet niet wat ik op moet zetten qua (nacht)muziek.. Iemand suggesties?
Oud 22-09-2011, 04:23
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
Niet zo heel erg lang. Al is dat natuurlijk wel afhankelijk van hoe retarded je bent. Als ik me goed herinner was ik er tien uur zoet mee.

Oh wait, het ging over deel 2 Nevermind
Oud 22-09-2011, 04:31
Verwijderd
Citaat:
Eerste ja, die ik gratis heb gedownload.

Ik denk dat het komt door antivirus ofzo, of door Steam zelf, want hij vertraagt af en toe merkbaar. Ik zoek er nu een fix voor.

Hoe zit het eigenlijk als je Steam games wist, moet je dan telkens opnieuw betalen voor dingen, of hoe zit dat?
Als je 'm deïnstalleert dan kun je hem gewoon opnieuw downloaden. Ook als je een nieuwe computer krijgt bijvoorbeeld, het spel is gewoon gekoppeld aan je account dus je kunt hem zo vaak installeren als je wil. Je kunt alleen maar op één computer tegelijk ingelogd zijn, dus je kunt 'm bijvoorbeeld wel op je pc én je laptop installeren maar vervolgens kun je 'm niet op beide tegelijkertijd laten draaien.

Precies zoals met games waar je de cd in je cd-romdrive moet hebben, eigenlijk. Met als nadeel dat je geen boekje hebt, en als voordeel dat je geen cd's kunt kwijtraken of kapotmaken.

Citaat:
Hm, uurtje of 9? iig 4 keer zo lang als Portal 1, dacht ik.
En ja, dan zijn we pas 2 weken verder want ik moet eerst op vakantie Dus eigenlijk heb ik er (nu) nog niet echt geld voor over

En tot die tijd kunnen we iig vast de (gratis?) multiplayer mod van Portal 1 proberen
Over twee weken is al helemaal prima, want dan heb ik ook geld én dan is het weerwolfspel afgelopen dus dan ben ik geen spelleider meer.

Mods vertrouw ik eigenlijk niet echt Doe 'es een linkje?
Oud 22-09-2011, 04:34
Verwijderd
Hoewel, ik kan natuurlijk ook ergens in die twee weken de singleplayer uitspelen. Dan hebben we alleen geen korting, tenzij je 'm overmorgen oid al koopt, maar het is toch maar 2,50 p.p. dus zoveel maakt dat niet uit.
Oud 22-09-2011, 04:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als je 'm deïnstalleert dan kun je hem gewoon opnieuw downloaden. Ook als je een nieuwe computer krijgt bijvoorbeeld, het spel is gewoon gekoppeld aan je account dus je kunt hem zo vaak installeren als je wil. Je kunt alleen maar op één computer tegelijk ingelogd zijn, dus je kunt 'm bijvoorbeeld wel op je pc én je laptop installeren maar vervolgens kun je 'm niet op beide tegelijkertijd laten draaien.

Precies zoals met games waar je de cd in je cd-romdrive moet hebben, eigenlijk. Met als nadeel dat je geen boekje hebt, en als voordeel dat je geen cd's kunt kwijtraken of kapotmaken.
Naja, uiteindelijk heb je wel altijd een internetconnectie nodig toch?

Citaat:
Over twee weken is al helemaal prima, want dan heb ik ook geld én dan is het weerwolfspel afgelopen dus dan ben ik geen spelleider meer.

Mods vertrouw ik eigenlijk niet echt Doe 'es een linkje?
Oke

Ik heb nog geen link gevonden, ik las het net op YT en zag een kort demo'tje. Er schijnen er verschillende te zijn.
Oud 22-09-2011, 04:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe heet je op Steam, Para?
Oud 22-09-2011, 04:53
Verwijderd
Citaat:
Naja, uiteindelijk heb je wel altijd een internetconnectie nodig toch?
Oja, dat is wel waar en een beetje jammer. Maar goed, alsof ik de afgelopen 10 jaar niet sowieso al altijd een internetconnectie had Afgezien van, like, één keer een paar dagen waarin het plat lag.

Citaat:
Hoe heet je op Steam, Para?
Ik PM je wel even
Oud 22-09-2011, 05:49
Verwijderd
sta om 6uur op komt iemand naar beneden en zegt ga de afwas maar doen;(
Oud 22-09-2011, 05:53
Verwijderd
Morgen
Oud 22-09-2011, 06:56
Verwijderd
Mogguh
Oud 22-09-2011, 08:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Morgen
Oud 22-09-2011, 08:51
Verwijderd
Hai.
Oud 22-09-2011, 08:51
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Goeiemorgen iedereen, Zit weer effe achter dit gezellige forum, Strax weer verder aan het werk
Oud 22-09-2011, 08:54
Miekje*
Miekje* is offline
Verder aan ons fokproject op school /geenzin.
Oud 22-09-2011, 08:56
Verwijderd
Ik vroeg me de hele tijd af hoe ik Portal kende, maar ik weet het nu weer. The National heeft een liedje van de soundtrack gemaakt. Voor Portal 2 dan.
Oud 22-09-2011, 09:04
Carn
Carn is offline
heel goed sann!
Oud 22-09-2011, 09:11
Verwijderd
Alle nieuwe spellen lijken altijd op alle vorige spellen, behalve wanneer mensen uit puur enthousiasme iets nieuws bedenken en dat zelf maken, zoals bij portal en minecraft.
Oud 22-09-2011, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Alle nieuwe spellen lijken altijd op alle vorige spellen, behalve wanneer mensen uit puur enthousiasme iets nieuws bedenken en dat zelf maken, zoals bij portal en minecraft.
http://devilstuningfork.com/
Oud 22-09-2011, 09:44
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 22-09-2011, 09:47
Verwijderd
Mekker. Krijg ik een mail dat mijn fiets alleen nog in het paars leverbaar is. Dan kan ik hem wel vandaag ophalen. Maar paars is soooo not me. Dat zwart-créme was juist zo gaaf.
Oud 22-09-2011, 09:51
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 22-09-2011, 09:51
Verwijderd
Blegh, het kost me echt intens veel moeite om weer in een studieritme te komen
Oud 22-09-2011, 09:53
Verwijderd
Ik heb vooral geslapen in de trein
Oud 22-09-2011, 09:53
Verwijderd
Herkenbaar.
Oud 22-09-2011, 09:54
Verwijderd
Ik moet vandaag allemaal dingen gaan doen
Oud 22-09-2011, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Mekker. Krijg ik een mail dat mijn fiets alleen nog in het paars leverbaar is. Dan kan ik hem wel vandaag ophalen. Maar paars is soooo not me. Dat zwart-créme was juist zo gaaf.
Oh echt? Mijn fiets was er alleen in grijs of bruin, ik had paars juist wel leuk gevonden
Oud 22-09-2011, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Meteen de enige twee grote games die ik gekocht heb de afgelopen tijd De rest ziet er exact hetzelfde uit, ja. Ik kan ze ook gewoon niet uit elkaar houden, vooral al die tientallen variaties op dezelfde FPS.

Spoiler
Oud 22-09-2011, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Oh echt? Mijn fiets was er alleen in grijs of bruin, ik had paars juist wel leuk gevonden
Mja, dat zijn dan weer een beetje saaie kleuren. Maar deze combinatie was erg mooi:
Spoiler

En nu krijg ik dit:
Spoiler

Ik vind het een beetje ogen als een kleinemeisjesfiets door die kleuren ofzo maar ja, het zij zo
Oud 22-09-2011, 10:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Meteen de enige twee grote games die ik gekocht heb de afgelopen tijd De rest ziet er exact hetzelfde uit, ja. Ik kan ze ook gewoon niet uit elkaar houden, vooral al die tientallen variaties op dezelfde FPS.

God ja. Zeker met Call of Duty met tig delen, Battlefield met inmiddels 3 stuks, Killzone 1 t/m 3, Medal of Honor x 5 delen, Farcry x 3, Crysis 1 en 2, Gears of War 1 t/m 3...Zouteloze troep allemaal, ik ben er heel snel verveeld door geraakt.
Oud 22-09-2011, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Mja, dat zijn dan weer een beetje saaie kleuren. Maar deze combinatie was erg mooi:
Spoiler

En nu krijg ik dit:
Spoiler

Ik vind het een beetje ogen als een kleinemeisjesfiets door die kleuren ofzo maar ja, het zij zo
De bovenste is wel duidelijk gaver ja
Oud 22-09-2011, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

En nu krijg ik dit:
Spoiler

Ohja, het lichte paars icm de bloemetjes is inderdaad wel meisjesachtig, die eerste was klassieker. Maar wel vrolijk
Oud 22-09-2011, 10:18
Verwijderd
Citaat:
God ja. Zeker met Call of Duty met tig delen, Battlefield met inmiddels 3 stuks, Killzone 1 t/m 3, Medal of Honor x 5 delen, Farcry x 3, Crysis 1 en 2, Gears of War 1 t/m 3...Zouteloze troep allemaal, ik ben er heel snel verveeld door geraakt.
Nou ja, veel van die games moeten het hebben van de multiplayer eah. Singleplayer is gewoon niet relevant en met human enemies is het altijd spannend en leuk, helemaal met een vaste groep gamerts
Oud 22-09-2011, 10:23
Verwijderd
Godsamme; winterschilder voor de deur. Nu moet zowel m'n voor- als achterdeur een paar uur open blijven staan Daar gaat m'n planning.
Oud 22-09-2011, 10:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh. Heb me natuurlijk weer verslapen voor de eerste 2 colleges, maar goed, nog 2 te gaan.

Goeie titel trouwens, Para. Trimm approved!
Oud 22-09-2011, 10:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Algemene Besaaiingen had het moeten zijn, met alle respect voor Stephen Merchant!
Oud 22-09-2011, 10:30
Verwijderd
Dat portal 2 poppeke doet me ineens denken aan een zekere beer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten