Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2011, 15:23
MHN
MHN is offline
Hoe denken jullie over stage als je een relatie hebt? Vanaf 4 maand tot 1 jaar? Zou er veel veranderen als je elkaar zo'n lange tijd niet ziet en hoe moeilijk zou jij het hebben om elkaar trouw te blijven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2011, 15:23
Verwijderd
Ik snap je vraag niet?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 15:25
Verwijderd
Als je relatie zo veel tijd kost dat je denkt dat-ie gaat crashen als je stage loopt, dan is er sowieso al iets mis met je.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 15:25
Volk
Volk is offline
Ik heb stage gelopen terwijl ik een relatie heb en als ik ooit in het buitenland stage kan lopen doe ik dat ook meteen. Als mijn relatie dat niet aan kan is die in mijn ogen sowieso niet echt de moeite waard.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 15:26
MHN
MHN is offline
Citaat:
Ik snap je vraag niet?
Ik heb de vraag veranderd, is dit duidelijker?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 15:27
MHN
MHN is offline
Ik kan op dit moment zeggen dat ik de ware heb gevonden en er 100% voor ga. Maar mijn jaar stage komt eraan..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 15:32
Verwijderd
maar is het een buitenlandstage ofzo?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 15:39
MHN
MHN is offline
Ja, eerst een korte stage van 4-5 maand en dan door naar 10 maand, dus bijna 1 jaar.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 15:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom kun je elkaar niet zien dan?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 15:44
bierkoning
bierkoning is offline
Nou ja je zal elkaar minder zien, maar als je echt voor elkaar gaat dan wacht je op elkaar, en komt je wederhelft misschien een keertje op bezoek bij je als kleine vakantie ofzo ? Dus opzich eens met wat volk zegt....
Oud 21-09-2011, 15:45
MHN
MHN is offline
Het is in het buitenland, grote kans op Zuid Amerika.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 15:49
bierkoning
bierkoning is offline
Nou elkaar die ervaring gunnen dan, en elkaar misschien een keertje bezoeken in die periode...
Oud 21-09-2011, 16:05
Verwijderd
Ach, het is maar een jaartje, met tussenperiode ook nog (waarin je elkaar dus sowieso kunt zien). Wees blij dat je niet 4 jaar in het buitenland zit, zoals mijn vriend - en dat is ook wel te overleven.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:08
MHN
MHN is offline
Nee geen tussen periode, het is dus ruim 1 jaar
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:18
MHN
MHN is offline
Citaat:
Ach, het is maar een jaartje, met tussenperiode ook nog (waarin je elkaar dus sowieso kunt zien). Wees blij dat je niet 4 jaar in het buitenland zit, zoals mijn vriend - en dat is ook wel te overleven.
4 jaar?! Mag ik vragen hoe jullie dat doen? Ik zou altijd trouw blijven maar ik ben bang dat hij dat niet doet..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:19
Verwijderd
Nu is het weer ruim een jaar? Daarstraks was het nog bijna een jaar.

In any case, het maakt niet uit. Als je een goede relatie hebt kom je er wel doorheen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:22
Verwijderd
Citaat:
4 jaar?! Mag ik vragen hoe jullie dat doen? Ik zou altijd trouw blijven maar ik ben bang dat hij dat niet doet..
Met "hij" bedoel je mijn vriend? Vind je dat niet een beetje een vreemde aanname, aangezien je hem niet kent en mij ook niet?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:22
MHN
MHN is offline
Citaat:
Met "hij" bedoel je mijn vriend? Vind je dat niet een beetje een vreemde aanname, aangezien je hem niet kent en mij ook niet?
Nee natuurlijk niet, heb het over mijn eigen vriend!! Haha.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als je je vriend niet vertrouwt lijkt me dat er meer problemen zijn in jullie relatie dan de afstand tijdens een stage.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Nee natuurlijk niet, heb het over mijn eigen vriend!! Haha.
Jeetje, je bent nu al bang dat hij niet trouw zal blijven? Ik denk niet dat dat een goed teken is. Geeft hij je reden dat te denken?

En hoe doen wij dat.. Tja, heen en weer reizen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:50
veryniceguy
veryniceguy is offline
lastig ik zou gewoon veel contact houden over internet en mobiel
en mocht er mogelijkheid zijn elkaar even te zien zou ik dat sowieso regelen ik neem aan dat je wel vakanties hebt tijdens je stage ik zou die dan in elk geval met je vriend/vriendin in plannen

wat vind jouw partner er eigenlijk van?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:23
MHN
MHN is offline
Mijn partner vind dat ik de kans moet grijpen, maar hij is van mening dat de verliefdheid na zo'n lange tijd weg is en dat het mogelijk is dat er iets gebeurd. Maar hij zegt natuurlijk niet dat hij dat nu al weet maar dat de kans er is omdat je niet moet denken dat je een jaar lang niks doet... Maar als ik dan terug ben, dan is alles gewoon weer goed en komt de verliefdheid terug.. Wat moet ik hiermee...Als je weet dat het goed zit, dan blijf je elkaar toch trouw hoe lang het ook is.. Toch?..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:24
MHN
MHN is offline
En het word waarschijnlijk Argentinië.. Iemand daar verstand van??
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:25
EZBlade
EZBlade is offline
Haha ja maar als jij akkoord gaat met zijn uitleg, heeft hij mooi een excuus om vreemd te gaan. Zo komt het op mij iig over
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:25
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
En het word waarschijnlijk Argentinië.. Iemand daar verstand van??
Ja als je daarheen gaat, gaat hij sowieso vreemd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2011, 19:28
MHN
MHN is offline
Hij zegt nu niet dat hij dat gaat doen, niet op die manier, maar dat na zo'n lange tijd het mogelijk is dat het gebeurd, dat is de realiteit zegt hij.. Maar zoiets zeg je toch niet?? Je gaat er toch vanuit dat je voor altijd samen blijft, en alles kunt doorstaan?!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:31
EZBlade
EZBlade is offline
Tuurlijk zeg je zoiets niet. Nu ik erover denk lijkt het ook een beetje op een verkapte "ik probeer je mooi hier te houden" uitspraak
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:35
Verwijderd
Ja, maar dat wil niet zeggen dat hij - of jij - niet een keer vreemd kan gaan. Ik heb bijna vijf maanden in Frankrijk gezeten - ook niet bepaald op reisafstand - en ging er van uit dat we beiden trouw zouden blijven. Uiteindelijk heb ik met iemand anders gezoend. De kans dat dat gebeurt, is aanwezig, juist omdat je elkaar lange tijd niet ziet. Dat maakte het - voor mij - alleen maar moeilijker, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Ik vind het juis wel goed dat je vriend wil bespreken dat de kans bestaat dat hij vreemdgaat, dat betekent dat hij realistisch is. Maargoed, ook dat is voor iedereen anders.
Het kan prima werken, maar de kans zit er in dat hij - of jij - vreemdgaat. Hoe jullie daarmee omgaan is natuurlijk een tweede.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn partner vind dat ik de kans moet grijpen, maar hij is van mening dat de verliefdheid na zo'n lange tijd weg is en dat het mogelijk is dat er iets gebeurd. Maar hij zegt natuurlijk niet dat hij dat nu al weet maar dat de kans er is omdat je niet moet denken dat je een jaar lang niks doet... Maar als ik dan terug ben, dan is alles gewoon weer goed en komt de verliefdheid terug.. Wat moet ik hiermee...Als je weet dat het goed zit, dan blijf je elkaar toch trouw hoe lang het ook is.. Toch?..
Wat een bullshit. Hij zit zich nu al in te dekken. Als hij dit nu al loopt te roepen is hij het nu dus al van plan.

"..omdat je niet moet denken dat je een jaar lang niets doet." Dat pik je toch niet? Als hij nu al weet dat hij niet trouw kan blijven, dan maak je het toch mooi uit?

Je moet niet akkoord gaan met deze debiele uitleg, zoals EZ_Blade al uitlegt, want hij is nu al excuses aan het verzinnen voor dingen die hij in de toekomst van plan is.

Het is helemaal niet moeilijk om niet vreemd te gaan. Je gaat gewoon niet vreemd. Simpel. En zo niet, dan moet 'ie geen relatie aangaan/houden.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat wil niet zeggen dat hij - of jij - niet een keer vreemd kan gaan. Ik heb bijna vijf maanden in Frankrijk gezeten - ook niet bepaald op reisafstand - en ging er van uit dat we beiden trouw zouden blijven. Uiteindelijk heb ik met iemand anders gezoend. De kans dat dat gebeurt, is aanwezig, juist omdat je elkaar lange tijd niet ziet. Dat maakte het - voor mij - alleen maar moeilijker, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Ik vind het juis wel goed dat je vriend wil bespreken dat de kans bestaat dat hij vreemdgaat, dat betekent dat hij realistisch is. Maargoed, ook dat is voor iedereen anders.
Het kan prima werken, maar de kans zit er in dat hij - of jij - vreemdgaat. Hoe jullie daarmee omgaan is natuurlijk een tweede.
Ja, maar als je zijn woordkeuze ziet ("Je moet niet denken dat ik een jaar lang niets doe" o.i.d.) dan gaat 'ie er dus nu al van uit dat er iets gaat gebeuren, dan is hij het nu al van plan.

En als zij met die uitleg akkoord gaat heeft 'ie heel slim alvast een excuus om vreemd te gaan.

Dat slaat natuurlijk nergens op.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:53
Verwijderd
^Dat kllopt, het hele topic gelezen, maar die post gemist
Ik zou er inderdaad niet van gediend zijn als mijn vriend aan zou komen met 'je moet niet denken dat ik een jaar niks doe.' Daarmee geeft hij aan dat jij niet de moeite van het wachten waard bent en dus zou ik daar heel snel klaar mee zijn. Hij is zich aan het indekken en als jij daar nu mee akkoord gaat, gaat hij vreemd, kom je terug en zegt hij 'Ja, maar ik had vantevoren gezegd dat ik je niet trouw zou blijven.' Als jij dat pikt van je vriend ben je behoorlijk naïef en heb je imo geen zelfrespect, als hij jou dat flikt, is hij imo een heel erg grote lul.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:55
MHN
MHN is offline
Citaat:
Het is helemaal niet moeilijk om niet vreemd te gaan. Je gaat gewoon niet vreemd. Simpel. En zo niet, dan moet 'ie geen relatie aangaan/houden.
Daar ben ik helemaal mee eens!! Ik ken mezelf, ik zou nooit vreemd gaan. Dat weet ik gewoon. Ik heb mezelf veel te goed in de hand. Maar hij zegt ook niet dat hij niet een jaar niks gaat doen, maar hij zegt dat je niet van elkaar kan verwachten dat je een jaar celibaat gaat leven, op die manier. Dat is een betere verwoording. Maar daar ben ik zooo niet mee eens. Slaat toch nergens op?!!? Ook al is het een jaar, als je vertrouwen in je relatie hebt ga je toch niet vreemd. Ook al is het alleen zoenen.. Of denk ik nu te ver?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik helemaal mee eens!! Ik ken mezelf, ik zou nooit vreemd gaan. Dat weet ik gewoon. Ik heb mezelf veel te goed in de hand. Maar hij zegt ook niet dat hij niet een jaar niks gaat doen, maar hij zegt dat je niet van elkaar kan verwachten dat je een jaar celibaat gaat leven, op die manier. Dat is een betere verwoording. Maar daar ben ik zooo niet mee eens. Slaat toch nergens op?!!? Ook al is het een jaar, als je vertrouwen in je relatie hebt ga je toch niet vreemd. Ook al is het alleen zoenen.. Of denk ik nu te ver?
Nee, je hebt helemaal gelijk. Hij is gewoon zielig aan het doen. Nu probeert 'ie jou een schuldgevoel aan te praten, want hij is zo zielig, want jij gaat weg en hij kan geen seks hebben.

Wat hij nu eigenlijk wil horen is dat je hem toestemming geeft vreemd te gaan, omdat 'ie anders zo zielig is.

Don't do it. Seriously. Je kunt wel van elkaar verwachten een jaar celibaat te zijn. Heeft 'ie jou alleen voor de seks of zo? En trouwens, wie zegt dat jullie elkaar helemaal niet kunnen zien?

Als ik jou was had ik het allang uitgemaakt.. Maar goed, dat zal wel weer niemand met me eens zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:02
MHN
MHN is offline
Onze relatie is speciaal. En ik zie hem als de ware. Alleen deze gedachtegang, het klopt gewoon niet. Hij zegt dat hij gewoon realistische is maar zo zie ik het totaal niet. Het klopt gewoon niet. Je kunt toch inderdaad van elkaar verwachten een jaar celibaat te zijn??? Toch? Dat is precies de vraag!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:06
EZBlade
EZBlade is offline
Misschien denkt hij er zo wel niet over..
Met citaat reageren
Verwijderd
Meid, serieus. Laat ik je eens vertellen wat er gaat gebeuren als je hiermee ingaat: Jij gaat weg, hij gaat vreemd, en jij hebt geen enkel recht om boos op hem te zijn "want hij had het toch van tevoren al verteld?"

Dan gaat 'ie proberen het goed te praten met onzin als "ik heb het wel lang volgehouden" of "het is maar 2 keer gebeurd in het hele jaar" (wat dan waarschijnlijk nog gelogen is ook, maar who cares?).

Als hij er nu al zo over praat, neem dan maar van mij aan dat hij er lang over heeft nagedacht en er dus blijkbaar al van uitgaat dat hij zich niet in gaat houden, en daarmee dus al van plan is om vreemd te gaan. Hij dekt zich in.

Hij is niet "de ware" als hij zich niet even in kan houden.
Met citaat reageren
MHN
MHN is offline
Citaat:
Misschien denkt hij er zo wel niet over..
Dat het speciaal is? Dat weet ik zeker, en daar heb ik mijn redenen voor
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:08
MHN
MHN is offline
Citaat:
Meid, serieus. Laat ik je eens vertellen wat er gaat gebeuren als je hiermee ingaat: Jij gaat weg, hij gaat vreemd, en jij hebt geen enkel recht om boos op hem te zijn "want hij had het toch van tevoren al verteld?"

Dan gaat 'ie proberen het goed te praten met onzin als "ik heb het wel lang volgehouden" of "het is maar 2 keer gebeurd in het hele jaar" (wat dan waarschijnlijk nog gelogen is ook, maar who cares?).

Als hij er nu al zo over praat, neem dan maar van mij aan dat hij er lang over heeft nagedacht en er dus blijkbaar al van uitgaat dat hij zich niet in gaat houden, en daarmee dus al van plan is om vreemd te gaan. Hij dekt zich in.

Hij is niet "de ware" als hij zich niet even in kan houden.
Ik wist altijd dat hij de ware was, van kleins af aan en hij hetzelfde. Het probleem is, ik kan niet met deze gedachtegang omgaan. Als je iemand kunt vertrouwen ben ik het. Maar hij zegt bijvoorbeeld wel als je nu gewoon met iemand zoent ben je zwak. Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:10
MHN
MHN is offline
Maar.. wat betekend het als hij zegt: ik zeg niet dat het gaat gebeuren maar de mogelijkheid is er omdat de verliefdheid na ruim een half jaar weg gaat, dan is de mogelijkheid er dat er iets gebeurd, dat je met iemand zoent, maar als je elkaar weet ziet na een jaar is de verliefdheid weer terug en ga je verder..

Dit stuk kan ik niet begrijpen, weet niet wat ik daarvan moet denken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:11
Verwijderd
Neem het maar van mij aan: Hij is een zwakke lul als 'ie zich niet kan inhouden, en al helemaal als hij ook nog eens claimt dat 'ie van je houdt en dat wat jullie hebben speciaal is.

Niet vreemdgaan is helemaal niet moeilijk, en als hij echt zoveel van je houdt zou dat een extra stok achter de deur moeten zijn om niet vreemd te gaan.

Hij is zich aan het indekken. Ga er niet mee akkoord. Hij zal vreemdgaan als jij hiermee instemt, want hij is het toch al van plan (dat kun je zien aan de manier waarop hij erover praat). Je hebt hier alleen jezelf mee.

Maar anyway, dit gesprek is een beetje circular aan het worden, dus ik ga maar stoppen met mezelf herhalen.

Edit:

Citaat:
Maar.. wat betekend het als hij zegt: ik zeg niet dat het gaat gebeuren maar de mogelijkheid is er omdat de verliefdheid na ruim een half jaar weg gaat, dan is de mogelijkheid er dat er iets gebeurd, dat je met iemand zoent, maar als je elkaar weet ziet na een jaar is de verliefdheid weer terug en ga je verder..

Dit stuk kan ik niet begrijpen, weet niet wat ik daarvan moet denken.
Zoals ik al zei: Hij is zich aan het indekken. Verliefdheid verdwijnt helemaal niet "zomaar". Hij is nu een excuus aan het bedenken om vreemd te gaan, bijvoorbeeld: "ik had je zo lang niet gezien, de verliefdheid was weg, dus is het zomaar gebeurd.. maar nu zie ik je weer en ben ik weer verliefd."

Wat een onzin. Trap er niet in.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:13
MHN
MHN is offline
Citaat:
Neem het maar van mij aan: Hij is een zwakke lul als 'ie zich niet kan inhouden, en al helemaal als hij ook nog eens claimt dat 'ie van je houdt en dat wat jullie hebben speciaal is.

Niet vreemdgaan is helemaal niet moeilijk, en als hij echt zoveel van je houdt zou dat een extra stok achter de deur moeten zijn om niet vreemd te gaan.

Hij is zich aan het indekken. Ga er niet mee akkoord. Hij zal vreemdgaan als jij hiermee instemt, want hij is het toch al van plan (dat kun je zien aan de manier waarop hij erover praat). Je hebt hier alleen jezelf mee.

Maar anyway, dit gesprek is een beetje circular aan het worden, dus ik ga maar stoppen met mezelf herhalen.

Edit:

Zoals ik al zei: Hij is zich aan het indekken. Verliefdheid verdwijnt helemaal niet "zomaar". Hij is nu een excuus aan het bedenken om vreemd te gaan, bijvoorbeeld: "ik had je zo lang niet gezien, de verliefdheid was weg, dus is het zomaar gebeurd.. maar nu zie ik je weer en ben ik weer verliefd."

Wat een onzin. Trap er niet in.
Haha ik wilde het zelfde zeggen. Heel erg bedankt! Je hebt me heel goed geholpen om het helder te zien!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:53
EZBlade
EZBlade is offline
Het is dat, maar je kan hem ook eens eerlijk vragen of hij wel echt wilt dat je weggaat. Want het kan zomaar zijn dat hij dat gebruikt als smoes om je hier te houden.

En zoals met bijna alles hier op L&R: Praat erover met hem
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Het is dat, maar je kan hem ook eens eerlijk vragen of hij wel echt wilt dat je weggaat. Want het kan zomaar zijn dat hij dat gebruikt als smoes om je hier te houden.

En dit zou net zoveel reden zijn om hem te dumpen. Dreigen met vreemdgaan om iemand te chanteren? Sorry hoor, maar dat is echt zielig.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 21:03
MHN
MHN is offline
Citaat:

Ik ga sowieso met hem erover praten en dan zullen we zien.. Maar in ieder geval geen overhaaste beslissingen. Misschien heeft het tijd nodig. En ik ben nog niet weg.We zullen zien. Bedankt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 21:21
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
En dit zou net zoveel reden zijn om hem te dumpen. Dreigen met vreemdgaan om iemand te chanteren? Sorry hoor, maar dat is echt zielig.
My thoughts
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 22:21
Volk
Volk is offline
Maar hij gaat er dus van uit dat de verliefdheid weggaat als jullie elkaar een half jaar niet zien? Jullie kunnen nog bellen, mailen, schrijven, skypen en wie weet wat meer. Vind het raar dat hij denkt dat het gevoel zomaar over zal zijn als jullie elkaar even niet zien. Zeker als hij de relatie zogenaamd zo speciaal vind.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Maar hij gaat er dus van uit dat de verliefdheid weggaat als jullie elkaar een half jaar niet zien? Jullie kunnen nog bellen, mailen, schrijven, skypen en wie weet wat meer. Vind het raar dat hij denkt dat het gevoel zomaar over zal zijn als jullie elkaar even niet zien. Zeker als hij de relatie zogenaamd zo speciaal vind.
Volgens mij gaat hij daar helemaal niet van uit, maar haalt hij het aan als excuus om dan maar vreemd te gaan. Pfft.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 03:44
Verwijderd
Agree met alles wat er op dit topic gezegd is. Ik ben voor 4 maanden in het buitenland op het moment, ben nu ruim een maand weg, en ik vind het zelf absoluut geen moeite om trouw te blijven aan mijn vriend. Ik vind hem gewoon de leukste en hij mij, dus tussen ons weten we zeker dat het niet fout gaat voordat ik in december weer in Nederland ben. Ik ken ook een verhaal van een meisje dat dat vertrouwen vvan haar vriend niet had en vervolgens naar het buitenland is gegaan, en voor haar was het ontzettend zwaar, omdat haar vriend (natuurlijk) vreemdging en zij daar ontzettend veel verdriet van had, en dan is het zwaar als je in het buitenland zit, je nog geen hele goede vrienden hebt gemaakt, en je weet-ik-veel-hoeveel duizend kilometer van thuis af zit. Ik zou er goed over nadenken als ik jou was, want geloof mij, je wilt met zekerheid vertrekken. Óf met de zekerheid dat je elkaar trouw blijft, óf met de zekerheid dat je uit elkaar bent. Want zo'n beetje half-laf 'het is zo speciaal en je bent de ware maar ik kan je niet beloven dat ik in de tussentijd niemand anders heb' daar worden jij en hij niet gelukkig van.
On a sidenote, deze opmerking van hem vind ik niet echt coherent met zijn mening 'pak je kans en ga ervoor'.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 07:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Al gaat de verliefdheid weg - dan is er toch nog steeds veel meer in een relatie? Dan hou je toch nog steeds van de ander, en wil je die niet kwetsen, en ga je niet vreemd als je verder wil met die persoon? Laf van hem dat hij zich zo indekt. Als jij niet wil dat hij dingen met anderen doet, dan moet hij dat gewoon niet doen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 12:35
MHN
MHN is offline
Fijn dat iedereen zo mee denkt.. Het is lastig omdat ik het moeilijk vind om alles te verwoorden als we die discussie hebben. Maar we zullen zien. Bedankt iedereen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten