Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.imdb.com/title/tt0787985/ is trouwens wel een aanrader, grappige serie
![]() ![]() Keith Allen (de vader van Lily, blijkbaar) speelt echt een meesterlijke rol <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mijn dokter is dit mijn huidaids : http://nl.wikipedia.org/wiki/Pityriasis_rosea
en dat klopt als een bus, met die ene gekke vlek in het begin gevolgd door bultjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat kun je bij elke dermatologische aandoening op Wikipedia er wel bij zetten ![]() Behalve bij aandoeningen die pigmentloze vlekjes veroorzaken natuurlijk. Laatst gewijzigd op 21-11-2011 om 15:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"De man(ABS) zit." "De man(ERG) eet een appel(ABS)." Tegenover ergatief-absolutieve talen staan de nominatief-accusatieve talen, dus dan krijg je: "De man(NOM) zit." "De man(NOM) eet een appel(ACC)." Vervolgens zijn er talen die 'split-ergative' zijn, die zijn gedeelte ergatief, maar ook gedeeltelijk accusatief. Het kan dan bijvoorbeeld zo zijn de persoonlijke voornaamwoorden volgens het accusatieve-systeem gaan en zelfstandige naamwoorden volgens het ergatieve. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Я (ik, nominatief) хочу (wil) кашу (pap, accusatief)." "Каша (pap, nominatief) хочет (wil) меня (accusatief. Of genitief, dat weet ik eigenlijk niet, het heeft iets met een rare niet-relevante regel in het Russisch te maken.)" "Я (ik, nominatief) умираю (sterf)" Maar in taal X zou je zeggen: "Ik (absulutief) sterf." "Ik (ergatief, want er gaat bij het werkwoord een lijdend voorwerp komen) eet pap (absulutief (ik weet niet hoe je dat woord in het Nederlands schrijft), omdat het het lijdend voorwerp is en de onderwerpsfunctie een ergatief heeft.)" Zoiets. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit:
Spoiler
![]() |
![]() |
|
O, Aldan, op die site waar jij dat gedicht had gevonden (staat nog wel ergens in gedachten over gedichten) kun je dat gedicht ook voor laten lezen. Door een Belg.
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|