Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik mocht vandaag niet in de les komen omdat ik tegen mijn mentor zei dat ik haar er niet mee weg zou laten komen en zo denk ik er nog steeds over en ze kunnen me niet overhalen.
En zij doet heel kinderachtig tegen mij en dus vind ik persoonlijk dat ik wel degelijk het recht heb om wraak te nemen. Laatst gewijzigd op 25-05-2011 om 12:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik jou was zou ik met heel de klas een revolutie gaan zetten jullie zijn toch met een aantal hebben dan meer macht dan de juf als iedereen de klas uitloopt wat wil ze dan gaan doen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
inderdaad in eerste instantie naar je mentor gaan, doe die niets dan een stap hoger en direct naar je opleiding coördinator. Gebeurt er dan nog steeds niks en blijft dit doorgaan dan kan je precies hetzelfde als vandaag een keertje expres uitlokken, en dan wel even een telefoon met voice recorder aan in je etui leggen. Halverwege de les sta je op, zegt heel netjes en beleefd dat je het zo wel genoeg vond en je loopt met je telefoon het lokaal uit direct naar de coordinator
|
![]() |
|
Als dat verhaal waar is zou het genoeg moeten zijn om hier een ernstige melding van te maken die tot ontslag van de betreffende docent zou kunnen leiden.
Wraak nemen is idioot het enige wat je ermee bereikt is dat de mensen zoals je mentor en teamleider je niet meer geloven en denken dat je de docent zwart probeert te maken. Verder heb ik geen begrip voor het feit dat je dingen zelf probeert te handelen. Ik vind dat dom, verkeerd en je bereikt er niks mee. Ga zoals iedereen al zegt naar de afdelingsleider en maak er een melding van. Wees in dat gesprek eerlijk, zeg wat jij allemaal gedaan hebt. Het zal vast genoeg zijn voor straf, maar een docent mag NOOIT een leerling belachelijk maken of andere leerlingen aansporen om dit wel te doen en het is juist dat laatste waarvan je een melding zou moeten maken. Verder kan je ook tegen je afdelingsleider zeggen dat je voornemens heb om je gedrag te verbeteren en dat je in de toekomst je boeken meeneemt en stopt met elastiekjes schieten en andere kinderachtige dingen.
|
Helaas is het probleem nu "opgelost". Ik moest samen met mijn mentor naar haar toe gaan om het probleem op te lossen, maar toen ging zij tevergeefs haar kant van het verhaal doen. Natuurlijk klopte hier helemaal niets van en kreeg ik geleidelijk overal de schuld van en was alles weer "goed".
In haar deel van het verhaal was ik al aan het zwijgen voordat ze mij beledigde, en daar komt nog eens bovenop dat ze mij helemaal nooit voor "strontvervelend aapje" hebben uitgemaakt. Maar dan heb ik bij mezelf weer iets van:'Zoiets verzin je niet zomaar'. Dus uiteindelijk was alles zogenaamd weer goed en haar treft geen blaam. Het ergste vind ik nog wel dat ze heeft gezegd:'Ze zouden je het land uit moeten zetten'. terwijl zij de Nederlandse taal niet beheerst en bijv. diagonaal als "djagonaal". Ik zeg:'Deze strijd is nog niet gestreden'. Stijn
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
neem wraak.. ze zeggen dat je met wraak niks oplost dat is waar, want je maakt het alleen maar erger. zoals die wiskunde docent jou vernederde moet jij haar vernederen. je kan gwn zegge dat je diagonaal anders uitspreekt. verneder haar me alle negatieve kenmerken die ze heeft. bijv. dat ze te dik is.. ofzoww. het moet wel iets zijn waar je vrienden het mee eens zijn
zonder wraak laat je jezelf kleinmaken door haar |
![]() |
|
In volgorde van ondeugend tot moord:
1. Laxeermiddel in haar koffie/thee 2. GHB in haar koffie/thee 3. Een barbituraat in haar koffie/thee Let op: Dit zijn slechts mogelijkheden. Je bent zelf verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen bij uitvoering.
||
Citaat:
ze beheersen ook allebei de nederlandse taal heel slecht.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb je wel enig idee wat dit voor gevolgen kan hebben? Als je werkelijk "wraak" wilt, dan schiet je daar niets, maar dan ook NIETS mee op. De school zal je daarvoor idd de schuld geven en mocht je dit op de school waarop ik zit doen, dan word je gewoon linea recta van school gestuurd. Klaar ermee. Dan heb je helemaal de poppen aan het dansen, want dan heb je ook in je middelbare schoolcarriere een 'naam', want alle scholen in de omgeving zullen zich afvragen waarom jij van school bent gestuurd en dat voorval dus te horen krijgen.
Het beste is dus praten. Misschien kunnen je ouders ook naar je mentor stappen? Ik weet dat het af en toe heel oneerlijk is en dat de partij van de leraar wordt gekozen, maar met ouders achter je sta je al veel steviger in je schoenen. Ik snap dat je dit niet pikt en je moet iets doen (praten dus!!), maar wanneer je wraak neemt, zal je enkel jezelf er mee hebben. Edit: mocht je toch iets van 'wraak' willen.. doen alsof er niets aan de hand is. Zorgen dat je iets bij je hebt waarmee je dingen kan opnemen, en als ze de volgende keer weer rot tegen je doet, gewoon opnemen en mee naar je mentor stappen. Heb je meteen bewijs, zonder haar lichamelijk wat te doen. Dan dit bewijs natuurlijk NIET op internet zetten, want dan ben jij weer de boosdoener. |
![]() |
|
![]() |
Wat een dikke k*t van een leerkracht. Zoiets heb ik nog nooit gezien of misschien in films. Zeker er met iemand over gaan praten, want als je zelf iets gaat proberen kan dat alleen maar in je nadeel werken (zij verbetert immers je examens, ...). Er is misschien wel een kans dat ze je niet helemaal geloven dus probeer geloofwaardig genoeg over te komen.
Succes! |
![]() |
|
![]() |
Het gevolg van een wraakactie kan een schorsing or uitwijzing zijn,
wat later misschien op je cv komt te staan en je dus in de problemen kan brengen bij werk zoeken. Voorvallen die in basisschool vermoedelijk zijn gebeurd mogen niet bekeken worden op de manier dat je niet wordt geloofd. Indien je naar je rector gaat, heeft hij de plicht je te horen en te zien wat er gedaan kan worden. Indien ikzelf zoiets zou meemaken op onze zou ik wraak willen nemen, maar niet op de kinderlijke manier van laxeermiddel in drank gooien... Dan zou ik dus naar de rector gaan en alles haarfijn uitleggen, op die manier wordt de leerkracht waarschijnlijk zelf geschorst en kom je misschien nog eens in de krant ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Net of een werknemer je zou weigeren omdat je in de brugklas een keer geschorst bent ![]()
||
Citaat:
|
Een leerling kan heel goed tegen een docent protest aan tekenen, zeker als de leerling zich benadeeld voelt. Als een leraar je niet op je eigen woord wil geloven, kan dat altijd met je ouders...
MAAR Je moet verstandig zijn. Als een leerling naar mij toe komt en een eerlijk verhaal houd, netjes verteld wat er gebeurd is en niet opstandig, koppig en wraakzuchtig doet heeft een goede kans om zijn zin te krijgen. Een leerling die komt met een 'zij doet stom'-verhaal verspeelt dat krediet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Psychologie |
Pesten Cherry Springs | 24 | 26-12-2009 17:10 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
artikelen Mankoe | 2 | 29-01-2006 14:40 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |