Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Gatver, klinkt als iemand die aandacht wil trekken, zielig wil zijn om te krijgen wat hij wil.
Ja, hij zal best eens zielig kunnen zijn, maar om dat op zijn liefje te botvieren is fout, fout en nog eens fout. Loop bij de volgende scheldpartij gewoon weg, ga naar huis en kijk of hij genoeg om je geeft om achter je aan te gaan. Herhaal dit maximaal 2 keer en kom de 3e keer nooit meer om. |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon duidelijk tegen hem zijn en met hem praten... Als hij dan toch nog doorgaat lijkt het me duidelijk
||
Citaat:
Praten kan ook, maar ik ga ervan uit dat ze dat al geprobeerd heeft. Even nog een ding, ga je niet schuldig voelen, het is niet jouw schuld. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Sorry ik heb niet het hele topic gelezen, maar alleen je eerste post dus als ik dingen hier herhaal, vergeef me..
maar als je je niet gelukkig voelt heb je i.m.o. 2 opties: 1: praat er over.. zeg wat er voor jou niet goed zit, alleen zo kom je verder.. als je niet praat en ieder maar "aannamen" van elkaar doet, kom je nergens 2: sluit het af. Ben je niet gelukkig en kun je er niet over praten, dan gaat het niet werken.. laat jezelf niet eerst maanden ongelukkig zijn om het daarna uit te maken of zelfs zelf gedumpt te worden omdat hij misschien (dit weet ik niet natuurlijk) ook ongelukkig is omdat jullie niet praten. Een relatie hoort leuk te zijn en als je van elkaar houd en elkaar vertrouwd dan praat je ook over je problemen en dat zal hij ook bij jou moeten doen, anders kun je er ook niet voor hem zijn! dwing overigens geen gesprek af.. als je teveel pusht bereik je helemaal niks |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
We will run & What's wrong? Lies | 1 | 24-09-2003 08:46 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Verhalen & Gedichten |
I want to go Cinamon | 5 | 26-06-2002 18:23 | |
Verhalen & Gedichten |
This way (songtekst waar song van gemaakt wordt!!!!!) AngelLena | 4 | 19-10-2001 23:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht voor AngelLena's mamsie... (soort antwoord op gedicht voor mij) ~Black~Angel~ | 5 | 27-08-2001 16:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Don't Speak/Stop torturing me AngelLena | 18 | 21-08-2001 16:01 |