Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2011, 12:43
Rationeel
Rationeel is offline
dus
Advertentie
Oud 10-10-2011, 12:43
Verwijderd
Goeie titel
Oud 10-10-2011, 12:44
Rationeel
Rationeel is offline
inspirasaailoos
Oud 10-10-2011, 13:20
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Mijn UC is gekaapt

Lieve Elea en lariks in het zuiden van Duitsland,

Bij dezen retourneer ik jullie je UC. Ik vond het fijn om hem te gebruiken, maar voortaan zal ik net doen of ik het (jouw D;:) wachtwoord niet weet. Je weet waar je me kunt bereiken als je me nodig hebt.

Kusjesliefs van de frambozenstruik een paar meter verderop.
Oud 10-10-2011, 13:22
Verwijderd

dit is echt fascinerend
Oud 10-10-2011, 13:52
Verwijderd
Hmm, Firefox lijkt zich hier inmiddels weer een beetje te gedragen, dat was vanmorgen wel even anders.
Oud 10-10-2011, 13:54
Verwijderd
Goeiemiddag trouwens.
Oud 10-10-2011, 13:56
Verwijderd
mijn ouders hebben een elektrische gitaar gekocht en ik ben helemaal gek / gestoord / verkocht, wat een heerlijk ding er zijn ZOVEEL liedjes die ik wil leren.
Oud 10-10-2011, 14:38
Verwijderd
Ik ben echt zo verliefd op de sambal die ik onlangs gekocht heb, Surinaamse Madame Jeanette-sambal <3 Echt een verrijking voor de belegen komijnenkaas <3
Oud 10-10-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Hmm, Firefox lijkt zich hier inmiddels weer een beetje te gedragen, dat was vanmorgen wel even anders.
Protip: SRWare Iron. Da's Chrome, maar dan non-Google
Oud 10-10-2011, 14:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Werkt de Chrome Ad Block ook op die browser?
Oud 10-10-2011, 14:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ben echt zo verliefd op de sambal die ik onlangs gekocht heb, Surinaamse Madame Jeanette-sambal <3 Echt een verrijking voor de belegen komijnenkaas <3
Allemaal dingen die ik nu moet missen.
Oud 10-10-2011, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Werkt de Chrome Ad Block ook op die browser?
Voor zover ik weet werken alle Chrome-plugins op Iron. Alle vriendschappelijke banden met Google, gevoedt door informatiezucht over de gebruiker, zijn eruit gesloopt. Voor de rest is de engine identiek. Of nou ja, ik ben in ieder geval nog geen dingen tegengekomen die wél onder Chrome draaien maar niet onder Iron.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Voor zover ik weet werken alle Chrome-plugins op Iron. Alle vriendschappelijke banden met Google, gevoedt door informatiezucht over de gebruiker, zijn eruit gesloopt. Voor de rest is de engine identiek. Of nou ja, ik ben in ieder geval nog geen dingen tegengekomen die wél onder Chrome draaien maar niet onder Iron.
Okay. Misschien eens installeren dan.
Verwijderd
Citaat:
Allemaal dingen die ik nu moet missen.
Zowel sambal als kaas? Damn. Misschien kan je via Syori een importlijn opzetten om dat volk aan smaak te helpen
Oud 10-10-2011, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Okay. Misschien eens installeren dan.
http://www.srware.net/en/software_sr...me_vs_iron.php

Dit is wat Iron is ten opzichte van Chrome.

Ever since ik 'm eens geprobeerd heb, taal ik niet meer naar andere browsers. Zeker niet Firefox.
Oud 10-10-2011, 15:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zowel sambal als kaas? Damn. Misschien kan je via Syori een importlijn opzetten om dat volk aan smaak te helpen
Kaas is er wel, maar geen komijnekaas. Je kan jonge kaas krijgen (Edam of Maasdam), van die schimmelplakkaten (a.k.a. Franse kaas) en dingen als mozzarella en feta.

Sambal is Indonesisch, en hier zijn geen Indonesische dingen te krijgen - dus ook geen nasi, bami, etc.
Oud 10-10-2011, 15:03
Verwijderd
Bizar.

Net trouwens geleerd dat het komijnekaas is, niet komijnenkaas
Oud 10-10-2011, 15:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eén komijn, twee komijnen
Oud 10-10-2011, 15:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tjonge, wat ben ik goed bezig Kast lekker aan het uitruimen, deel weg, zomerkleren in zakken onder m'n bed. Dat ruimt lekker op
Oud 10-10-2011, 15:11
Verwijderd
Nooit wat van begrepen, zakken met specifiek zomer- en winterkledij
Oud 10-10-2011, 15:11
Verwijderd
Ik vrees dat ik jullie na vandaag een tijdje moet verlaten jongens
Oud 10-10-2011, 15:15
Carn
Carn is offline
want?
Oud 10-10-2011, 15:17
Verwijderd
Te veel sog.
Oud 10-10-2011, 15:18
Martiño
Martiño is offline
Nee! Geen maandban!
Oud 10-10-2011, 15:19
Verwijderd
Jullie kunnen best even zonder me
Oud 10-10-2011, 15:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Als je niet de discipline hebt om niet op het forum te komen, hoe wil je dan wel de discipline hebben om te gaan studeren als je niet op het forum kan?
Oud 10-10-2011, 15:21
Verwijderd
Ik ben heel goed in studeren als ik me verveel.
Oud 10-10-2011, 15:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi, ik ben aangenomen
Oud 10-10-2011, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik ben aangenomen
Waar?
Oud 10-10-2011, 15:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waar?
Bij al. Bel li /antigoogle fotoalbumprinter.
Oud 10-10-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik ben aangenomen

You go girl!
Oud 10-10-2011, 15:34
Verwijderd
Kuthi wil me niet eerder aan een andere telefoon helpen
Oud 10-10-2011, 15:35
Verwijderd
Toedeloe, ik ga dus mooi weg bij KPN.
Oud 10-10-2011, 15:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nooit wat van begrepen, zakken met specifiek zomer- en winterkledij
Ik ook niet, maar ik probeer het maar eens. M'n kast puilt uit

Citaat:
Hoi, ik ben aangenomen
Gefeliciteerd!
Oud 10-10-2011, 15:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dank
Oud 10-10-2011, 15:49
Verwijderd
Stink Hi. Jezus ik ben echt boos
Oud 10-10-2011, 15:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, vuilniszak kleren gaat weg goed van mij zeg!
Oud 10-10-2011, 15:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
He bah, morgenochtend om 8 uur staat de schilder voor de deur Dan moet ik dus helemaal aangekleed enzo zijn. Bleh. Bij de dakdekker deed ik gewoon de deur open in m'n badjas en ging me dan aankleden, maar met een schilder in je kamer wordt dat lastig
Oud 10-10-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Vooralsnog houd ik het bij Firefox, maar bedankt voor de tip.

Dit is trouwens wat er gebeurde (gepost op tweakers.net):
Citaat:
Vanmorgen crashte Firefox (7.0.1, behalve Java, Quicktime, Flash en Silverlight geen add-ons, Mac OS X) toen ik via de printfunctie een pdf-je wilde maken van deze pagina. Dit was echter niet het vreemdste: gekker was dat Firefox en de rest van het systeem na het herstarten van de browser heel langzaam reageerden en dat Firefox alleen geforceerd af te sluiten was. Ook deed OS X veel langer over een herstart van de computer en kreeg ik hierbij eerst een egaal grijs scherm met zo'n activiteitsindicator (leek op het scherm bij het opstarten, maar dan zonder Apple-logo) te zien, dat op een bepaald moment ook donkerder werd. Na een herstart was Firefox echter nog steeds net zo traag en net zo moeilijk af te sluiten en ging een nieuwe herstart op dezelfde vreemde manier als daarvoor. Toen besloot ik (na nog wat verder gepruts) Firefox maar even een tijdje open te laten staan en lostte het probleem zichzelf op. Opvallende zaken hierbij waren wel dat de cache ineens erg klein leek te zijn, zelfs voordat ik hem voor de zekerheid had leeggegooid, en dat er heel erg veel schijfactiviteit te bemerken was.

En, oh ja: een hernieuwde poging om een pdf te maken gaf een scriptfout die betrekking leek te hebben op Firefox zelf, want de melding verwees naar chrome:// en dan nog iets erachteraan met daarin volgens mij het woordje 'print'. Dit keer trad er echter geen volledige crash op.

Overigens was dit volgens mij de tweede keer - wel met een vrij lange tijd tussen deze en de vorige keer - dat Firefox dit soort problemen veroorzaakte na een crash. Is meer mensen dit weleens opgevallen en heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?
Oud 10-10-2011, 16:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Toedeloe, ik ga dus mooi weg bij KPN.
Dat je uberhaupt bij KPN zit Duur.
Oud 10-10-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Dat je uberhaupt bij KPN zit Duur.
Hoi Kazet

Maar ik sta open voor aanraders, natuurlijk.
Oud 10-10-2011, 16:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik betaal 0 euro.
Oud 10-10-2011, 16:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind T-mobile heel relaxed
Verwijderd
8.95 internet en al. ! van vodafone
Verwijderd
Ik vind Hi wel relaxed maar dat is omdat ik prepaid heb en maar 5 cent betaal voor smsjes sturen
Oud 10-10-2011, 16:13
Verwijderd
Ik vind KPN heel fijn trouwens, nooit gezeik met bereik enzo. Maar na 7 jaar vind ik dat ik wel van ze mag verwachten dat ik 2 maanden eerder een telefoon krijg
Oud 10-10-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind KPN heel fijn trouwens, nooit gezeik met bereik enzo. Maar na 7 jaar vind ik dat ik wel van ze mag verwachten dat ik 2 maanden eerder een telefoon krijg
Dat vind ik ook. Maar ik heb wel eerder gehoord dat ze daar nogal stom over doen.
Oud 10-10-2011, 16:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja ik heb ook prepaid, maar ik krijg elke maand dat ik 10 euro opwaardeer 300 gratis sms'jes en heel vaak aanbiedingen of gratis belminuten enzo
Oud 10-10-2011, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Ja ik heb ook prepaid, maar ik krijg elke maand dat ik 10 euro opwaardeer 300 gratis sms'jes en heel vaak aanbiedingen of gratis belminuten enzo
Oh dat is ook niet verkeerd inderdaad Gratis online sms'jes heb ik ook nog een hele berg per maand maar dat gebruik ik eigenlijk nooit
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten