Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga deze links laten liggen denk ik, tenzij ze de OV gaan draaien, dan is het misschien nog het overwegen waard. Van 3D word ik al niet bepaald warm en ik vrees dat de opgepoetste versie het niet bij de oude gaat halen.
|
Ja, datzelfde heb ik ook met Robin Hood. Daarvan heb ik volgens mij de OV zelfs nog nooit gezien, met name ook omdat ik dat tot op de dag van vandaag stelselmatig weiger
![]() ![]() Dus ergens kan ik me er wel wat bij voorstellen dat sommige mensen de NL-versie van TLK prefereren.
||
Citaat:
|
Ik vind het gewoon leuk om the Lion King in de bios te zien. Dat hij dan in 3D komt boeit me niet zoveel.
Hopelijk gaan ze meer Disney classics re-releasen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hm, ik vind niet dat 3D in de meeste films een toegevoegde waarde heeft, maar ik stoor me er niet aan. Ik zou ook niet een film skippen omdat er geen 2D versie draait (hoewel de meeste nieuwe releases wel nog steeds zowel in 3D als 2D draaien).
|
Verwijderd
|
Ik ben net geweest, in Delft. De film was natuurlijk weer mooi, alleen het 3D vond ik dit keer minder leuk dan bij bijvoorbeeld Harry Potter. Het voegde af en toe iets toe, maar verder... had het niet gehoeven.
Verder vond ik het geluid een beetje zacht staan, vond ik voor het eerst Mufasa's prekerige gedoe aan het begin een beetje 'jaha' (maar te vaak gezien misschien) en was het stom dat in de laatste minuut van de film het licht ineens aanging ![]() Verder prima uiteraard ![]() |
![]() |
|
|