Advertentie | |
|
![]() |
|
Waar maak je uit de hij afgekraakt wordt? Hij wordt niet afgekraakt, maar zegt ze dat hij zo over komt. Daarnaast geeft ze gewoon haar mening, aan hem om dat te ontkrachten. Maar echt reageren doet hij tot nu toe niet.
Verder kun je dat meisje niet eeuwig aan het lijntje houden. Dus natuurlijk moet hij dat zeggen. Of denk je dat je hiermee door kan blijven gaan puur voor de seks, terwijl dat meisje waarschijnlijk hartstikke verliefd aan het worden is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat hij niets voor haar voelt is dan ook helemaal het probleem niet. Het zou echter wel zo sympathiek zijn om dan te besluiten niet drie keer met dat meisje naar bed te gaan, aangezien zij hem wél leuk vindt en ze nu eigenlijk gewoon gebruikt wordt. Zeg ik nu iets heel vreemds? Of is het wel prima, zolang die jongen een 'geweldige tijd' met het meisje heeft (wat ik betwijfel, want hè, hij komt hier hulp vragen omdat er geen klik is.) Oh en inderdaad beweer ik niet dat TS een man-slet is, maar in dit fragment van het verhaal klinkt het in mijn oren wel zo. ![]()
|
Antwoord is simpel
Geen gevoel meer? maak dit duidelijk zegt ze ok jammer en fijn leven, nou klaar zegt ze ok jammer maar we kunnen vrienden blijven? ok doe je dat. zegt ze ok jammer maar we kunnen best sex blijven hebben. nou geniet ervan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Echt verliefd DomoBig | 20 | 29-10-2005 14:23 | |
Liefde & Relatie |
Beetje puberaal misschien, maar ik zit er echt mee! Debje | 23 | 24-02-2004 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Eerst niet verliefd, nu wel!? Sade | 10 | 09-02-2004 14:43 | |
Liefde & Relatie |
wel of niet verliefd?? .:::TaMsIe:::. | 23 | 29-06-2002 10:48 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap het even niet meer... Mytana | 7 | 18-03-2002 21:48 | |
Liefde & Relatie |
iets proberen met iemand waar je niet echt verliefd op bent? rozijntje | 9 | 06-03-2002 18:11 |