Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2011, 07:02
LizardKing
LizardKing is offline
ik ben 15(bijna 16) en heb al heel lang geen relatie gehad. op een feestje ontmoete ik een meisje wat ik vaag van school kende en uiteindelijk waren we aan het zoenen, een paar dagen later weer, we bleven daarna een beetje smsen en ik merkte dat ze me leuk vond, na een ander feestje belande we bij elkaar in bed en zijn we verder gegaan dit is nu 3 keer gebeurd, maar na de laatste keer voelde ik gewoon geen klik, ik ben bang dat ik nu een relatie wil omdat ik dat al zo lang niet meer heb gehad en al me vrienden enzo wel.. dus moet ik dat zeggen of afwachten of wat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2011, 07:49
EZBlade
EZBlade is offline
Tuurlijk moet je dat zeggen. Je kunt haar moeilijk aan het lijntje gaan houden. En een relatie beginnen omdat je allang geen vriendin hebt gehad werkt niet. Daarnaast ben je pas 15, je hebt echt nog een heel leven voor je.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 08:42
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je klinkt wel een beetje als een man-slet, met meisjes naar bed gaan terwijl je er eigenlijk geen klik mee voelt. Gewoon tegen dat meisje zeggen dat je niet zo veel voor haar voelt. Ik neem ten minste aan dat je niet van plan was om een relatie met haar te beginnen puur en alleen omdat je een relatie wil, dus dat ik je dat niet expliciet af hoef te raden.
En als je 15 bent vind ik niet dat je met recht kan spreken dat je al 'heel lang geen relatie hebt gehad', stel dat je 3 jaar vrijgezel bent, dan was je 12 en dan kun je sowieso niet echt spreken van een diepgaande relatie, naar mijn mening. Zat mensen hebben op hun 18e ook nog nooit een relatie gehad.
Oud 31-10-2011, 00:43
Mark1991
Mark1991 is offline
Citaat:
Je klinkt wel een beetje als een man-slet, met meisjes naar bed gaan terwijl je er eigenlijk geen klik mee voelt. Gewoon tegen dat meisje zeggen dat je niet zo veel voor haar voelt. Ik neem ten minste aan dat je niet van plan was om een relatie met haar te beginnen puur en alleen omdat je een relatie wil, dus dat ik je dat niet expliciet af hoef te raden.
En als je 15 bent vind ik niet dat je met recht kan spreken dat je al 'heel lang geen relatie hebt gehad', stel dat je 3 jaar vrijgezel bent, dan was je 12 en dan kun je sowieso niet echt spreken van een diepgaande relatie, naar mijn mening. Zat mensen hebben op hun 18e ook nog nooit een relatie gehad.
Lieve jongedame,
Niets persoonlijks, maar ik vind het allemaal een beetje raar wat je zegt.
Deze jongen heeft duidelijk een geweldige tijd met een meisje. Hoezo is ie dan een man-slet? Dat ie niet zo veel voor haar voelt, daar kan hij toch ook niets aan doen? Niet echt leuk als je vraagt om advies en je wordt zo afgekraakt.
Oud 31-10-2011, 06:43
EZBlade
EZBlade is offline
Waar maak je uit de hij afgekraakt wordt? Hij wordt niet afgekraakt, maar zegt ze dat hij zo over komt. Daarnaast geeft ze gewoon haar mening, aan hem om dat te ontkrachten. Maar echt reageren doet hij tot nu toe niet.

Verder kun je dat meisje niet eeuwig aan het lijntje houden. Dus natuurlijk moet hij dat zeggen. Of denk je dat je hiermee door kan blijven gaan puur voor de seks, terwijl dat meisje waarschijnlijk hartstikke verliefd aan het worden is?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Waar maak je uit de hij afgekraakt wordt? Hij wordt niet afgekraakt, maar zegt ze dat hij zo over komt. Daarnaast geeft ze gewoon haar mening, aan hem om dat te ontkrachten. Maar echt reageren doet hij tot nu toe niet.

Verder kun je dat meisje niet eeuwig aan het lijntje houden. Dus natuurlijk moet hij dat zeggen. Of denk je dat je hiermee door kan blijven gaan puur voor de seks, terwijl dat meisje waarschijnlijk hartstikke verliefd aan het worden is?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 15:24
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Lieve jongedame,
Niets persoonlijks, maar ik vind het allemaal een beetje raar wat je zegt.
Deze jongen heeft duidelijk een geweldige tijd met een meisje. Hoezo is ie dan een man-slet? Dat ie niet zo veel voor haar voelt, daar kan hij toch ook niets aan doen? Niet echt leuk als je vraagt om advies en je wordt zo afgekraakt.
Nou, jongeman,
Dat hij niets voor haar voelt is dan ook helemaal het probleem niet. Het zou echter wel zo sympathiek zijn om dan te besluiten niet drie keer met dat meisje naar bed te gaan, aangezien zij hem wél leuk vindt en ze nu eigenlijk gewoon gebruikt wordt. Zeg ik nu iets heel vreemds? Of is het wel prima, zolang die jongen een 'geweldige tijd' met het meisje heeft (wat ik betwijfel, want hè, hij komt hier hulp vragen omdat er geen klik is.)
Oh en inderdaad beweer ik niet dat TS een man-slet is, maar in dit fragment van het verhaal klinkt het in mijn oren wel zo.
Oud 01-11-2011, 13:02
bierkoning
bierkoning is offline
Antwoord is simpel

Geen gevoel meer? maak dit duidelijk
zegt ze ok jammer en fijn leven, nou klaar
zegt ze ok jammer maar we kunnen vrienden blijven? ok doe je dat.
zegt ze ok jammer maar we kunnen best sex blijven hebben. nou geniet ervan
Oud 03-11-2011, 07:04
LizardKing
LizardKing is offline
mensen het klinkt raar maar ik begin nu wel wat te voelen, de rede waarom ik geen klik voelde was omdat ik ongelofelijk moe was, me niet goed voelde door het drinken enzo op dat feestje
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 07:10
RienoBieno
RienoBieno is offline
Dit is toch juist mooi dan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten