![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan ben je al een stapje verder. Dan kan het komen door spanning, door druk, door faalangst (want hoe vaker het misgaat, hoe erger hij zich daarop gaat focussen en wordt het alleen maar moeilijker). Ook kan het aan jouw techniek liggen. Of aan het feit dat 'ie zich niet kan concentreren omdat jij erbij bent. Het kunnen allerlei dingen zijn, maar het is toch wel belangrijk om te weten of 'ie überhaupt kan klaarkomen, denk je niet? Ook zou je kunnen overwegen om eens iets anders te proberen. Pijpen, neuken, etc. Je bent al zo lang bezig.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had echt zo'n déjà-vugevoel bij dit topic, maar je bleek al eerder een topic hierover te hebben gehad.
![]() In ieder geval, ik kan niet meer toevoegen aan wat ik al gezegd had. 'De spanning' lijkt me nog steeds het meest logisch, áls hij tenminste wel zichzelf kan aftrekken en klaarkomen. Ik vind het eigenlijk vreemd dat je dat niet weet, als jullie er beiden toch zo mee lijken te zitten - waarom hebben jullie dat dan niet besproken? Want dan kun je in ieder geval met zekerheid een lichamelijke oorzaak uitsluiten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
zeg maar tegen je vriendje dat hij er nu juist van moet genieten. tot een jaar geleden was het mij ook nog nooit gelukt om klaar te komen bij het aftrekken door een meisje, maar nu ik 'het kan', hou ik het geen 5 minuten meer vol
![]() ![]() het was bij mij geen spanning, het vergt soms gewoon oefening en concentratie van beide kanten. laat je vriendje in ieder geval duidelijk weten dat jij het helemaal niet erg vindt dat hij niet klaarkomt en oefen er samen lekker op los. |
![]() |
|
Ik ga er van uit dat je vriend als hij masturbeert wel klaar kan komen. Het kan ook liggen aan je techniek. Hij doet het waarschijnlijk al heel lang en weet precies wat hij lekker vindt, jij doet waarschijnlijk maar iets. Misschien kan hij jouw hand begeleiden ofzo.
Ik denk dat je moet beginnen met uitvinden of hij wel klaarkomt als hij het zelf doet. |
![]() |
||
Citaat:
en weet de TS al meer ondertussen ?
|
![]() |
ga morgen naar hem toe, zal het dan eens aan hem vragen! maar ik denk zelf ook dat het aan de spanning ligt ja, maar hoe vaak ik ook zeg dat hij zich moet ontspannen en dat het niet uitmaakt als het niet lukt, het schijnt niet te werken.. maar misschien dat het ook wel aan mijn eigen techniek ligt ja, indd, ik doe maar wat, ik doe hetzelfde als ik bij mijn vorige vriendje deed, waar het wel bij lukte.. maar ik heb tegen hem gezegd dat hij me de volgende keer moet 'helpen'.. maar jullie denken dus dat we gewoon zo door moeten gaan, en dat het vanzelf wel goed komt? ( als hij zich ontspant, en ik misschien de techniek aanpas )
|
![]() |
|
![]() |
oke, ben dus gister naar hem toe geweest, hij mij weer gevingerd, ik hem weer afgetrokken.. en het lukte weer niet. ik had ook niet anders verwacht. hij zei me daarna dat hij echt 3000000x het idee had dat het ging lukken, maar dat het toch niet lukte.. hij zegt dat het steeds lekkerder is enzo en dat hij steeds het idee heeft dat het wel gaat lukken, maar dan lukt het toch niet.. hij vertelde dat hij zich wel kan ontspannen, maar dat als ik bezig ben, steeds in zijn hoofd rondspookt: 'ik hou van haar, ik wil haar niet kwijt, ik mag haar niet teleurstellen' en dat hij zich daarom gewoon niet 'open kan stellen' om klaar te komen.. laat ik het maar zo zeggen.. dus heb hem weer gezegd dat hij me helemaal niet teleurstelt en dat het echt niet uitmaakt, en dat ie me echt niet kwijtraakt omdat het steeds niet lukt enzo.. ik heb hem ook gevraagd hoe het zit als hij het bij zichzelf doet.. eerst was hij er heel vaag over, en draaide hij een beetje om het antwoord heen en gaf geen duidelijk antwoord, dus ik vroeg het later nog eens en toen kreeg ik toch wel een duidelijk antwoord.. als hij het bij zichzelf doet lukt het gewoon, maar dat is alweer heel lang geleden dat hij het bij zichzelf heeft gedaan.. hij 'mag' het niet meer van zichzelf, hij vind dat het niet mag omdat hij nu mij heeft ofzo.. ik zei dat dat onzin was en dat hij het ook gewoon bij zichzelf mag blijven doen.. maar dat wilt hij niet meer.. nou, oke, mag hij zelf weten.. daarna hadden we het nog een beetje over het 'verdergaan'... we hebben een soort afspraak in onze relatie.. we vinden beiden dat we pas na 6 maanden aan seks willen beginnen.. ook al zijn we er beiden klaar voor, we vinden na 6 maanden een goeie tijd.. maar ik zat een beetje met het probleem dat het nu dus gewoon nog steeds niet lukt, en we hebben over 2/3 weken een half jaartje.. dus ik zei tegen hem: ik ben eigenlijk wel bang dat verder gaan dan niet zal gaan lukken, als je met die gedachtes in je hoofd zit... en hij zei ook dat dat waarschijnlijk zo niet zal lukken nee.. maar hij had van zichzelf wel het idee dat die gedachtes wel elke keer minder worden.. dus we hebben nu maar afgesproken dat we gewoon op zijn tempo verdergaan.. dus als het hem lukt om een keer klaar te komen, dat we dan pas verder gaan, en niet eerder.. zodat we niet ineens verder gaan en weer met een teleurstelling komen dat dat ook niet lukt.. dan wachten we liever wat langer.. nouja, ik hoop maar dat het binnenkort een keer lukt..
![]() |
![]() |
|
Jullie zijn een heel klein probleempje heel erg aan het opblazen. Laat het toch lekker... Het komt vanzelf wel. Nu is er steeds die stress als jullie intiem zijn en dat terwijl dat juist een fijn zorgeloos en ontspannen moment hoort te zijn. Dat hij niet klaarkomt als jij hem aftrekt wil helemaal niet zeggen dat hij niet klaarkomt als jullie seks hebben. Bij seks heeft hij namelijk veel meer controle over wat er gebeurt. Dan nemen jullie allebei deel aan het geven en ontvangen. Als jullie allebei aan seks toe zijn zou ik er gewoon aan beginnen, ongeacht of hij al klaarkomt als jij hem aftrekt of niet.
Door steeds te benadrukken hoe erg je het vindt is het voor hem ook moeilijker om te ontspannen. Laat het rusten, heb het er een tijdje niet over, concentreer je tijdens het samenzijn niet op orgasmes maar op fijn samenzijn. Heb je trouwens al geprobeerd hem je hand te laten leiden tijdens het aftrekken? |
![]() |
|
Het feit dat haar vriendje liegt ("sinds ik jou als vriendin heb masturbeer ik niet meer") toont al aan dat hij zich ongemakkelijk voelt om z'n voormalige privéhobby te delen in het bijzijn van een ander. (En dat is helemaal niet zo gek hoor).
Als jij het bij hem doet is het geen masturberen, maar zodra hij het van jou overneemt komt het weer terug op zijn taboe; "masturberen hoort niet" Om dit te doorbreken zul je 'm eens moeten vragen of hij het gewoon een keer in jouw bijzijn doet. Zeg dat het jou opwindt of dat je wil zien en leren hoe hij het doet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn vriend had er ook problemen mee om klaar te komen als ik hem aftrok, totdat we het een keertje tegelijk deden. Dus dat hij mij vingerde terwijl ik hem aftrok. Toen kwam hij wel klaar. Misschien is het ook gewoon omdat hij niet kan zien dat jij het lekker vind. Stel eens voor om het tegelijk te doen.
En idd, seks hebben heeft helemaal niks te maken met of hij klaar komt of niet, misschien kan het juist een stimulans voor jullie allebei zijn. Ik zou zeggen: Doe het gewoon!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Nat worden lukt niet! IkkeLief | 8 | 12-04-2015 10:44 | |
Psychologie |
Ik weet het gewoon niet meer, misschien jullie wel? KirstenR | 11 | 28-10-2009 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Het gaat niet over, wat moet ik hiermee? Dice94 | 7 | 10-07-2009 01:42 | |
Seksualiteit |
Het lukt niet zelfs na een half uur hetluktnietje01 | 13 | 20-05-2008 22:31 | |
Seksualiteit |
Het lukt niet :s DaRK GiRL X | 21 | 10-03-2003 16:57 | |
Seksualiteit |
Het lukt niet :-/ In Eternity | 14 | 13-12-2002 10:01 |