Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2011, 00:26
Verwijderd
Ik ben een jongen van 16 jaar, en heb sinds kort(2 maanden) een vriendin, mijn eerste vriendin, zij is 14. We wonen ongeveer 50 km van elkaar vandaan(ongeveer een uur reizen met de trein).

Ze heeft me verteld dat ze iemand heeft ontmoet die ze leuk vind, maar dat ze mij ook nog steeds leuk vind, maar dat ze me veel mist omdat we elkaar 1 keer per week zien, soms minder. Ze gaat nu kiezen tussen mij en die andere knul, ik weet niets over hem en heb het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt.

Mijn verstand zegt, uitmaken, maar dan ben ik haar kwijt, en ik hou echt van haar ik wil haar ook echt niet kwijt en ik ben niet bepaald een ladykiller, dus een ander meisje zal niet makkelijk zijn. Maar als ze wel voor mij kiest, dan is het toch niet helemaal meer 100% liefde?

Wat moet ik doen? Graag tips

EDIT: Het is uit... Bedankt voor de tips

Laatst gewijzigd op 20-10-2011 om 18:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2011, 06:02
Verwijderd
zegt dat als ze niet voor jou kiest het uit is, klinkt hard maar aan lijntje worden gehouden is ook niet echt oke.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 08:04
Verwijderd
Dude, grow some balls. Dump haar, en drink er een avondje wat bier op met je matties
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 08:33
Verwijderd
Citaat:
zegt dat als ze niet voor jou kiest het uit is, klinkt hard maar aan lijntje worden gehouden is ook niet echt oke.
Maar dat is dan toch niet meer echte liefde, vanuit haar kant?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Het is toch sowieso uit als ze niet voor hem kiest?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Het is toch sowieso uit als ze niet voor hem kiest?
Die snap ik niet, bedoel je dat ik het sowieso uit moet maken?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 10:00
x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Waarom zeggen jongens zo vaak en snel dat ze van een meisje houden? :-) Je vindt haar gewoon leuk, en dat gaat heus wel weer over... Echt hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 10:36
EZBlade
EZBlade is offline
En als ze gaat kiezen tussen jou en die ander, dan is het geloof ik ook nooit echt echte liefde geweest voor haar
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 10:52
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Die snap ik niet, bedoel je dat ik het sowieso uit moet maken?
Als zij kiest voor die ander, maakt ze het uit met jou, dat bedoelde ze (neem ik aan).

Beter dat je d'r gewoon dumpt. Jullie hebben pas 2 maanden en ze ziet nu al andere jongens die ze leuk vindt. Vooral in het begin van een relatie horen jullie helemaal verliefd te zijn (wat jij zo te horen wel bent, maar als zij in de tussentijd andere jongens leuk vind, lijkt me dat bij haar niet het geval). Ze zou alleen maar intresse in jou moeten hebben op het gebied van 'die jongen vind ik leuk' en dat is nu niet zo. dumpen die handel.
Je vindt vanzelf een ander meisje die jou wel echt leuk vindt, ipv dat ze in de tussentijd ook andere jongens leuk vindt.
Oud 19-10-2011, 11:09
Lente
Lente is offline
Citaat:
... sinds kort(2 maanden) ...

Ze heeft me verteld dat ze iemand heeft ontmoet die ze leuk vind, ...

... en ik ben niet bepaald een ladykiller, dus een ander meisje zal niet makkelijk zijn.
echte liefde!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 11:15
Verwijderd
Je bent geoutplayed door die andere dude en je 'vriendin' is een slettebak waar je zo snel mogelijk vanaf moet. Dat je moeilijk een vriendin kan krijgen is geen excuus.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Je bent geoutplayed door die andere dude en je 'vriendin' is een slettebak waar je zo snel mogelijk vanaf moet.
Soms is de waarheid best pijnlijk
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 13:54
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Waarom zeggen jongens zo vaak en snel dat ze van een meisje houden? :-) Je vindt haar gewoon leuk, en dat gaat heus wel weer over... Echt hoor.
helemaal mee eens! niet zo aanstellen.
Je bent nog jong.... Pak een paar biertjes en wacht een paar weken, en je zit weer achter andere chickies aan!
Oud 19-10-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is dan toch niet meer echte liefde, vanuit haar kant?
dumpen.......
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 16:00
Verwijderd
Hoe kan je iemand leuk blijven vinden die jou op die manier behandelt?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 19:11
AzN
AzN is offline
Citaat:
Maar als ze wel voor mij kiest, dan is het toch niet helemaal meer 100% liefde?
Dit begrijp ik wel.. Je bedoelt dat ze dan niet 'onvoorwaardelijk' van jou houdt, zeg maar. Maar das in iedere relatie zo, denk ik, alleen wordt 't niet altijd zo expliciet uitgesproken als door jouw vriendin . Daarom vind ik 't persoonlijk 'n beetje overdreven om 't met haar uit te maken.. 't Is hooguit dom en lullig van haar om jou op de hoogte te brengen van deze 'keuze', want stel dat ze ervoor kiest om met jou verder te gaan.. Dan heeft ze onnodig iets 'kapotgemaakt' tussen jullie . Maar goed, je zult zelf vast ook nog wel momenten meemaken waarop je 'n soortgelijke keuze moet maken (wanneer 'n leuke meid op je afstapt of als 't héél goed lijkt te klikken tussen jou en 'n klasgenote bijvoorbeeld ).
Oud 19-10-2011, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Dit begrijp ik wel.. Je bedoelt dat ze dan niet 'onvoorwaardelijk' van jou houdt, zeg maar. Maar das in iedere relatie zo, denk ik, alleen wordt 't niet altijd zo expliciet uitgesproken als door jouw vriendin . Daarom vind ik 't persoonlijk 'n beetje overdreven om 't met haar uit te maken.. 't Is hooguit dom en lullig van haar om jou op de hoogte te brengen van deze 'keuze', want stel dat ze ervoor kiest om met jou verder te gaan.. Dan heeft ze onnodig iets 'kapotgemaakt' tussen jullie
Maar moet ik dan doen of er niets aan de hand is?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 23:56
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Maar moet ik dan doen of er niets aan de hand is?
Dat sowieso niet. Die vriendin van je moet je (zodra ze een keuze heeft gemaakt) wel heel goed kunnen overtuigen dat ze voor 100% voor jou wilt gaan, anders schiet het alsnog niet op en zou ik het alsnog uitmaken. Wat moet je nou met een vriendin die jou niet onvoorwaardelijk van je houdt?
Oud 20-10-2011, 08:04
Verwijderd
Dumpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten