![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben dan wel geen jongen, maar;
Net voordat je uit bed komt, in de douche, na het ontbijt, op het toilet op school, als je thuis bent gekomen uit school (bog voor je huiswerk), tijdens het tv kijken op je kamer na het eten, onder de douche (ligt eraan wanneer je doucht, smorgens of savonds), als je in bed ligt voordat je gaat slapen. En nog een keer als je niet kunt slapen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het menselijk lichaam IS ook fascinerend inderdaad, kan me best wel voorstellen dat je wil weten hoe dat bij anderen gaat. :-) Be curious, get smarter. Maar jouw ding heeft er na die 1e keer rukken de rest van de dag geen zin meer in, of ligt het er alleen aan dat je geen tijd kan vrijmaken, voor een partijtje selfsex? ![]() Laterssss! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het kort samengevat: je piemel masseren, en dan komt er een lekker gevoel, en mis. sperma |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: overigens is het niet nodig en het moet ook niet, mensen masturberen gewoon omdat ze het leuk vinden En nu weer ontopic, denk ik. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Aftrekken frieslandboy | 353 | 22-07-2020 14:22 | |
Seksualiteit |
Rukken met vrienden Ramram | 47 | 17-01-2016 21:29 | |
Seksualiteit |
rukken 20jarige Verwijderd | 6 | 26-12-2014 18:46 | |
Seksualiteit |
geen sperma JustSaying | 29 | 20-03-2012 01:40 | |
Seksualiteit |
gekste plek waar je ooit jezelf bevredigt hebt? !KiTTiE! | 335 | 24-07-2006 19:53 | |
Seksualiteit |
Kun je een ziekte krijgen als... Oplosbaar | 22 | 16-02-2002 20:10 |