Advertentie | |
|
![]() |
|
ik had ook lenzen nu niet meer want ik heb ze niet meer nodig.
1 ik hoefde geen test voor de oogbol te doen alleen kijken welke sterkte ik had 2 Ik mocht gewoon de hele dag me lenzen in en als ze een beetje rood worden of je krijgt hoofdpijn je bril op doen 3 Ik zwom ook altijd met lenzen aan behalve in de zee wat die is zouter dan je ogen dus gaan je lenzen er uit 4 Nee hoor je kan er gewoon mee zwemen en waterpolo etc kan ook gewoon. 5 Alleen als je je haren gaat wassen zou ik ze uit doen als de zeep in je ogen komt gaat het irriteren Als je nog wat moet weten vraag het gerust |
![]() |
|
Ik heb gehoord dat je eerst een test moet laten doen om de vorm van je oogbol te bepalen enzovoort, hoe gaat dit in zijn werk?
ik heb geen test gehad, alleen sterkte cheken, na een week keken ze wel of je lens goed op je oog lag Ook vind ik vrijwel overal terug dat je de eerste dagen na een uur je contactlenzen moet uitdoen en dan weer je bril opzetten, en zo stelselmatig opbouwen om je ogen te doen wennen. Klopt dit? Ja, je moet aan het begin een uurtje ze indoen, dat bouw je langzaam op. Ik mocht na 3 dagen elke dag al mn lenzen hele dagen inhouden/ Ik zwem ook regelmatig. Is dit mogelijk met de lenzen aan? Ja, waarom niet, als je je duikbril draagt kun je nergens last van hebben. Als je dat niet doet, wel je ogen onder water dichthouden, anders gaan ze eruit. En wat met douchen? Je kan ze gewoon inhouden, ik heb nergens last van! Ikheb ze altijd in, met sporten was ik ook mn haaar, dan ga je daarna toch ook niet je lenzen uit doen, en als je klaar bent met douchen weer in? ik hoop dat je er wat aan hebt, oohjha, als je make up draagt altijd éérst je lenzen uit, dán make up eraf. Eerst lenzenin, dan pad makeup op!! En handen wassen als je ze indoet natuurlijk ![]() x. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar hij is waarschijnlijk zeer nuttig voor de vrouwelijke bevolking hier op Scholieren! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Contactlenzen ! Mimuna | 13 | 02-02-2012 19:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Make-up remover bij zachte contactlenzen muisje1000 | 10 | 16-01-2006 14:48 | |