Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2011, 20:04
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
Zoals jullie al in mijn vorige topics hebben gelezen was ik verliefd op een meisje . Maar nu heeft ze een vriendje en heb ik het dus opgegeven . Ik bleef vrienden met haar maar toch had ik een raar gevoel . Telkens als ik haar weer zie krijg ik het gevoel alsof er een knoop in mijn maag zit en krijg ik weer die flashbacks terug van alles wat we samen gedaan hebben en zo . En ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen . Kunnen jullie mij helpen ? En kom a.u.b. niet met van die tips af zoals : vriendschap breken en haar nooit meer zien .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2011, 20:06
Verwijderd
Vriendschap breken en haar nooit meer zien,get over it.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 20:08
Verwijderd
Incasseren en niet zo aanstellen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 20:09
Verwijderd
Zeg het eerlijk tegen haar, klinkt raar ik weet. Veryel hoe je voelt en dat je afsrand wilt nemen om niet meer verliefd te zijn op haar. Of verbreek de vriendschap maar dan zit je er zelf mischien mee , dat je het jammer vind dat je geen vrienden meer bent.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 20:10
Verwijderd
Volgens mij vind je het leuk om zo ongelukkig te zijn en een knoop in je maag hebben,flashbacks hebben...
Het leven is geen film.
Over een paar jaar ga je spijt krijgen van al het verspilde tijd om niets.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 22:47
Mark1991
Mark1991 is offline
Ik heb ook eens gehad dat het meisje waarop ik verliefd was ging met een van mijn beste vrienden. Dat voelt ook kut, maar je moet verder.
Ik snap dat het raar voelt om nog met dat meisje om te gaan, en het is ook helemaal niet nodig, maar als je haar nog graag wilt zien moet je deze pijn in je hart overwinnen.
Mark
Oud 19-10-2011, 13:51
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik heb ook eens gehad dat het meisje waarop ik verliefd was ging met een van mijn beste vrienden. Dat voelt ook kut, maar je moet verder.
Ik snap dat het raar voelt om nog met dat meisje om te gaan, en het is ook helemaal niet nodig, maar als je haar nog graag wilt zien moet je deze pijn in je hart overwinnen.
Mark
beetje over the top, maar gewoon geen contact meer zoeken met haar.
Tijd heelt alle wonden.
Oud 19-10-2011, 20:21
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
Citaat:
Volgens mij vind je het leuk om zo ongelukkig te zijn en een knoop in je maag hebben,flashbacks hebben...
Het leven is geen film.
Over een paar jaar ga je spijt krijgen van al het verspilde tijd om niets.
denk je echt dat ik dat leuk vind als ik het leuk vond zou ik er geen topic over gemaakt hebben
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
denk je echt dat ik dat leuk vind als ik het leuk vond zou ik er geen topic over gemaakt hebben
Dan ga je er juist geen topic over maken,iedereen wordt wel eens afgewezen.
Als je er te veel waarde aan hecht en te veel aandacht aan besteedt,wordt het allemaal juist ingewikkelder.
Gewoon niet meer over denken.En je komt vast wel iemand leuks tegen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 20:49
Verwijderd
Tja, als je niet het contact wil verbreken en je hebt gemerkt dat je verliefd blijft zo lang je contact houdt, en je hebt niet het idee dat je je daar overheen kan zetten, zit er niets anders op dan accepteren dat je uitzichtloos verliefd op haar bent. Vreemde keuze, maar wel de keuze die je kennelijk al gemaakt hebt.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 07:51
Verwijderd
Ik vind het frappant dat het enige advies dat werkelijk ergens op slaat precies het advies is dat je niet wilt horen, namelijk: contact verbreken en haar niet meer zien.

Anders ben je, zoals Sarah zegt, uitzichtloos verliefd en ontneem je jezelf de mogelijkheid van je gevoelens af te komen en wellicht iemand anders te ontmoeten.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2011, 16:13
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
ok bedankt iedereen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten