Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als iemand via vrienden zegt dat ze je niet wil, is ze zeker weten niet degene met wie je samen moet willen blijven. Het ontbreekt haar dan aan elke vorm van ruggengraat.
En nee, ook na een jaar moet jij je verre houden van dit soort kippetjes. (Dit gaat overigens alleen op als jij haar wel in real life vertelde dat jij haar wilde, anders heb jij net zo min ruggengraat). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens zeer gelukkig met vriendin, daar blijf ik wat mij betreft wel tot mijn dood mee samenleven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb het alleen tijdens mijn eerste vriendje gehad, maar toen ik het na 8 maanden uitmaakte wist ik dat het een naďeve gedachte was. Tenminste... naďef, het is nooit iets wat je met zekerheid kan zeggen. Vroeger vond ik altijd dat je geen relatie moest aangaan als je in het begin al niet dacht dat het voor eeuwig was, daar ben ik nu wel vanaf gestapt. Ik heb inmiddels meerdere relaties gehad waarvan het heel duidelijk was dat het niet met trouwen en baby's zou worden, maar toch was het op dat moment ontzettend de moeite waard om bij elkaar te zijn ![]() |
![]() |
|
Ja, dat heb ik wel eens gedacht. Het was niet echt mijn vriendin - ik weet niet wat we van elkaar waren. We waren niet platonisch, maar ook niet echt dat we zomaar op ieder moment aan elkaar plukten, en we vertelden elkaar vrolijk over onze crushes op allerlei andere mensen. Als we bij elkaar waren, gingen we heel vaak gewoon allebei een boek lezen, of ik ging afwassen en zij zat achter de computer, of wat dan ook.
Ik mis haar.
||
Yep, en vrijwel gelijk ingezien dat het waarschijnlijk nooit zou gaan. Self-fulfilling prophecy of niet, dat verandert niets aan het gevoel. Shit happens.
Citaat:
|
Hmm. Ik dacht dat altijd bij mijn vorige vriendje, dat ging uit na twee jaar. Nu heb ik een nieuw vriendje en denk ik het weer, maar we zijn inmiddels bijna drie jaar bij elkaar. Wel met tussenpauzes though - het ging een poosje niet zo goed. Maar wie weet wat het wordt? Dit is een relatie waar ik zoveel tijd & moeite & energie & liefde in heb gestoken, als ik er nu geen vertrouwen in zou hebben dat we de rest van ons leven bij elkaar zouden blijven kon ik er net zo goed direct mee ophouden. Wat niet betekent dat ik zéker weet dat we de rest van ons leven bij elkaar blijven.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Duisternis WolterB | 8 | 16-01-2009 11:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Duisternis flyaway | 0 | 14-11-2008 12:57 | |
Verhalen & Gedichten |