Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2011, 18:32
Verwijderd
Dus.
Advertentie
Oud 27-10-2011, 18:32
Verwijderd
te laat alweer eens.
Oud 27-10-2011, 18:33
Verwijderd
ik ga mijn vette tekening met handen een posten. die ik tijdens de lessen nederlands heb gemaakt. waar ik wel een halfjaar overgedaan heb. als ik mijn mobiel vind, voor de foto natuurlijk.
Oud 27-10-2011, 18:33
The Larch
The Larch is offline
:""""""""""") @ topictitel.

Het lijkt erop dat de zelfmoordpogingen zich verplaatsen naar de woonkamer. Dat is goed nieuws voor mijn handenrate.
Oud 27-10-2011, 18:34
Verwijderd
Aha! Misschien ga ik wel een poging doen. Voor hand tekenen dan. Maar geloof me, 20duizend keer zo erg als jouw handen.

Óf ik zoek ergens een Hoe moet ik leren tekenen website.
Oud 27-10-2011, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Aha! Misschien ga ik wel een poging doen. Voor hand tekenen dan. Maar geloof me, 20duizend keer zo erg als jouw handen.

Óf ik zoek ergens een Hoe moet ik leren tekenen website.
gebruik de omtrek je eigen handen.
Oud 27-10-2011, 18:36
Verwijderd

Ik wil net zo worden als Bob Ross , ook al is dat verven. Dat maakt niet uit.

Oud 27-10-2011, 18:37
Verwijderd
succes ermee

*zoekt avatar*
Oud 27-10-2011, 18:38
Verwijderd
Bob is zo awesome. Wij hebben geloof ik alle afleveringen van Bob op onze server staan, maar die kan ik niet kijken
Oud 27-10-2011, 18:38
The Larch
The Larch is offline
Ik wil helemaal niet zo worden als wat voor grote tekenaar dan ook, want dan moet je duisentveel tekenen en zo leuk is tekenen nou ook weer niet. Zeker niet omdat je in het begin alleen maar saaie dingen kan tekenen, en als je dan een leuk idee hebt kan het niet, want je kan het niet tekenen.
Oud 27-10-2011, 18:39
Verwijderd
Ik kan alleen bloemen tekenen. En niet eens hele mooie bloemen.
Oud 27-10-2011, 18:40
Verwijderd
Ik erger me nog steeds dat de bomen nog steeds mislukken, met bv op school.
Oud 27-10-2011, 18:40
Verwijderd
Bob weet hoe je bomen moet maken
Oud 27-10-2011, 18:41
The Larch
The Larch is offline
Ik kan helemaal niks goed tekenen. Ik teken mensen ook altijd gewoon als driehoekjes met nog een driehoekje erop, en het bovenste driehoekje is hun hoofd in een hoofddoekje.

O, wacht, ik kan goed grafieken tekenen in een assenstelsel.
Oud 27-10-2011, 18:42
Verwijderd
Ik kannnn. Kubussen tekenen
Oud 27-10-2011, 18:43
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Op ruitjespapier zeker?

Nee maar echt, tekenen is ook heel moeilijk. Ueberhaupt alles waarvoor je motoriek nodig hebt. Ik kan ook amper een muur effen schilderen en zo.
Oud 27-10-2011, 18:46
Verwijderd
Ik heb wel mijn muur geverfd! Maar ik kwam er vandaag achter dat het eigenlijk niet goed is gegaan, want als je er dichtbij staat dan zitten er allemaal witte puntjes.

Anyway. Ik ben ook niet zo creatief, behalve met verhaaltjes schrijven. Ik heb wel veel fantasie, alhoewel ik dingen vaak in mezelf zeg maar alweer afkraak. Maar toch. Ik kan dan weer niet schrijven dat is het andere probleem!
Oud 27-10-2011, 18:46
Em.
Em. is offline
Ik heb twee linkerhanden! /dubbel
Oud 27-10-2011, 18:47
Verwijderd
Niet zeuren. Jij kan tekenen.
Oud 27-10-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
dan kan je meer als mijn. ik kan sinds de brugklas nog steeds geen ruimtelijke figuren tekenen.

mijn dierenvriendjes zijn van de deur op mn kamer afgehaald. zolang het nog mijn kamer is dan. nu is de deur creme kleurig. het was nog blauw vanmorgen.
Oud 27-10-2011, 18:49
Verwijderd
Mijn naam staat op mijn deur geplakt met glinsterende letters
Oud 27-10-2011, 18:50
Em.
Em. is offline
Citaat:
gebruik de omtrek je eigen handen.
Volgens mij is dat juist niet handig! (Hand-ig, huhu). Maar Paranoide kan vast veel beter vertellen wat dat wel is. (Iets met gekleurde ondergrond, vlakken tekenen, en een witte/licht kleur voor highlight gebruiken en een donkere kleur en een gum.)

Citaat:
Niet zeuren. Jij kan tekenen.
Mwah. Ik tekende vroeger wel veel, maar toen vond ik dat ik niet goed genoeg was ofzo, ik kon tenminste nooit echt gevoel kwijt op papier en mijn vrouwen (ik teken NOOIT mannen) waren nooit echt mooi en wauw en toen ging ik op gegeven moment maar dichten en daarna heb ik bijna niet meer getekend.

Hoewel ik mezelf wel verbaasde met mijn handen. Maar dat zegt waarschijnlijk meer over wat je ineens kunt als je je handen natekent en er tijd voor neemt, dan dat het wat zegt over verborgen talenten aan mijn kant!
Verwijderd
ik denk dat ik eens ga, mijn internet is heel langzaam en sprong net vanzelf uit.
Verwijderd
Hmmmmmm mijn vinger ziet er gebroken uit.
Oud 27-10-2011, 18:51
Em.
Em. is offline
Ik hoop dat dat over een tekening van je hand gaat?
Oud 27-10-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dat juist niet handig! (Hand-ig, huhu). Maar Paranoide kan vast veel beter vertellen wat dat wel is. (Iets met gekleurde ondergrond, vlakken tekenen, en een witte/licht kleur voor highlight gebruiken en een donkere kleur en een gum.)

!
ik volg je niet meer.

vroeger tekende ik alleen maar strepen op een vel wit papier.met alle kleuren van de regenboog
Oud 27-10-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat dat over een tekening van je hand gaat?
Oud 27-10-2011, 18:53
Em.
Em. is offline
Citaat:
ik volg je niet meer.

vroeger tekende ik alleen maar strepen op een vel wit papier.met alle kleuren van de regenboog
Dat een omtrek van je hand maken volgens mij geen goede manier is om je hand goed na te tekenen.
Carn
Carn is offline
noedelhap naamzoek
Spoiler
Em.
Em. is offline
Citaat:
Gelukkig maar!
Verwijderd
Citaat:
Dat een omtrek van je hand maken volgens mij geen goede manier is om je hand goed na te tekenen.
ow.
Oud 27-10-2011, 18:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
noedelhap naamzoek
Spoiler
Whut, is dit een nieuw FF-deel?
Verwijderd
ik heb zin om mijn deur te verven, met de afbeelding van mijn tekening. alleen het mag niet, omdat we gaan verhuizen. volgend huis doe ik dat. ;o
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig maar!
Nou ja, anders zou het niet best zijn wel?
Oud 27-10-2011, 18:56
Em.
Em. is offline
Citaat:
Nou ja, anders zou het niet best zijn wel?
Niet echt!
Citaat:
ik heb zin om mijn deur te verven, met de afbeelding van mijn tekening. alleen het mag niet, omdat we gaan verhuizen. volgend huis doe ik dat. ;o
Wat voor tekening is het?
Oud 27-10-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Niet echt!

Wat voor tekening is het?
iets met handen, mn naam en wat friemel dingen , ik post het later.
Oud 27-10-2011, 18:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Whut, is dit een nieuw FF-deel?

FF13-2. Een vervolg op FF13, welke nogal mixed reviews kreeg vanwege enkele zaken (te lineair, weinig exploring, etc) En men had nog dusdanig veel artwork, story en levels en shit over wat niet in FF13 kon qua tijdgebrek dus 13-2 is in leven geroepen. Maar er is dus een Golden Saucer-achtige locatie
Oud 27-10-2011, 18:59
Verwijderd
oke doei doei!!!!!!
Oud 27-10-2011, 19:01
Carn
Carn is offline
en FF13-Versus komt ook nog (de '13' is eigenlijk gewoon een hele reeks in hetzelfde universum ), maar die is grotendeels gemaakt door het Kingdom Hearts team en is wat meer actie/adventure geloof ik

Oud 27-10-2011, 19:02
Verwijderd
Ik heb nog nooit een FF-game gespeeld.
Oud 27-10-2011, 19:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit een FF-game gespeeld.
zonde. FF6 en 7 zijn errrg sterk. Alhoewel 6 misschien wat lastig is gezien die nog oldschool 16 bit is, 7 is nog echt prima speelbaar.
Oud 27-10-2011, 19:11
Verwijderd
Vreemd genoeg lukt de tekening voor geen meter, maar vind ik de tekening wel mooier dan mijn eigen handen
Oud 27-10-2011, 19:23
Verwijderd
Citaat:
zonde. FF6 en 7 zijn errrg sterk. Alhoewel 6 misschien wat lastig is gezien die nog oldschool 16 bit is, 7 is nog echt prima speelbaar.
Ook als JPRG je van nature tegen de borst stuit?
Oud 27-10-2011, 19:28
Verwijderd
Ik heb Appaloosa, Cyrano de Bergerac, Leef! en Frost/Nixon liggen. Een mooi divers boeketje aan films die ik nog niet gezien heb. Welke zal ik gaan kijken?
Oud 27-10-2011, 19:29
Em.
Em. is offline
Citaat:
Vreemd genoeg lukt de tekening voor geen meter, maar vind ik de tekening wel mooier dan mijn eigen handen
Ja! Maak ook een topic aan/ga ook meedoen. Is het een beetje een wedstrijdje/uitdaging, houd ik het misschien nog wel vol ook.
Oud 27-10-2011, 19:36
Verwijderd
foei wat is mijn laptop sloom vandaag

Ik kan vooral konijnen nog wel eens tekenen

Ik heb op vakantie een eekhoorn getekend, willen jullie die zien?

Van Paranoide moet ik elke dag oefenen om goed te leren tekenen, maar dat komt er niet zo van

Eekhoorntje!

Laatst gewijzigd op 27-10-2011 om 19:44.
Oud 27-10-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ja! Maak ook een topic aan/ga ook meedoen. Is het een beetje een wedstrijdje/uitdaging, houd ik het misschien nog wel vol ook.
Oh maar een topic durf ik eigenlijk helemaal niet ! Ik wil best een tekening pm'en ofzo maar verder durf ik dat niet!
Oud 27-10-2011, 19:52
Pierrot
Pierrot is offline
Godverdomme, de Grote Bijbelquiz neemt de plek in van Twee voor Twaalf, .
Oud 27-10-2011, 20:00
Em.
Em. is offline
Citaat:
Oh maar een topic durf ik eigenlijk helemaal niet ! Ik wil best een tekening pm'en ofzo maar verder durf ik dat niet!
Boeiend, mijn derde hand ziet er ineens ook weer uit als een gemuteerde octopus.
Oud 27-10-2011, 20:02
Verwijderd
Ja maar toch ik ben ook bezig met nummer 3 ondertussen. Ook 3 verschillende houdingen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten