Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
uit het oog uit het hart. Na een tijdje ben je er wel overheen. Ik had ook wel de neiging om bij een ex op haar hyves ( toen was facebook er nog niet ) te kijken... Dat heb ik 2 weken gedaan daarna werd het minder, en na een maand of 2 was ik er wel overheen.
|
HEEEEEEEEEEEEEL herkenbaar!!!
Ik heb ook een tijdje met een jongen gehad en nadat het uit was bleef ik ook meerdere keren per dag op zijn hyves kijken. Ik werd er zelf knettergek van! Zelfs toen ik een nieuwe vriend kreeg, bleef ik op zijn hyves kijken. Maar zoals je zelf al zei, na een tijdje gaat dit vanzelf over ![]() ![]() Succes iig! |
![]() |
|
![]() |
Heey,
Ik heb hetzelfde probleem (eigenlijk net gehad )..Het was uit met mijn ex een maand terug en we hadden afgesproken om vrienden te blijven ( NOOIT DOEN! ). En ik keek steeds op fb en op whatsapp eigenlijk om te kijken wat ze aan het doen was. We kregen een paar dagen flinke ruzie en toen heb ik haar overal verwijderd, en dat was ook nog een klus van een uur ook. Nu zie ik haar niet, dus het gevoel gaat sneller weg. Gewoon verwijderen, is echt beter voor je ![]() Succes ermee! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Herkenbaar, idd.
Wat ik deed...was extreem lullige reacties op haar prikbord berichten plaatsen. Bijv, zei zegt: Ik wil paardrijden, maar ze lopen allemaal weg... Mijn reactie: Ja, wie zou niet van jou weglopen xD.... Toen zoals gepland verwijderde ze mij, dus kon ik niet eens meer kijken... Twee weken terug voegde ze me weer toe... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Houd nog van je ex Jason2 | 15 | 31-12-2010 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Wil mijn ex terug... (twijfels en libidoprobleem) clef | 11 | 18-03-2010 00:17 |