Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2011, 22:16
Anijs
Anijs is offline
Het is nu drie maanden uit met mijn exvriend, lange relatie gehad (twee relaties van in totaal 7 jaar), laatste jaar ging het niet meer goed, lang verhaal.. Uiteindelijk heeft hij er een punt achter gezet en sta ik ook achter deze beslissing.

Nu is het alleen zo dat ik mezelf gek maak met het kijken op zijn facebook. Waarom ik mezelf hiermee kwel, ik weet het niet! Ik heb hem een keer verwijderd, paar weken daarna weer toegevoegd omdat ik toch wel via omwegen op zijn facebook keek. Ook met het idee ik moet er maar mee dealen, ik moet sterk zijn en ik wil hem niet uit mijn leven bannen.

Het is een kwestie van tijd en het wordt al minder maar ik ben even toe aan wat tips (buiten het verwijderen van...) of reacties. (herkenbaar?)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2011, 22:38
EZBlade
EZBlade is offline
Ik ken het, maar zet het uit je hoofd. Je wordt er echt niet gelukkig van.
Ik had haar gewoon op onzichtbaar gezet. Als in ik zie niet wat ze plaatst. En ik heb mezelf gedwongen om niet op haar pagina te kijken. Uiteindelijk werkte dat wel.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 11:33
pubertje7
pubertje7 is offline
dit probleem ken ik ook! laatst zag ik op zijn fb dat hij met een meisje had afgesproke en ja, dat voelt een beetje kut. het is ook moeilijk om het van je af te zetten maar probeer echt niet meer op zijn facebook te kijken. desnoods ga je tijdje helemaal niet op fb aangezien je op de startpagina zijn nieuwe dingen in beeld komen. ik weet dat het lastig is.. maar ik heb heel vaak dat als ik bijna op zijn profiel wil klikken, en dan het toch niet doe, zoiets van: zie je wel dat ik het kan?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 13:27
Verwijderd
Voeg mij toe. Ik heb nog 0 vrienden. Dan heb je wat afleiding en ik ook.

Meer serieus: ik zou me op andere dingen en mensen richten waar je enthousiast over kan worden. Dan verdwijnen je gedachten en gevoelens over je ex vanzelf naar de achtergrond.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 14:48
EZBlade
EZBlade is offline
haha wat slecht :')
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 16:19
bierkoning
bierkoning is offline
opzich begrijpelijk na zo'n lange relatie, maar gewoon proberen niet meer doen. En uiteindelijk zal je drang minder worden en verdwijnen!
Oud 21-10-2011, 18:29
immortelle
immortelle is offline
Citaat:
Voeg mij toe. Ik heb nog 0 vrienden. Dan heb je wat afleiding en ik ook.

Meer serieus: ik zou me op andere dingen en mensen richten waar je enthousiast over kan worden. Dan verdwijnen je gedachten en gevoelens over je ex vanzelf naar de achtergrond.
ah, kip drordy

OT: mss zet je idd beter zijn account een tijdje op onzichtbaar.
ik weet het, het is moeilijk om niet voortdurend te kijken, maar als je het niet doet, zal het op den duur beter worden. en veel andere dingen doen zodat je geen niet veel tijd meer hebt om aan hem te denken.

veel succes alvast. hopelijk gaat het snel beter met je
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 16:40
Anijs
Anijs is offline
Dankjewel voor de reacties, ik moet mezelf gewoon dwingen om niet te kijken. Helaas blijft het erg lastig!!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 20:01
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Dankjewel voor de reacties, ik moet mezelf gewoon dwingen om niet te kijken. Helaas blijft het erg lastig!!
maar kan je ook niet gewoon vrienden blijven, of is er echt iets ergs gebeurt waardoor jullie uit elkaar gingen?
Oud 23-10-2011, 20:21
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
maar kan je ook niet gewoon vrienden blijven, of is er echt iets ergs gebeurt waardoor jullie uit elkaar gingen?
Dan nog moet je zonder elkaar leren doen. Als je op diegene zijn facebook blijft kijken, zul je altijd een keer iets lezen wat je niet leuk vindt om te lezen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 20:35
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Dan nog moet je zonder elkaar leren doen. Als je op diegene zijn facebook blijft kijken, zul je altijd een keer iets lezen wat je niet leuk vindt om te lezen
klopt.

loslaten, dat vooral
Oud 23-10-2011, 22:37
Anijs
Anijs is offline
Op termijn kunnen we misschien vrienden zijn (who knows?), maar nu maak ik het mezelf alleen maar moeilijk door hem continu te checken.... Dus inderdaad loslaten is het code woord! (nu nog doen)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 06:39
hookee
hookee is offline
Geel plakkertje op je scherm met daarop: "NIET naar fb ex."
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 17:17
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Op termijn kunnen we misschien vrienden zijn (who knows?), maar nu maak ik het mezelf alleen maar moeilijk door hem continu te checken.... Dus inderdaad loslaten is het code woord! (nu nog doen)
Dit is wel de goede eerste stap toch! In mijn ervaring heelt tijd echt alle wonden.
uit het oog uit het hart. Na een tijdje ben je er wel overheen. Ik had ook wel de neiging om bij een ex op haar hyves ( toen was facebook er nog niet ) te kijken... Dat heb ik 2 weken gedaan daarna werd het minder, en na een maand of 2 was ik er wel overheen.
Oud 31-10-2011, 20:41
MvBJ
MvBJ is offline
HEEEEEEEEEEEEEL herkenbaar!!!
Ik heb ook een tijdje met een jongen gehad en nadat het uit was bleef ik ook meerdere keren per dag op zijn hyves kijken. Ik werd er zelf knettergek van! Zelfs toen ik een nieuwe vriend kreeg, bleef ik op zijn hyves kijken. Maar zoals je zelf al zei, na een tijdje gaat dit vanzelf over Bij mij duurde dat 1,5 jaar en ik moet toegeven dat ik nogsteeds wel eens op zijn hyves spiek.. Maar minder panisch dan voorheen!

Succes iig!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 01:15
Ramong
Ramong is offline
Heey,

Ik heb hetzelfde probleem (eigenlijk net gehad )..Het was uit met mijn ex een maand terug en we hadden afgesproken om vrienden te blijven ( NOOIT DOEN! ). En ik keek steeds op fb en op whatsapp eigenlijk om te kijken wat ze aan het doen was. We kregen een paar dagen flinke ruzie en toen heb ik haar overal verwijderd, en dat was ook nog een klus van een uur ook. Nu zie ik haar niet, dus het gevoel gaat sneller weg. Gewoon verwijderen, is echt beter voor je

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 07:06
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Heey,

Ik heb hetzelfde probleem (eigenlijk net gehad )..Het was uit met mijn ex een maand terug en we hadden afgesproken om vrienden te blijven ( NOOIT DOEN! ).
Ach volgens mij spreek je dat altijd af als een relatie normaal eindigt. Meestal werkt het niet, maar om nou te zeggen dat je dat nooit moet doen lijkt mij een beetje overdreven.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 10:20
Verwijderd
De enige manier om zoiets op te lossen is door om te gaan met andere mensen en liefst andere vrouwen. Zo zul je haar vergeten...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 13:26
Ramong
Ramong is offline
Citaat:
Ach volgens mij spreek je dat altijd af als een relatie normaal eindigt. Meestal werkt het niet, maar om nou te zeggen dat je dat nooit moet doen lijkt mij een beetje overdreven.
Ik vind dat je dat nooit zou moeten doen..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 13:34
EZBlade
EZBlade is offline
Normaal geef je dan een argument wat aangeeft waarom niet
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 14:14
Ramong
Ramong is offline
Citaat:
Normaal geef je dan een argument wat aangeeft waarom niet
Normaal ja... Is het dan verplicht om het te doen?
Omdat je alleen maar aan je ex zit te denken, en dat kan in sommige gevallen fout lopen.
Het is naar mijn mening beter om er meteen een eind aan te maken.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 17:31
EZBlade
EZBlade is offline
Dus je gaat je eerst druk lopen maken om een argument te geven en vervolgens geef je een argument
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 19:07
Verwijderd
Zouden we de bitchfightjes achterwege kunnen laten en ons concentreren op de vraag van de TS aub...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 20:25
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Zo, ik heb wat offtopic discussie verwijderd. Laat me het niet nog eens moeten doen.
Oud 03-11-2011, 07:22
Verwijderd
Blokkeren en verwijderen.. Het doet pijn, maar het is wel het beste
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Blokkeren en verwijderen.. Het doet pijn, maar het is wel het beste
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 15:53
JustM700
JustM700 is offline
Herkenbaar, idd.
Wat ik deed...was extreem lullige reacties op haar prikbord berichten plaatsen.

Bijv, zei zegt: Ik wil paardrijden, maar ze lopen allemaal weg...
Mijn reactie: Ja, wie zou niet van jou weglopen xD....

Toen zoals gepland verwijderde ze mij, dus kon ik niet eens meer kijken...
Twee weken terug voegde ze me weer toe...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten