Advertentie | |
|
![]() |
|
nou, ze zitten dus eerst in de auto, dan krijgen ze ruzie en stapt zij uit de auto en gaat die discotheek in. Hij gaat dan ook naar binnen(na de nodige berouw) en wil het eigenlijk denk ik goed maken. Dan gaat zij met een ander dansen en denkt ze terug aan dat ze buiten in de regen stond te janken ofzo. En dan komt alles toch weer goed, want het was maar een flash forward
Supernummer trouwens ![]()
||
Citaat:
hoe kan je in godsnaam al die soorten house(ja sorry als het een belediging is maar ik weet geen verzamelnaam voor al die soorten) onderscheiden volgens mij had je vroeger house en techno...nu hoor ik echt van die namen als industry/trance/club .. het zal wel denk ik dan ![]() Rat
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar volgens mij spreek je Coyote toch echt niet als kajoetic uit... ![]()
|
ze heeft een vooruitstekende kaak daar wordt je niet goed van en die gast lijkt wel door een vetbad heen te zijn gegaan.....
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |