Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2011, 01:08
grrrl
grrrl is offline
Ik en mijn vriendinnen zaten laatst wat te kletsen, (je kent het wel gebruikelijke dingen).
Nu komen we op het onderwerp schaamhaar, zegt lieke opeens dat ze haar kont scheert en de rest deed dit schijnbaar ook .
Ik deed dit niet, en mijn vriendinnen zien het meteen als ik lieg, vooral anne want dat is mijn BFF <33, dus ze wouden mijn kont zien, schijnt mijn konthaar toch minimaal 3,5cm lang tezijn.
Ze hebben me uitgelachen dus ik heb een scheetje gelaten om de aandacht af te leiden.
Maar ik heb niet echt veel ervaring, met al dat gedoe en ik scheer mijn poeshaar ook pas sinds 6-7 maanden ofzo.
Ik vraag me af hoe hun dat doen aangezien ik mijn eigen kont niet kan zien, en ik schaam me voor dat aan hun te vragen.
Ik vroeg vanmorgen aan mijn vader of hij mijn konthaar wou scheren, en nu heb ik huisarrest .
Oud 19-11-2011, 01:08
grrrl
grrrl is offline
miss weten jullie het antwoord (f)
Oud 19-11-2011, 01:22
bierkoning
bierkoning is offline
haha nou is je vader nou niet de beste optie om het te vragen natuurlijk.
Wees lekker jezelf en heb schijt aan die anderen.
Mijn voorgaande relaties en huidige relatie scheerden alleen hun poes en niet kont
Oud 19-11-2011, 07:30
veryniceguy
veryniceguy is offline
ten eerste heeft iedereen kont haar echt iedereen! en of je het scheert of niet is je eigen keus
de meeste mannen houden denk ik wel van een gescheerd kontje dus als je wil scheren zou ik je dat zeker aan raden.
uhm hoe je je moet scheren nou best simpel scheerapparaat in je hand en dan ongeveer dezelfde beweging maken als wanneer je je kont afveegt(ongelofelijk dat ik dit uitleg)

PS: het aan je vader vragen is echt hilaries xD ik bedoel zou jij zijn kont scheren?
Oud 19-11-2011, 08:12
Verwijderd
Trolllllllll.

Enne: veryniceguy: mannen houden van een geschoren kontje? Zijn er dan vrouwen met haar op hun kont
Oud 19-11-2011, 08:20
Silvano08
Silvano08 is offline
Toen ik de laatste zin las, had ik geen zin meer om te reageren. Sorry.
Oud 19-11-2011, 09:22
Gerben901
Gerben901 is offline
Je hoeft niet persee jezelf te scheren alleen maar omdat je vriendinnen dat ook doen

Als je vriendinnen allemaal in de sloot springen betekent toch niet meteen dat jij er ook achteraan hoort te springen.

Als je jezelf echt wilt laten scheren dus je doet het niet om er alleen maar bij te horen omdat je anders anders bent. dus als je er dan echt mee zit.

vraag dan aan je bff hoe zij het heeft gedaan en vraag anders of zij het voor je wil doen als je het echt zo graag wilt. alleen vind ik de reden want iedereen heeft het zo ( wat niet waar is ) een kut reden : Als je vriendinnen allemaal in de sloot springen betekent toch niet meteen dat jij er ook achteraan hoort te springen.

want k bedoel heb je er last van? of doe je het alleen maar omdat je niet anders wil zijn dan andere omdat je bang bent dat ze je raar of vreemd vinden en je dan niet meer aardig vinden?

er is niks met anders zijn en ik kan het weten als iemand die word geclassificeerd in de sector overig of alternatief hoe je het ook wilt noemen. mijn punt is ga geen dingen doen alleen maar om erbij te horen dat slaat nergens op
Oud 19-11-2011, 09:27
Gerben901
Gerben901 is offline
volgens mij hoort deze in lichaam en gezondheid?
Oud 19-11-2011, 11:09
Pluis
Pluis is offline
ik heb liever wat haar op m'n billen dan stoppels, brrrrrr.

en verder geloof ik de ballen van dit account dus gaat het topic lekker dicht.

Regels voor berichten