Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2003, 15:52
psycholoog
psycholoog is offline
Ik ben biseksueel, maar ik zou nooit een relatie beginnen met een andere jonge. Ik voel me wel seksueel aangetrokken tot jongens en ik heb dan ook al iets gedaan met een heel goede vriend van mij. Maar dat was maar 1 keer en ik vond het toen echt zalig, maar hij zei toen dat hij niet bi was maar hetero. Gisteren zei hij tegen mij plots dat hij toch bi was, want iedereen was dat wel. Dieje jonge is echt heel eerlijk en altijd zichzelf en ik voel er dan ook meer dan alleen seksueel iets voor, hoewel ik er nooit iets mee zou beginne. Ik zou met hem nog eens willen 'seksen', maar niet vlugvlug puur voor het klaarkomen , maar meer teder en uit liefde voor een deel, maar ook nog voor sex natuurlijk... Hoe moet ik hem dat nu vragen? Tis nogal moeilijk om zomaar te zegge: ej, kwil 'sex'(pijpe, aftrekke, miss zelfs meer) me u...Hoe doe ik da?
alleen serieuze antwoorde pls
Oud 25-01-2003, 16:41
Thomas
Thomas is offline
Tegenwoordig is iedereen Bi.

Maargoed, wees direct. En je zegt dat je nooit iets met een jongen zou beginnen, maar waarom niet? Als je je aangetrokken voelt op het gebied van seksuele aantrekkingskracht en in de gevoelsmatige wereld, dan zou ik er gewoon voor gaan.

Wees eerlijk voor jezelf, en als hij het ermee eens is hoop ik dat jullie een leuke toekomst zullen hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:06
Verwijderd
volgens mij ben je dan echt niet meteen biseksueel...

de meeste meisjes zouden wel eens sex willen hebben met een meisje, degenen die het hebben geprobeerd vonden het meestal fijn, maar dan willen ze nog geen relatie met een meisje... en dan ben je dus niet bisexueel, anders zou 95 % van alle vrouwen biseksueel zijn...

de meeste mannen zouden geen sex willen hebben met een man, maar als jij dat wel wilt, dan ben je niet biseksueel, dan ben je een uitzondering...

als het een eerlijke altijd zichzelve jongen is, dan is het vast niet iemand die meteen helemaal freakt als je tegen hem zegt dat je graag sex met hem zou willen hebben op een tedere manier, zonder relatie... als hij het niet wil, dan zal hij dat vast wel zeggen...
als een vriend of vriendin van me zoiets tegen me zou zeggen, dan zou ik het niet erg vinden dat diegene dat zei... ik zou het alleen niet doen, want ik heb een vriend, maar als ik die niet zou hebben dan zou ik het in sommige gevallen misschien ook nog wel willen...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten