Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou juist naast het borstbeen mikken, minder bot dat er tussen zit. En vampieren hebben vast veel last van osteoporose met dat eenzijdige dieet van bloed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had altijd een Angel-crush, een gigantische hihi. Maar toen ik het jaren later weer keek, merkte ik dat dat echt alleen maar is omdat hij zo knap is ![]() En Riley vind ik eigenlijk ook wel heet, al is niemand dat met me eens. Die heeft ook een lekker lijf zeg. |
![]() |
||
Citaat:
|
Cordelia heeft 1x een vampier gestaakt, en dat was de laatste aflevering van seizoen 3, tevens de laatste aflevering dat ze te zien was in Buffy (daarna ging ze naar LA). En dat was omdat Charisma Joss had gevraagd of ze ook eens een vampier dood mocht maken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Ik vind het verder geen fantastische serie, maar ik keek het vroeger weleens en het is wel leuk om weer eens wat afleveringen te zien. Angel vond ik overigens altijd maar saai. Buffy zelf ook, eigenlijk. Alleen Willow, Spike en Rupert vond ik wel tof. Eerlijk gezegd snap ik niet eens wat ik überhaupt aan die serie vind, want het is best dertien-in-een-dozijn tv-horror met wat drama-elementen, en daar vind ik meestal geen hol aan. Het is niet bijzonder spannend, niet bijzonder grappig en niet bijzonder mooi, maar toch vind ik het gewoon best vermakelijk ![]() |
![]() |
|
Het is juist leuk vanwege de nonchalante stijl, het combineren van horrorelementen en tienerdrama op een komische wijze, een serie die zichzelf in eerste instantie niet al te serieus neemt, maar later toch een klein beetje dramatische diepgang krijgt en vooral een goede continuïteit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Buffy the Vampire Slayer 10 jaar! anski | 9 | 04-10-2006 19:21 | |
Films, TV & Radio |
Buffy/Angel Fandag! x-spekkie-x | 18 | 22-06-2004 11:29 | |
Films, TV & Radio |
Buffy & Angel dag - From Beneath You... x-spekkie-x | 43 | 20-06-2003 18:38 | |
Films, TV & Radio |