Kerel, ik heb een msn relatie gehad met iemand voor een halfjaar.
Ik was ook helemaal bezeten van dat mens (sorry voor mijn taal(A)) en het was een faker.
Ik zou je adviseren om het rustig aan te pakken en ook helemaal niet meteen over seks te praten want meiden die een relatie willen kunnen dan gaan denken dat je daarvoor wilt chatten. natuurlijk is dat wel spannend en zo, maar ga eerst maar eens iemand in RL ontmoeten en kijken of die klik er is. Misschien in het echt denk je van bah, waar ben ik terechtgekomen. Of je hebt meteen een wild avontuurtje en daar blijft het bij.
Als je haar echt zo perfect vind als partner, ga dan afspreken en kijk of jullie idd zo goed bij elkaar passen en of jullie echt vechten voor elkaar (want een lange afstandsrelatie kan ook harten breken, 200 km.... NOu ja, ik reis zelf ook voor mijn lief, hebben nu 1 jaar dus ik zeg het, het kan...) maar heb ook relaties gehad waar het mee stuk liep.. En ik was de enigste die heen en weer ging steeds maar weer.... Nu is dat gelukkig wel anders, maar pas op, kijk of ze net zo veel om jou geeft als jij om haar....
Mischien zijn het gewoon zorgen om niets, zij moet ook naar school deze dagen neem ik aan... Drukjes met huiswerk? Met vriendinnen praten op msn, kan ook energie kosten hoor die wijven praat..

(grapje hoor

) en kan ook zijn dat ze kerst inkopen aan het doen is en een kerstboom aan het versieren is in huis met de familie, na ja of een leuke jongen versieren maar maak je niet druk. als dat zo is dan ben jij een van die 50 jongens (misschien overdrijf ik, maar het helpt) op het lijstje die ze al in haar msn contact heeft staan en spannende gesprekjes.... leuk leuk. maar ga daar niet vanuit.... gewoon kijken, het is nog niet serieus.. je bent nog niet getrouwd en je bent ook nog geen halfjaar samen, be okay with it.... beter na 4 dagen kapot dan een hele lange lijdensweg doorlopen met veel luddevut. (klinkt wel heel deprimerend maar be aware of it....) kan ook zijn dat je druk is, maar stay focussed.. en als ze op jou uitgekeken is na 4 dagen, nou dan denk je ach, de volgende meid leef ik geen 4 dagen mee maar daar vier ik mijn 40'ste jubileum mee.
Succes