![]() |
|
Verwijderd
|
Gezichtsbeharing is onder invloed van hormonen en vrouwen hebben het daarom minder. In heel erg veel gevallen hoeven vrouwen dus niet te scheren. Maar.. Soms zijn er vrouwen die overdreven focussen op zeer kleine haartjes, en soms zijn er vrouwen die maar beter hadden kunnen scheren
![]() Het gaat wel vaker om een paar terugkerende haartjes, waardoor ze het vaker epileren. |
![]() |
|
Op het eerste gezicht lijkt het overgrote deel van de links te gaan over vrouwen die niet kunnen klaarkomen door geslachtsgemeenschap alleen. Dat is heel iets anders dan vrouwen die in het geheel niet klaar kunnen komen.
Maar goed, echt ontopic is dat natuurlijk niet.
|
Verwijderd
|
Bij postmenopauzale vrouwen kan de testosteronspiegel hoger zijn dan de oestrogeenspiegel, waardoor wat baardgroei kan optreden, en dat scheren ze dan wel eens af, ja. Daarbij hebben sommige vrouwen wat snorgroei (genetisch of doordat ze donker haar hebben) maar die zullen het eerder bleken of harsen dan afscheren, want anders voelen mensen de stoppeltjes als je ze kust (en een five o' clock shadow is ook niet zo charmant).
|
![]() |
|
![]() |
Ziekte? heb ik een ziekte? HmmZzz Volgens mij heb ik geen ziekte,, Maar leuk dat je mensen ermee wil pesten als je gefrustreerd raakt. Try hard??? Yeah sure.. Ghehe,, volgens mij ben je best wel een raar mannetje jij. De G- & U- spots zijn niet moeilijk te vinden gast.. Peace of Cake, You do not even have to "TRY HARD" maar een pre is wel dat u seksuele gemeenschap moet hebben ondergaan..
Succes dus,, |
![]() |
|
![]() |
De a-spot is wetenschappelijk nooit erkent,, sommige vrouwen beweren dat ie er wel is & noemen dit de sleutel tot de vrouwelijke ejaculatie (squirten) De U-spot is meende ik de monding van de plasbuis waar heel veel zenuwen samenkomen. (makkelijk te bereiken dus) De G-spot is de bekenste en die zit zo'n 5cm naar binnen.
Ik heb helemaal geen ziekte,, Geen wonder dat u tinnitus niet erkent als ziekte ![]() ![]() Maar super dat ze dit op school behandelen.. Dat gaat al de goede kant uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Jij bent hier de maagd maria ouwe geck
![]() En volgens mij begon ik over mijn gehoorschade omdat jij hier over liep te kutte.. Jij begon met wat was je ziekte ookal weer.. Dus wat &*& je Kerolll.. Ben jij wel 17??? Volgens mij niet..!! |
![]() |
|
![]() |
Ik word echt niet goed van je Gast,, Privebericht van knaagdier(dwerghamster naar ThomasvandeBerg(ik(H))
Zwijg toch, stuk onbenul. Je zogezegde aandoening om medelijden te wekken op een forum is gewoon afschuwelijk, je bent matroos ofzo op een boot... Mooi werk, matroosje spelen op zee. oehoehoeh. Vind namelijk dat je wel mag leren spellen op je leeftijd en ik hoop dat je aandoening niet bij andere mensen gaat voorkomen! Waarschijnlijk is het nog besmettelijk oook dus zal ik niet in je buurt komen hoor gappie! |
![]() |
|
![]() |
Dit "zogezegde opwekken van medelijden" is van te voren in overleg met de redactie scholieren.com gedaan. Zij vonden dit een geweldig initiatief wat volgens hun ook meer aandacht moest krijgen. En dat opwekken van medelijden.. Ik leef perfect en benoem de punten die belemmering in mijn leven geven. Dit doe ik om zo de mensen WAKKER TE SCHUDDEN.. Dat is bij jou echter niet gelukt.
Ik was matroos in de BINNENVAART,, niet op zee.. Ik heb meer van de wereld gezien dan jij kerellll.. Weekje werken, weekje vakantie enz. enz. Heerlijk was dat.. Jij denkt alleen maar aan peppie en kokkie.. Maar daar kan ik niets aan doen. Ik vind dat jij een hele grote mond hebt op internet, dat zegt meer over jou dan dat het over mij doet. oh oh oh,, dit word dan de 5e keer: AANDOENING, geen ZIEKTE.. Dwerghamster |
![]() |
|
Knaagdier, je begint dezelfde symptonen te krijgen als iemand uit mijn klas, die ik een nazi heb genoemd. En geloof mij maar, ik noem iemand niet snel een nazi. Je bent evenveel een b*tch als die b*tch uit mijn klas. Wees niet zo'n triest figuur en ga ergens anders zitten trollen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrouwen... bracelance | 19 | 09-03-2005 16:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 |