Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2011, 16:10
Knaagdier
Knaagdier is offline
Zoals mannen dat doen?
Oud 23-11-2011, 16:15
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
sommige vrouwen, maar over het algemeen niet, want tis net zo als ik eerder wel heb gelezen dat het vrouwelijk orgasme nergens voor dient, en als je dus ver kijkt, zullen vrouwen ook lang niet zo'n zware baard-haar groei hebben dan mannen
Oud 23-11-2011, 16:22
Knaagdier
Knaagdier is offline
Dank je voor antwoord =D
Oud 23-11-2011, 16:54
Em.
Em. is offline
Citaat:
sommige vrouwen, maar over het algemeen niet, want tis net zo als ik eerder wel heb gelezen dat het vrouwelijk orgasme nergens voor dient, en als je dus ver kijkt, zullen vrouwen ook lang niet zo'n zware baard-haar groei hebben dan mannen
Huh, waar komt dat vrouwelijk orgasme vandaan? In de zin van, hoe is het te vergelijken met de baard van een man? (Gezichtsbeharing is ook bij een man nutteloos en bestaat vrijwel niet - in baardvorm, dan - bij vrouwen, een orgasme is enkel bij de vrouw minder nuttig, maar komt juist bij de meeste vrouwen wél voor.)
Oud 23-11-2011, 16:59
Knaagdier
Knaagdier is offline
Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen hoor!

Naar onderzoek bleef zelfs dat vele vrouwen in hun hele leven geen enkele keer komen
Oud 23-11-2011, 17:00
Verwijderd
Gezichtsbeharing is onder invloed van hormonen en vrouwen hebben het daarom minder. In heel erg veel gevallen hoeven vrouwen dus niet te scheren. Maar.. Soms zijn er vrouwen die overdreven focussen op zeer kleine haartjes, en soms zijn er vrouwen die maar beter hadden kunnen scheren

Het gaat wel vaker om een paar terugkerende haartjes, waardoor ze het vaker epileren.
Oud 23-11-2011, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen hoor!

Naar onderzoek bleef zelfs dat vele vrouwen in hun hele leven geen enkele keer komen
Alle vrouwen kunnen klaarkomen. Een enkeling komt zijn hele leven niet klaar. Link eens naar dat onderzoek?
Oud 23-11-2011, 17:03
Knaagdier
Knaagdier is offline
http://www.google.be/search?q=vele+v...w=1366&bih=664

hier Lusi
Oud 23-11-2011, 17:05
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Is dat een onderzoek...??
Oud 23-11-2011, 17:06
Verwijderd
Natuurlijk zijn er losse personen die tot nu toe nog niet klaar zijn gekomen. Maar je refereert niet naar een artikel waaruit blijkt dat 'veel vrouwen' überhaupt niet kunnen klaarkomen. Slecht googelen kunnen we allemaal.
Oud 23-11-2011, 17:08
Knaagdier
Knaagdier is offline
Lusi, het is niet omdat jij nou makkelijk klaarkomt met het soppen dat anderen dat ook hebben ....

Er is schroom en vele vrouwen faken dat ze komen
Oud 23-11-2011, 18:01
thomasvandeberg
thomasvandeberg is offline
Bij jou faken ze misschien,, Maar dat is enkel te wijden aan het feit dat jij misschien de "spots" niet weet te raken/triggeren
Oud 23-11-2011, 18:02
Em.
Em. is offline
Op het eerste gezicht lijkt het overgrote deel van de links te gaan over vrouwen die niet kunnen klaarkomen door geslachtsgemeenschap alleen. Dat is heel iets anders dan vrouwen die in het geheel niet klaar kunnen komen.

Maar goed, echt ontopic is dat natuurlijk niet.
Oud 23-11-2011, 18:09
Verwijderd
Bij postmenopauzale vrouwen kan de testosteronspiegel hoger zijn dan de oestrogeenspiegel, waardoor wat baardgroei kan optreden, en dat scheren ze dan wel eens af, ja. Daarbij hebben sommige vrouwen wat snorgroei (genetisch of doordat ze donker haar hebben) maar die zullen het eerder bleken of harsen dan afscheren, want anders voelen mensen de stoppeltjes als je ze kust (en een five o' clock shadow is ook niet zo charmant).
Oud 23-11-2011, 18:11
Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Bij jou faken ze misschien,, Maar dat is enkel te wijden aan het feit dat jij misschien de "spots" niet weet te raken/triggeren
Heb nog geen seks gehad dus heb het gewoon van internet.

Weet jij de spots te raken?
Oud 23-11-2011, 18:20
thomasvandeberg
Mijn god,, vandaar mijn excuses, ik was niet op de hoogte van uw onkennis. Ik heb wel veel kunnen experimenteren, dus heb in ieder geval de U & G spot mogen kietelen(A)
Oud 23-11-2011, 18:21
thomasvandeberg
Maar die A-Spot interesseert me nog wel het meest
Oud 23-11-2011, 18:23
Knaagdier
Knaagdier is offline
Je komt try hard over als je dit zegt. Iemand die al echt die spots vond heeft geen nood om dit mee te delen. Mooi geprobeerd. Trouwens wat was je ziekte ook weer?

OT: Iemand van hier die haar gezicht scheert? komt vaak voor in zuiderse landen heb ik me laten vertellen
Oud 23-11-2011, 18:31
thomasvandeberg
Ziekte? heb ik een ziekte? HmmZzz Volgens mij heb ik geen ziekte,, Maar leuk dat je mensen ermee wil pesten als je gefrustreerd raakt. Try hard??? Yeah sure.. Ghehe,, volgens mij ben je best wel een raar mannetje jij. De G- & U- spots zijn niet moeilijk te vinden gast.. Peace of Cake, You do not even have to "TRY HARD" maar een pre is wel dat u seksuele gemeenschap moet hebben ondergaan..

Succes dus,,
Oud 23-11-2011, 18:37
Knaagdier
Knaagdier is offline
Ik wou gewoon weten hoe je ziekte weer heette omdat ik ze vandaag op school hoorde vertellen erover denk ik -.-

En het is goed dat jij ze weet, ik zou niet weten welke de U en A zijn....
Oud 23-11-2011, 18:45
thomasvandeberg
De a-spot is wetenschappelijk nooit erkent,, sommige vrouwen beweren dat ie er wel is & noemen dit de sleutel tot de vrouwelijke ejaculatie (squirten) De U-spot is meende ik de monding van de plasbuis waar heel veel zenuwen samenkomen. (makkelijk te bereiken dus) De G-spot is de bekenste en die zit zo'n 5cm naar binnen.

Ik heb helemaal geen ziekte,, Geen wonder dat u tinnitus niet erkent als ziekte Want het is ook geen ziekte Probleem opgelost...

Maar super dat ze dit op school behandelen.. Dat gaat al de goede kant uit
Oud 23-11-2011, 18:49
Knaagdier
Knaagdier is offline
Wil nog zeggen: sorry ervoor...

Voel ik me wel chanant omdat je toch gelijk had...
Oud 23-11-2011, 18:56
thomasvandeberg
En dan stuur je me vervolgens dit privebericht:
Je moet me niet aanvallen, ik erken je ziekte nu aan je oren.

Maar dat geeft je nog niet het recht om te huilen op elk topic van: ik ben Thomas en ik krijg pijn van geluiden wheiiii cry cry
Oud 23-11-2011, 18:57
thomasvandeberg
Lekker fake ben jij & NOGMAALS het is een aandoening geen ziekte.. Dat zeg ik nu al 4x tegen je.. AANDOENING geen ZIEKTE..!!
Oud 23-11-2011, 18:58
Knaagdier
Knaagdier is offline
Omdat je blijft doordrammen over je oren.
Kom op, moet dit in elk topic voorkomen gast?

Je lijkt wel een oude tante met een hoorapparaat in!

Aub stop met je oor verhalen, iedereen op dit forum heeft er genoeg van!
Oud 23-11-2011, 19:01
bronze
bronze is offline
Citaat:
Omdat je blijft doordrammen over je oren.
Kom op, moet dit in elk topic voorkomen gast?

Je lijkt wel een oude tante met een hoorapparaat in!

Aub stop met je oor verhalen, iedereen op dit forum heeft er genoeg van!
spreek voor jezelf! Ik erger me meer aan jouw compleet doelloze reacties en ik-krijg-zaterdag-seks verhalen!
Oud 23-11-2011, 19:02
Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
spreek voor jezelf! Ik erger me meer aan jouw compleet doelloze reacties en ik-krijg-zaterdag-seks verhalen!
Maar ik ga zaterdag ook seks hebben, als je jezelf daaraan ergert ben je vast zo'n maagd Maria die nooit seks gaat hebben
Oud 23-11-2011, 19:04
bronze
bronze is offline
Citaat:
Maar ik ga zaterdag ook seks hebben, als je jezelf daaraan ergert ben je vast zo'n maagd Maria die nooit seks gaat hebben
Of jij nou wel of niet seks gaat hebben zaterdag maakt me echt helemaal niets uit, dat is nou juist het probleem!
Oud 23-11-2011, 19:07
thomasvandeberg
Jij bent hier de maagd maria ouwe geck In elke topic doe je je als een rolmodel voor. Meestal ben je dit dan dus niet.. Met je ik heb een sixpack en alle meisjes kijken altijd naar mij.. Dan had je vast al eens sex gehad kerel..

En volgens mij begon ik over mijn gehoorschade omdat jij hier over liep te kutte.. Jij begon met wat was je ziekte ookal weer.. Dus wat &*& je Kerolll.. Ben jij wel 17??? Volgens mij niet..!!
Oud 23-11-2011, 19:07
thomasvandeberg
You go girl!! bronze
Oud 23-11-2011, 19:10
thomasvandeberg
Ik word echt niet goed van je Gast,, Privebericht van knaagdier(dwerghamster naar ThomasvandeBerg(ik(H))
Zwijg toch, stuk onbenul.

Je zogezegde aandoening om medelijden te wekken op een forum is gewoon afschuwelijk, je bent matroos ofzo op een boot...

Mooi werk, matroosje spelen op zee. oehoehoeh.

Vind namelijk dat je wel mag leren spellen op je leeftijd en ik hoop dat je aandoening niet bij andere mensen gaat voorkomen!

Waarschijnlijk is het nog besmettelijk oook dus zal ik niet in je buurt komen hoor gappie!
Oud 23-11-2011, 19:11
Knaagdier
Knaagdier is offline
Dat is een valse PM, haal die onmiddelijk weg!
Oud 23-11-2011, 19:16
thomasvandeberg
Dit "zogezegde opwekken van medelijden" is van te voren in overleg met de redactie scholieren.com gedaan. Zij vonden dit een geweldig initiatief wat volgens hun ook meer aandacht moest krijgen. En dat opwekken van medelijden.. Ik leef perfect en benoem de punten die belemmering in mijn leven geven. Dit doe ik om zo de mensen WAKKER TE SCHUDDEN.. Dat is bij jou echter niet gelukt.

Ik was matroos in de BINNENVAART,, niet op zee.. Ik heb meer van de wereld gezien dan jij kerellll.. Weekje werken, weekje vakantie enz. enz. Heerlijk was dat.. Jij denkt alleen maar aan peppie en kokkie.. Maar daar kan ik niets aan doen.

Ik vind dat jij een hele grote mond hebt op internet, dat zegt meer over jou dan dat het over mij doet.
oh oh oh,, dit word dan de 5e keer: AANDOENING, geen ZIEKTE.. Dwerghamster
Oud 23-11-2011, 19:17
thomasvandeberg
Citaat:
Dat is een valse PM, haal die onmiddelijk weg!
Een valse PM??? Ik geef ze hierbij toegang om in mijn inbox te kijken, met je vals
Oud 23-11-2011, 19:17
Knaagdier
Knaagdier is offline
Jij had waarschijnlijk alleen betaalde seks in de weken dat je thuis was, dat verklaart waarom je die spots kent!

Haha, en trouwens ik heb wel respect dat je tinnitus draagt
iemand moet het doen
Oud 23-11-2011, 19:20
thomasvandeberg
Ik heb in 7 jaar 2 lange relatie a 3,5 jaar gehad.. Lekker huisje,boompje, beestje & piepje
Als ik seks wou hoefde ik de computer tenminste niet aan te zetten

Jou vriendinnetjes hun achternaam begint altijd met .JPEG
Oud 23-11-2011, 19:21
Knaagdier
Knaagdier is offline
Huisje tuintje boompje hahahahha

je bent 22 nu zei je?

Stop met liegen hahahahahhaa
Oud 23-11-2011, 19:22
Knaagdier
Knaagdier is offline
Je faalt man, je bent gewoon zo'n dikke man die aan tinnitus leidt met een hoorapparaat en chickies hossele zit er niet in voor je tog?
Oud 23-11-2011, 19:47
DAH
DAH is offline
Knaagdier, je begint dezelfde symptonen te krijgen als iemand uit mijn klas, die ik een nazi heb genoemd. En geloof mij maar, ik noem iemand niet snel een nazi. Je bent evenveel een b*tch als die b*tch uit mijn klas. Wees niet zo'n triest figuur en ga ergens anders zitten trollen.
Oud 23-11-2011, 19:49
Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Knaagdier, je begint dezelfde symptonen te krijgen als iemand uit mijn klas, die ik een nazi heb genoemd. En geloof mij maar, ik noem iemand niet snel een nazi. Je bent evenveel een b*tch als die b*tch uit mijn klas. Wees niet zo'n triest figuur en ga ergens anders zitten trollen.
Gerapporteerd.
Oud 23-11-2011, 19:50
Pluis
Pluis is offline
wat een draak van een bitchfight. dit soort onzin tolereren we hier niet.

Regels voor berichten