Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Vanochtend aten we gekookte eieren uit eierdopjes.
![]() ![]() Dus dat was een behoorlijk facepalm-moment.
|
Ik heb een blikje waar ik al sinds jaar en dag koekjes in bewaar. Nu dacht ik altijd dat het deksel met een scharniertje zat vastgemaakt aan het trommeltje, aangezien het ding openklapt. Vandaag zat het deksel een beetje los, dus ik dacht 'awww, dekseltje kapot'. Blijkt dus dat het ding vastzit met een brede strook plakband ipv een scharnier. Niet echt schokkend, maar wel een beetje suf dat ik het nooit gezien heb.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Goddank was Bea er niet bij, anders was ik zeker weten ontslagen. Het was een kleinschalige herdenking, waarbij gelukkig niemand in de gaten had dat het een beeeeetje mis ging.
Vandaag: via de portofoon kreeg ik een wanhopige oproep: wil Louis Armstrong NU naar het station terugkeren, je collega moet rijden, en jij hebt nu pauze.... Bleek ik nog een half uur pauze te hebben, en was er met de bus van een collega vandoor gegaan. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou zeker weten ontslagen zijn. Juist dat soort ceremoniele taken, die voor het koningshuis en defensie zo belangrijk zijn, moet ik goed vervullen. Vanavond om 0:00 begint mijn weekend.... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ooit eens commentaar gekregen op mijn signaal taptoe, omdat ik bepaalde dingetjes volgens de oude knoesten niet goed deed, ondanks dat ik alle tonen raakte. Het Wilhelmus mag je daarentegen gewoon niet fout doen. Zeker niet in aanwezigheid van de koningin. Ze eist van zichzelf perfectie, maar ook van de mensen in haar omgeving. Dat is waar je als militair muzikant voor tekent. En dan moet je het maar doen ook. Dus beter concentreren, volgende keer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Vorig jaar, tijdens sportdag, gingen we zwemmen, maar we moesten in onze sport/gym kleding komen. Terwijl ik voor de derde keer de glijbaan afging bedacht ik me dat ik m'n gymbroek nog aanhad over m'n zwembroek.
![]() Verder heb ik de gewoonte om bij een zwembad toch nog iets te vergeten wat in het kluisje moet, zoals m'n horloge die niet waterdicht is. Dan maar hopen dat je nog tien cent bij je hebt... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je saai Charlie #1932 ßuerp | 500 | 05-02-2015 18:18 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.3 Dark Phoenix | 261 | 12-12-2013 07:38 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 |