Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2011, 09:09
Verwijderd
huhu
Wat heb jij vandaag, of onlangs, voor stoms gedaan, dat een facepalm waard is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2011, 09:10
Verwijderd
Ik open dit topic natuurlijk niet zomaar. TS begint; mijn sporttas stond blijkbaar tegen m'n kachel aan. Tas aan één kant weggesmolten en een groot brandgat in m'n adidasvestje
En ook vrij facepalm-waardig: ik moet er vooral heel hard om lachen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 11:05
snoopy
snoopy is offline
Dat laatste vind ik dan eigenlijk alleen maar cool, geen facepalm waard

Hier: uitglijden op m'n nieuwe laarzen
Oud 15-04-2011, 11:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op de biologische markt bij bijna elke groente moeten vragen 'wat is dat'?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 11:49
Verwijderd
@fizzle.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 11:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het waren heel rare groenten
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Voel - doel - doek - drek - trek - trak - trap - grap.
Citaat:
Wat is trak?
Citaat:
o.v.t. trekken 1e/2e/3e pers. ev
Citaat:
Oh, wacht, helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 19:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vandaag ging ik voor een kaasschaaf en afwasmiddel naar de albert heijn. Ik kwam thuis met brood en kaas. Dus toen moest ik nog een keer.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 20:03
snoopy
snoopy is offline
Oud 16-04-2011, 21:29
flyaway
flyaway is offline
Ik had per ongeluk twee zonnebrillen op Was op weg naar de universiteit en kwam er pas op het laatst achter. Ik dacht nog, wat lacht iedereen vrolijk vandaag, dat zal de zon wel zijn...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 21:31
Verwijderd
Gister mn bril kwijtgeraakt. Twee opties:
1) Hij is uit mn achterbroekzak gevallen. :')
2) Ik heb hem weggegooid in de prullenbak. :')
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik had per ongeluk twee zonnebrillen op Was op weg naar de universiteit en kwam er pas op het laatst achter. Ik dacht nog, wat lacht iedereen vrolijk vandaag, dat zal de zon wel zijn...
je bent...Horatio Caine
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 21:47
flyaway
flyaway is offline
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 21:04
Verwijderd
De oven pre-heaten vervolgens de timer op 8 min instellen.
Daarna super blij toen ik de pieper hoorde want ik had honger.

..Ben ik de broodjes vergeten erin te doen.

Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 22:33
Verwijderd
Mijn vriend en ik waren gisteren bij een vriend in een stad verderop en ik had geen zin om een tas mee te nemen dus had ik al mijn spullen die ik nodig kon hebben in mijn jaszakken gedaan.
Dus ik kom binnen, trek m'n jas uit, ga zitten, uren verstrijken. Dan gaan we weer, dus ik stap in de auto en rij naar huis... zonder jas. En dus ook zonder telefoon, portemonnee, bril, huissleutels, fietssleutels en lenzenbakje
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 06:28
Verwijderd
Oei Sarah!
Is het uiteindelijk wel weer allemaal terecht of niet??

OT: ja hoor, klasgenoten bellen dat we lesuitval hebben en vergeten te vermelden wie of wat er uitvalt...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 10:09
Verwijderd
Ja, ik ben de volgende dag maar weer even teruggereden om alles op te halen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 12:09
Verwijderd
Bij de groep 3-trouwerij vandaag zong ik vrolijk 'Daar komt de bruid' toen het bruidspaar de trouwzaal uitkwam, maar ik kwam er tijdens het zingen dat ik op de melodie van Oh Denneboom bezig was...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 12:14
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Bij de groep 3-trouwerij vandaag zong ik vrolijk 'Daar komt de bruid' toen het bruidspaar de trouwzaal uitkwam, maar ik kwam er tijdens het zingen dat ik op de melodie van Oh Denneboom bezig was...

de eerste 4 tonen zijn ook hetzelfde
Oud 18-04-2011, 12:20
Verwijderd
Ja, weet ik, daar kwam de verwarring ook vandaan Ik heb het maar een beetje weggemoffeld. Er was toch niemand die meezong, dus toen zette ik maar een 'oorverdovend applaus' in.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 23:01
Verwijderd
Ik heb de loper van alle kastdeuren van werk meegenomen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 18:48
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Midden in de gang van school scheurt je broek open...
Oud 20-04-2011, 19:06
Geel
Geel is offline
Mijn kies is eruit. Ik zat mezelf af te vragen waarom de plek waar de kies eruit is zo veel pijn doet en waarom het niet snel heelt. Ook zat ik me af te vragen of het ooit eerder zo lang had geduurd voordat de plek waar een kies eruit was gehaald geheeld was. De kies is donderdag eruit gegaan. Pas vandaag bedacht ik dat alle voorgaande keren een kies werd getrokken omdat er een andere onder groeide en dat het dit keer zo veel pijn doet en langzamer heelt omdat er nu een hele grote gat zit ipv van een andere kies die doorkomt. /saai
Oud 20-04-2011, 19:24
Thomas.
Thomas. is offline
"hmm... wat smaakt die appel toch naar afstandsbediening"

Oud 20-04-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Oh, het antwoordt valt nog best mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2011, 20:31
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 21:05
Daboman
Daboman is offline
NS boete omdat ik mijn portemonnee (met NS abonnement) vergeten was. Ik kan het wel terugvragen though, maar eer het zo ver is zijn we weer 3 maanden verder.

Gelukkig gaf hij geen boete voor het niet op zak hebben van een identiteitsbewijs.
Oud 21-04-2011, 21:24
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Ik wilde in de tuin van het zonnetje genieten en om dit ongestoord te mogen doen, deed ik net of ik een boek las (voor mijn eindproef, dus stilte en concentratie vereist !!! ). Ik had een zonnebril op zodat ik onopgemerkt met m'n ogen dicht kon genieten.

Maar de stilte werd snel verstoord door de ironische toon van mijn moeder: "Leest het vlotter als je je boek omgekeerd houdt?"

Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde in de tuin van het zonnetje genieten en om dit ongestoord te mogen doen, deed ik net of ik een boek las (voor mijn eindproef, dus stilte en concentratie vereist !!! ). Ik had een zonnebril op zodat ik onopgemerkt met m'n ogen dicht kon genieten.

Maar de stilte werd snel verstoord door de ironische toon van mijn moeder: "Leest het vlotter als je je boek omgekeerd houdt?"

En vermoedelijk ook de hele tijd op dezelfde pagina...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 21:30
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:

En vermoedelijk ook de hele tijd op dezelfde pagina...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 10:50
Issun
Issun is offline
Vanochtend aten we gekookte eieren uit eierdopjes. Toen ik ze na afloop leeg wilde gooien in de prullenbak bleven er wat stukjes eierschaal in kleven. Dus ik tikte ze tegen elkaar aan om het er alsnog uit te laten vallen. Ik begon automatisch een ritme te tikken en toen braken ze allebei. Ze waren ook nog van de erfenis van m'n oma ook, om het allemaal nog dramatischer te maken.

Dus dat was een behoorlijk facepalm-moment.
Oud 18-06-2011, 11:27
Verwijderd
Volgens mij is het me nog nooit gelukt om na het nagels lakken tien minuten even niks mijn handen te doen, ik verneuk het _altijd_ voor het de kans heeft gehad goed te drogen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het me nog nooit gelukt om na het nagels lakken tien minuten even niks mijn handen te doen, ik verneuk het _altijd_ voor het de kans heeft gehad goed te drogen
Heb i ook a;tijd en na een halve week is het er weer ver af.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 12:46
Verwijderd
Tijdens het spelen van het tweede couplet van het Wilhelmus, inzetten en verder gaan met zie ginds komt de stoomboot... Ik kon wel janken...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 13:26
Verwijderd
Sorry Louis, maar ik moest heel hard lachen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 14:15
Martiño
Martiño is offline
Hahaha

Bij wat voor gelegenheid gebeurde het? Was Beatrix erbij?
Oud 18-06-2011, 18:11
Martiño
Martiño is offline
Ik heb een blikje waar ik al sinds jaar en dag koekjes in bewaar. Nu dacht ik altijd dat het deksel met een scharniertje zat vastgemaakt aan het trommeltje, aangezien het ding openklapt. Vandaag zat het deksel een beetje los, dus ik dacht 'awww, dekseltje kapot'. Blijkt dus dat het ding vastzit met een brede strook plakband ipv een scharnier. Niet echt schokkend, maar wel een beetje suf dat ik het nooit gezien heb.
Oud 19-06-2011, 00:16
Verwijderd
Goddank was Bea er niet bij, anders was ik zeker weten ontslagen. Het was een kleinschalige herdenking, waarbij gelukkig niemand in de gaten had dat het een beeeeetje mis ging.

Vandaag:

via de portofoon kreeg ik een wanhopige oproep: wil Louis Armstrong NU naar het station terugkeren, je collega moet rijden, en jij hebt nu pauze....
Bleek ik nog een half uur pauze te hebben, en was er met de bus van een collega vandoor gegaan.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 01:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tijdens het spelen van het tweede couplet van het Wilhelmus, inzetten en verder gaan met zie ginds komt de stoomboot... Ik kon wel janken...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 09:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goddank was Bea er niet bij, anders was ik zeker weten ontslagen. Het was een kleinschalige herdenking, waarbij gelukkig niemand in de gaten had dat het een beeeeetje mis ging.
Zou je dan echt ontslagen zijn? Als je buiten de neiging om sinterklaasliedjes te spelen in juni goed functioneert, dan is dat toch geen reden voor ontslag?

Citaat:
Vandaag:

via de portofoon kreeg ik een wanhopige oproep: wil Louis Armstrong NU naar het station terugkeren, je collega moet rijden, en jij hebt nu pauze....
Bleek ik nog een half uur pauze te hebben, en was er met de bus van een collega vandoor gegaan.
Je hebt je week wel he?
Oud 19-06-2011, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Zou je dan echt ontslagen zijn? Als je buiten de neiging om sinterklaasliedjes te spelen in juni goed functioneert, dan is dat toch geen reden voor ontslag?

Je hebt je week wel he?

Ik zou zeker weten ontslagen zijn. Juist dat soort ceremoniele taken, die voor het koningshuis en defensie zo belangrijk zijn, moet ik goed vervullen.

Vanavond om 0:00 begint mijn weekend....
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 09:36
Martiño
Martiño is offline
Jezus wat hard... alsof een mens onfeilbaar is. Wat schiet je er mee op om iemand dan te ontslaan?
Oud 19-06-2011, 09:47
Verwijderd
Citaat:
NS boete omdat ik mijn portemonnee (met NS abonnement) vergeten was. Ik kan het wel terugvragen though, maar eer het zo ver is zijn we weer 3 maanden verder.

Gelukkig gaf hij geen boete voor het niet op zak hebben van een identiteitsbewijs.
Dat klopt niet. Als je de uitstel van betaling thuiskrijgt kopiëer je je abonnement en het uitstel en die stuur je samen op. Dat duurt ongeveer twee weken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Jezus wat hard... alsof een mens onfeilbaar is. Wat schiet je er mee op om iemand dan te ontslaan?
in signaal taptoe, wordt een fout nog wel eens getolereerd. als je goed luistert, dan hoor je soms nog wel eens wat "foutjes" op 4 mei. Niet super aanwezig, maar, laat ik het zo stellen: de mensen die er veel kennis van hebben, horen het.
Ik heb ooit eens commentaar gekregen op mijn signaal taptoe, omdat ik bepaalde dingetjes volgens de oude knoesten niet goed deed, ondanks dat ik alle tonen raakte.

Het Wilhelmus mag je daarentegen gewoon niet fout doen. Zeker niet in aanwezigheid van de koningin. Ze eist van zichzelf perfectie, maar ook van de mensen in haar omgeving. Dat is waar je als militair muzikant voor tekent. En dan moet je het maar doen ook. Dus beter concentreren, volgende keer
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 10:29
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dat klopt niet. Als je de uitstel van betaling thuiskrijgt kopiëer je je abonnement en het uitstel en die stuur je samen op. Dat duurt ongeveer twee weken.
Heeft toch langer geduurd voordat ik mijn geld had. Maar goed, geen 3 maanden, i'll give you that.
Oud 19-06-2011, 10:42
Verwijderd
Voordat je je geld had? Heb je geen uitstel van betaling gekregen dan
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 13:57
DAH
DAH is offline
Vorig jaar, tijdens sportdag, gingen we zwemmen, maar we moesten in onze sport/gym kleding komen. Terwijl ik voor de derde keer de glijbaan afging bedacht ik me dat ik m'n gymbroek nog aanhad over m'n zwembroek.

Verder heb ik de gewoonte om bij een zwembad toch nog iets te vergeten wat in het kluisje moet, zoals m'n horloge die niet waterdicht is. Dan maar hopen dat je nog tien cent bij je hebt...
Oud 19-06-2011, 13:58
DAH
DAH is offline
En een keer op het schoolplein een 'coole' move doen, met een gescheurde broek als resultaat...

Oud 19-06-2011, 20:55
Missy
Missy is offline
Vergeten een vaderdagkadootje te kopen..
Reageren

Regels voor berichten