heyhoi!
Ik ben vorig jaar in 4VWO afgehaakt, wel om een andere rede dan jij maar dat maakt niet uit. Ik doe nu 4+5 havo in één jaar in Amersfoort, en dat bevalt me goed!

En verder heb ik hetzelfde als jij, ik wil ook een universitaire studie gaan doen en wil dit niet d.m.v. een hbo prop. Ik wil gewoon m'n VWO diploma!
En dat ga ik dus hier ook weer doen, volgend jaar. Ik weet niet waar je woont, maar ik weet wel dat ze niet overal VWO in 1 jaar aanbieden, en dat is natuurlijk wel wat je wilt! Het kan in ieder geval op ROC Midden-Nederland (waar ik zit) en die heeft een locatie in Zeist, Utrecht en Amersfoort (Amersfoort bevalt dus heel erg! Leuke docenten, leuke mensen, leuke school.) De toelatingseisen zijn dat je voor je havo diploma gemiddeld een 7 moet staan (dus gemiddeld over alles: 6 + 7 + 8 / 3 = 7, je snapt het wel

) En bovendien moet je een positief advies hebben van je oude middelbare school, je laat je namelijk uitbesteden. Maar hoe dat allemaal precies werkt en of je middelbare school dat wil doen moet je aan je decaan vragen

Succes!