![]() |
|
![]() Als die het niet doet ga dan hiernaar toe: http://i41.tinypic.com/rmli4l.png Hallo allemaal, Ik zit al een hele tijd na te denken hoe ik mijn kamer anders zou willen/kunnen inrichten, maar zelf ben ik behoorlijk inspiratieloos. Hierboven een plattegrond van mijn kamer hoe die 'nu' is, mijn kamer is behoorlijk klein, ik schat zo'n 2 bij 3/4 meter. Op de afbeelding staat een schuin muurtje, dat schuine muurtje begint bij de kant van het raam (naast mijn bed dus) en dat steekt een stukje uit, waardoor mijn bed niet 'recht' tegen de muur past. Dan loopt dat schuine muurtje dus steeds hoger. Dus om even handiger uit te leggen: -Bij het begin kan je met je knieën eronder (ga je staan stoot je je hoofd) dan gaat die steeds wat hoger waarna je op het eind wel onder het schuine muurtje kan staan. Ik slaap op zolder dus het is zoiets wat je weleens bij huizen ziet wat uitsteekt. Nou, ik hoop dat jullie wat inspiratie voor mij hebben! Liefs, Mij. ![]() |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Plannen voor 2011? Missy | 55 | 30-12-2010 11:53 | |
Lifestyle |
Past jouw huis/kamer bij jouw lifestyle? Verwijderd | 23 | 28-07-2010 10:02 | |
Werk, Geld & Recht |
BELANGRIJK: slaapkamer Sproetjee | 4 | 27-12-2009 20:27 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het volmaakte systeem... "Tito" | 16 | 28-03-2003 15:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Je ideale samenleving Rerisen Phoenix | 35 | 16-02-2003 13:42 |