Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een voorbeeldje: Vandaag met gym ging het over eczeem omdat een vriend van me daar last van heeft. Toen vertelde een meisje uit mn klas dat ze dat ook had op haar been maar ze kocht een zalfje en toen ging het weg. Dan denk ik dus :"uhmm BOEIUH". Kijk als ze het nou over voetbal of haar tieten heeft hoor je me niet klagen maar dit is totaal niet interessant.
|
![]() |
|
Je bent dus gewoon een
![]()
''Funny, I never thought I couldn't do it!'' Laatst gewijzigd op 22-11-2011 om 17:45. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oke dit was misshien een slecht voorbeeld.. Maar ik weet onderhand ook wel dat je een beetje over koetjes en kalfjes moet praten, het probleem is gewoon dat ik niet weet hoe je daarop moet inhaken.Mijn nieuwe 'tactiek' is proberen om gewoon te praten met de dames alsof het jongens zijn, want bij jongens kan ik wel gewoon mezelf zijn. Als dat verkeerd uitpakt merk ik dat vanzelf wel.
|
![]() |
|
Nou nou, knul, je bent nog maar 14 he. Je hebt nog heel wat tijd om een meisje vinden met wie je naar bed kan gaan. Zie het een beetje als een spelletje om met meisjes te praten, als het een keertje niet vlot, niet opgeven, volgende keer een ander meisje proberen, verschillende onderwerpen uitproberen enzo.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder: ben je wel eens verliefd op een meisje geweest/er eentje leuk gevonden? Vond je het toen wel interessant wat zij te melden had? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als je 35 antwoorden KAN geven, geef dan gewoon de eerste die in je op komt. Dat je een soepel gesprek voert met haar is belangrijker dan dat je super overdachte antwoorden geeft, maar daar eerst door moet gaan stotteren.
|
En let niet op dat gezeik over friendzone, ik denk dat je je daar nog niet druk over hoeft te maken als je moeite hebt om met meisjes te praten. Als je eenmaal wat meer gewend bent om met meisjes te praten kun je gaan werken aan flirten en je intenties subtiel duidelijk maken. Je moet eerst leren lopen voor je gaat rennen.
||
Citaat:
nee maar kerel.. niet janken.. je bent nog jong.. elke dag bied nieuwe kansen.. je moet ze alleen wel grijpen.. mijn vader zegt.. wie zijn hengel vaak genoeg in het water werpt heeft vroeg of laat wel beet.. ik wacht ook nog steeds tot ik beet heb hoor en ben al 24.. maar no worries.. komt goed pik.. niet al teveel zorgen over maken.. want zorgen zorgen ervoor dat dingen juist niet gebeuren als we willen dat ze gebeuren.
|
Lijkt me een typisch gevalletje onzekerheid, afgedekt en gecamoufleerd met puberale stoerheid.
We wachten met smart op de eerste kandidaat die op alles wat JIJ zegt dusdanig reageert. Inderdaad, doe nèt eens of het mensen zijn, misschien dat ze jou dan wèl eens een tweede keer aanspreken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onzeker en vrienden maken , hoe los je dat o~p livinglonely | 1 | 12-03-2013 12:55 | |
Liefde & Relatie |
19 jaar single. Wat doe ik fout? herby | 345 | 18-11-2004 13:30 | |
Liefde & Relatie |
Levenslang vrijgezel? Mark Almighty | 278 | 13-03-2004 09:10 | |
Liefde & Relatie |
Praatje in bar/disco Hatseflats | 53 | 05-08-2003 19:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |