Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2011, 16:09
Verwijderd
Waarom heb ik 9 van de 10 keer dat een meisje wat tegen me zegt iets van: "Dus? Boeien? Wat moet ik hier me?". Het komt er op neer dat ik slecht met meisjes om kan gaan en mn gesprekken lopen altijd stroef . Dit is natuurlijk niet de bedoeling want ik moet ooit toch een relatie krijgen. Is dit normaal, komt het omdat ik nog jong ben of iets anders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2011, 16:12
bambambam
bambambam is offline
Waarschijnlijk antwoorden ze "Dus? Boeien? Wat moet ik hier mee?" omdat wat jij zegt best zinloos is...
Maar dat weet ik niet zeker want ik weet niet wat jij zegt.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 16:42
Verwijderd
De een is er nou eenmaal beter in de andere. Jij bakt er blijkbaar nog weinig van. Misschien kan je proberen je gespreksonderwerpen aan te passen.

En je hoeft geen relatie te krijgen en het komt later sowieso wel goed. Nu loopt het alleen nog niet zo omdat je onzeker en zonder ervaring bent.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 16:49
Verwijderd
Ik verplaats deze topic naar Liefde & Relatie want daar vind ik het toch wat meer passen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 16:59
Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Waarom heb ik 9 van de 10 keer dat een meisje wat tegen me zegt iets van: "Dus? Boeien? Wat moet ik hier me?".
Omdat ze dan misschien ook hartstikke oninteressant zijn en het je blijkbaar ook niks boeit wat ze zeggen? Als je merkt dat je niks met iemand hebt hoef je jezelf ook niet te gaan forceren dit meisje leuk te vinden alleen omdat het een meisje is.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 17:07
Volk
Volk is offline
Citaat:
Waarom heb ik 9 van de 10 keer dat een meisje wat tegen me zegt iets van: "Dus? Boeien? Wat moet ik hier me?". Het komt er op neer dat ik slecht met meisjes om kan gaan en mn gesprekken lopen altijd stroef . Dit is natuurlijk niet de bedoeling want ik moet ooit toch een relatie krijgen. Is dit normaal, komt het omdat ik nog jong ben of iets anders?
Blijkbaar vind je helemaal niet interessant wat meisjes te melden hebben. Wat voor dingen zeggen die meisjes dan?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 17:21
Verwijderd
Een voorbeeldje: Vandaag met gym ging het over eczeem omdat een vriend van me daar last van heeft. Toen vertelde een meisje uit mn klas dat ze dat ook had op haar been maar ze kocht een zalfje en toen ging het weg. Dan denk ik dus :"uhmm BOEIUH". Kijk als ze het nou over voetbal of haar tieten heeft hoor je me niet klagen maar dit is totaal niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 17:34
Volk
Volk is offline
Dus het meisje weet iets wat je vriend van zijn probleem af kan helpen en jij vindt dat niet interssant? Ja, dan denk ik dat het inderdaad aan jou ligt en niet aan het meisje.

Ik denk dat je nog een beetje te jong bent voor serieuze gesprekken.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 17:35
DmCraanen
DmCraanen is offline
Je bent dus gewoon een hork beetje jong, dat is alles Misschien eens proberen een gesprek te beginnen over voetballen en tieten, dan heeft zij vast niet hetzelfde idee als jij nu!

Laatst gewijzigd op 22-11-2011 om 17:45.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 18:01
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Een voorbeeldje: Vandaag met gym ging het over eczeem omdat een vriend van me daar last van heeft. Toen vertelde een meisje uit mn klas dat ze dat ook had op haar been maar ze kocht een zalfje en toen ging het weg. Dan denk ik dus :"uhmm BOEIUH". Kijk als ze het nou over voetbal of haar tieten heeft hoor je me niet klagen maar dit is totaal niet interessant.
Je bent een puber en je hebt een heel smal interessegebied, zo te horen. Als je met ze in gesprek wilt komen kun je er ten eerste van uitgaan dat het gesprek niet over voetbal of hun tieten zal gaan. Om het gesprek voort te zetten kun je dus beter je best doen om mee te doen met het praten over koetjes en kalfjes.
Oud 22-11-2011, 20:56
Verwijderd
Oke dit was misshien een slecht voorbeeld.. Maar ik weet onderhand ook wel dat je een beetje over koetjes en kalfjes moet praten, het probleem is gewoon dat ik niet weet hoe je daarop moet inhaken.Mijn nieuwe 'tactiek' is proberen om gewoon te praten met de dames alsof het jongens zijn, want bij jongens kan ik wel gewoon mezelf zijn. Als dat verkeerd uitpakt merk ik dat vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 20:57
Knaagdier
Knaagdier is offline
Gewoon jezelf blijven, is de enige tip.

Dan kan je later ook jezelf zijn, nooit jezelfd anders voordoen!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 21:04
Verwijderd
Weet ik. Ik doe ook niet stoer ofzo, eerder te verlegen. Maar ik hoop dat het met meer ervaring beter gaat, zoniet , dan blijf ik waarschijnlijk eeuwig maagd
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 08:34
Cherry Springs
Nou nou, knul, je bent nog maar 14 he. Je hebt nog heel wat tijd om een meisje vinden met wie je naar bed kan gaan. Zie het een beetje als een spelletje om met meisjes te praten, als het een keertje niet vlot, niet opgeven, volgende keer een ander meisje proberen, verschillende onderwerpen uitproberen enzo.
Oud 23-11-2011, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Weet ik. Ik doe ook niet stoer ofzo, eerder te verlegen. Maar ik hoop dat het met meer ervaring beter gaat, zoniet , dan blijf ik waarschijnlijk eeuwig maagd
Denk het ook man balen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 10:32
Verwijderd
Ik kan ook heel slecht met meisjes omgaan
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 10:45
Verwijderd
Je kan er altijd nog voor betalen dus niet zo huilen met je eeuwig maagd
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 10:54
Knaagdier
Knaagdier is offline
Gewoon jezelf blijven en hard to get spelen met ze, ook plagen...

Dan krijgen ze geen genoeg van je, en krijg je misschien seks zoals ik zaterdag <3
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 10:54
Lente
Lente is offline
we zijn ook superonboeiend, sorry
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Oke dit was misshien een slecht voorbeeld.. Maar ik weet onderhand ook wel dat je een beetje over koetjes en kalfjes moet praten, het probleem is gewoon dat ik niet weet hoe je daarop moet inhaken.Mijn nieuwe 'tactiek' is proberen om gewoon te praten met de dames alsof het jongens zijn, want bij jongens kan ik wel gewoon mezelf zijn. Als dat verkeerd uitpakt merk ik dat vanzelf wel.
Hoi, je gaat gefriendzoned worden.

Verder: ben je wel eens verliefd op een meisje geweest/er eentje leuk gevonden? Vond je het toen wel interessant wat zij te melden had?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Hoi, je gaat gefriendzoned worden.

Verder: ben je wel eens verliefd op een meisje geweest/er eentje leuk gevonden? Vond je het toen wel interessant wat zij te melden had?
Ja, en tuurlijk vond ik het toen interessant wat ze vertelde, alleen toen was het probleem dat ik tussen 35 antwoorden die ik zou kunnen geven ging overwegen welke het beste was, en daardoor begon ik dan te stotteren enzo en kwam er uiteindelijk niet echt veel uit.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 16:08
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ja, en tuurlijk vond ik het toen interessant wat ze vertelde, alleen toen was het probleem dat ik tussen 35 antwoorden die ik zou kunnen geven ging overwegen welke het beste was, en daardoor begon ik dan te stotteren enzo en kwam er uiteindelijk niet echt veel uit.
Je hoeft niet elk meisje interessant te vinden, maar voor de meisjes die je WEL interessant vindt

als je 35 antwoorden KAN geven, geef dan gewoon de eerste die in je op komt. Dat je een soepel gesprek voert met haar is belangrijker dan dat je super overdachte antwoorden geeft, maar daar eerst door moet gaan stotteren.
Oud 23-11-2011, 16:32
Cherry Springs
En let niet op dat gezeik over friendzone, ik denk dat je je daar nog niet druk over hoeft te maken als je moeite hebt om met meisjes te praten. Als je eenmaal wat meer gewend bent om met meisjes te praten kun je gaan werken aan flirten en je intenties subtiel duidelijk maken. Je moet eerst leren lopen voor je gaat rennen.
Oud 23-11-2011, 20:57
Verwijderd
Ik ben echt superblij met jullie antwoorden en ik hoop dat ik er veel aan zal hebben Ik ben overigens doodsbang dat iemandbij mij op school dit leest ;D
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 23:45
SayWhat
SayWhat is offline
Alleen daarom kun je al overwegen om bijvoorbeeld een andere naam te overwegen, behalve dat heel nederland weet dat je nu gerben heet?

Hoe loopt het trouwens nu?

SayWhat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2011, 23:54
NoID87
NoID87 is offline
Citaat:
nog nooit in amsterdam geweest zeker..

nee maar kerel.. niet janken.. je bent nog jong.. elke dag bied nieuwe kansen.. je moet ze alleen wel grijpen.. mijn vader zegt.. wie zijn hengel vaak genoeg in het water werpt heeft vroeg of laat wel beet.. ik wacht ook nog steeds tot ik beet heb hoor en ben al 24..

maar no worries.. komt goed pik.. niet al teveel zorgen over maken.. want zorgen zorgen ervoor dat dingen juist niet gebeuren als we willen dat ze gebeuren.
Oud 24-11-2011, 00:00
Verwijderd
Misschien 'vang' je eerder wat wanneer je de hengel zelf niet in het water gooit...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 00:02
NoID87
NoID87 is offline
Citaat:
Misschien 'vang' je eerder wat wanneer je de hengel zelf niet in het water gooit...
misschien is mijn werptechniek een beetje gay.. en moet ik mijn werpskills verbeteren
Oud 24-11-2011, 07:41
hookee
hookee is offline
Lijkt me een typisch gevalletje onzekerheid, afgedekt en gecamoufleerd met puberale stoerheid.
We wachten met smart op de eerste kandidaat die op alles wat JIJ zegt dusdanig reageert.
Inderdaad, doe nèt eens of het mensen zijn, misschien dat ze jou dan wèl eens een tweede keer aanspreken.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 13:22
Verwijderd
Ik ga morgen met 2 meisjes naar hun huis voor een project op school Doe ik toch goed al zeg ik het zelf.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 14:30
DmCraanen
DmCraanen is offline
Toe maar weer, bijna een date! Niet alletwee tegelijk he, begin maar rustig
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten