Hallo,
Ik ben een jongen van 15
Ik heb het in mijn leven niet altijd goed.. ik ben op de basischool erg gepest .. Ik ben namelijk erg lang voor me leeftijd. Ik ben ook geestelijk mishandeld door bepaalde kinderen vroeger want die zeiden altijd dat ik dom en erg lelijk was en altijd niks kon en nooit iets goed deed en dat ik geen vrienden heb ....ik ben ook blijven zittenin groep 4 ..Ik ben daar nog steeds een trauma van. nu In mijn klas zitten dood saaie kinderachtige jongens die 13,14, zijn en humor niveau 1 hebben...ik zelf heb als erg last van de jongens want die zijn druk en luidruchtig.. Ik heb maar 3 echte goede vrienden.. aleen 2 daarvan zitten niet bij mij op school en die andere vriend zie ik erg weinig .. Ik heb wel meer vriendinnen op school omdat ik met meisjes beter contact kan leggen ...Ik weet ook niet hoe dat komt.. Ik ben gewoon hetero.. maar toch wel raar dat er zo´n groot verschil in zit... nou zou ik graag wat vrienden hebben die ook van mijn lengte en leeftijd zijn maar die zitten een klas hoger ... alleen het probleem is dat ik weinig durf... ik kan moeilijk met jongens contact leggen zoals ik net al schreef omdat ik ook weinig zelfvertouwen heb .. ik word ook altijd aangekeken door die jongens die een klas hoger zitten.. dus ik heb wel het idee dat zij ook een soort click zoeken met mij ... aleen ik weet niet hoe ik een gesprek begin zonder faalende dingen ..
hebben jullie wat tips hiervoor?
Laatst gewijzigd op 12-03-2013 om 18:08.
|