Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Anal cunt - Jack kevorkian is gay
Anal cunt - I noticed That your gay Anal cunt - I just saw the gayest guy on earth Anal cunt - Harvey korman is gay dat waren ze van de cd 40 more reasons to hate us. t komt neer op 10procent van elke cd bevat de titel GAY, dat houd dus in met ongveer 10000 nrs dat ze 1000 nrs met gay in de titel hebben |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
wat the fuck is dit nu weer voor topic?
Gestart door een forumbaas? alleen die titel al: grappige nummers over homo's . Ik vind alleen grappig hoe amerikanen het woord gay gebruiken. maar vervelen we ons zo dat we het hiet maar op gooien?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
nyways ikkan er op z'n tijd wel lachen, maar kan weer niet zo tegen hatelijk gedrag.. grapje op z'n tijd moet kunnen, ook over hetero's ![]()
|
Mensen moeten niet zeuren dat ze liedjes over homo's discriminerend vinden, d'r zijn genoeg films waarin op een leuke manier spot wordt gedreven met homo's en die erg in de smaak vallen bij het publiek, het is gewoon grappig, niets meer en niets minder......
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat een gezeik over 'discriminatie' zeg!!
Net als dat er veel grappen gemaakt worden over Duitsers, dat is niet erg, maar maak dezelfde grappen over een Turk of Marrokkaan en je discrimineert. Zulke nummers kunnen toch best leuk zijn? Er zijn zoveel 'groepen' die worden afgezeken in nummers, dus waarom is het van homo's ineens erg? Zulke liedjes worden volgens mij gewoon gemaakt omdat het 'homo-zijn' nu gewoon geaccepteert wordt, en je er daarom leip over kunt doen. En dat vind ik dus niet van Nazi muziek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontopic:
Ik weet niet van wie het is, maar ik kan me nog het nummer Gays in Space herinneren. En ja hoo, de clip die erbij hoorde ging over korfbal ( ![]() ![]() Offtopic: Het valt me wel op dat degenen die worden gediscrimineerd er meestal het hardste om lachen. De mensen op wie het niet is gericht gillen meestal om het hardst dat het discriminatie is. *is zelf voorbeeld* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[STEMTOPIC] Quote van het jaar-verkiezing 2015! Elin3 | 19 | 01-01-2016 10:38 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Muziek |
Extreme Muziek... MetalMaggot | 209 | 29-07-2004 03:19 | |
Muziek |
Lowlands/Pukkelpop/Terremoto Part 666 Hi, I'm Nora | 236 | 03-09-2003 11:21 | |
Muziek |
Eminem, 50 cent vs Ja rule loopt uit de hand br4m | 101 | 31-08-2003 14:54 |