Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Gewoon 's contact zoeken, en vooral geen briefjes ofzo doorgeven of er een vriendin op af sturen, dat is leuk op de basisschool maar niet op de middelbare :'). Ik hou van jouw naam, btw.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan hoeft het niet bij zijn kluis te zijn maar gewoon als jullie elkaar ''toevallig'' tegen komen en vraagt O shit ik ben mij .... vergeten mee te nemen heb jij die voor mij want ik heb zo een hele belangrijke Toets (leugentje om best wil mag wel eens) kan ook. anders als je hem echt echt leuk vind ga je gewoon naar hem toe en een begin je te praten. ![]() Wijze woorden: Liefde komt van zelf op je pad hoe meer je er naar gaat zoeken hoe hoe langer je moet zoeken naar je liefdes pad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
2jaar lang onbeantwoorde verliefdheid Houdaxx | 2 | 03-10-2016 17:57 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een jongen van 14 (ik 22) Obboy | 10 | 14-02-2013 17:28 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :( MarcA | 11 | 20-05-2011 07:13 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar.. Suzy Q | 47 | 07-11-2003 15:24 |