Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2011, 18:02
Telesmurf
Telesmurf is offline
-

Laatst gewijzigd op 07-08-2013 om 10:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2011, 18:10
Vowel
Vowel is offline
Er is geen manier waarop je kunt afdwingen dat iemand je leuk gaat vinden. Maak gewoon eens een praatje, leer hem een beetje kennen, ga eens iets leuks doen, etc. Uiteindelijk vindt 'ie je leuk, of hij vindt je niet leuk. Daar kun je helemaal niets aan veranderen.

Maar als je niet meer contact met hem maakt gaat hij je zeker nooit leuk vinden, want daarvoor moet hij je leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 18:42
StefandeJacht
StefandeJacht is offline
Hallo (:
Ik heb het zelfde probleem, alleen ben ik de jongen die 15 jaar is en ik iemand van 13 á 14 leuk vind. Ik heb het tegen niemand gezegd. Omdat ik me er een beetje voor schaam en omdat ik weinig sociale vaardigheden heb en niet weet hoe ik het moet brengen (hier maak ik nog een topic over, want ik ben er heel erg slecht in vooral als iemand verdrietig of iets is).
En er is nog iets, ik denk dat ze mijn naam niet eens weet . Ik weet die van haar wel.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 19:05
Verwijderd
zo moeilijk is dat niet hoor als je een jongen/meisje leuk vind om met hem/ haar in aanmerking te komen hier een aantal tips

# Kijk wat voor vrienden hij heeft misschien heeft hij we een vriend die jij ook goed kent vraag aan die vriend van jou of jullie samen met hem ergens aan tafel gaan zitten zeg maar ''chillen'' wanneer jullie een tussenuur hebben zo raken jullie samen met z'n drieen aan de praat en als die vriend weg gaat omdat hij effe iets moet pakken maar dan niet meer terug komt dit is wel eerder gepland zo praten jullie alleen nog verder en voor dat je het weet zien jullie elkaar elke tussen uur en elke pauze.

# hebben jullie geen zelfde vrienden ga dan gewoon bij zijn kluis staan vraagt of je een potlood geo en gum mag lenen hij zal dan vast ja mag wel geef hem dan een dag later terug zij zal dan vragen hoe was je toets en jij praat terug en voor jullie het weten hebben jullie hele gesprekken.

# wat je ook kan doen is het via via regelen om te achterhalen of hij jou ook leuk vind en dan vraag je msn enzo

NEVER GIVE UP
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 19:15
Telesmurf
Telesmurf is offline
Citaat:
zo moeilijk is dat niet hoor als je een jongen/meisje leuk vind om met hem/ haar in aanmerking te komen hier een aantal tips

# Kijk wat voor vrienden hij heeft misschien heeft hij we een vriend die jij ook goed kent vraag aan die vriend van jou of jullie samen met hem ergens aan tafel gaan zitten zeg maar ''chillen'' wanneer jullie een tussenuur hebben zo raken jullie samen met z'n drieen aan de praat en als die vriend weg gaat omdat hij effe iets moet pakken maar dan niet meer terug komt dit is wel eerder gepland zo praten jullie alleen nog verder en voor dat je het weet zien jullie elkaar elke tussen uur en elke pauze.

# hebben jullie geen zelfde vrienden ga dan gewoon bij zijn kluis staan vraagt of je een potlood geo en gum mag lenen hij zal dan vast ja mag wel geef hem dan een dag later terug zij zal dan vragen hoe was je toets en jij praat terug en voor jullie het weten hebben jullie hele gesprekken. # wat je ook kan doen is het via via regelen om te achterhalen of hij jou ook leuk vind en dan vraag je msn enzo

NEVER GIVE UP
Dat vind ik een goede! Alleen een probleem, hij zit met zijn kluisje aan een heel andere kant van gebouw, bovenbouw kant. Dus is het niet raar als ik dan helemaal 'daar' vraag of ik wat mag lenen?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 19:15
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Citaat:
Er is geen manier waarop je kunt afdwingen dat iemand je leuk gaat vinden. Maak gewoon eens een praatje, leer hem een beetje kennen, ga eens iets leuks doen, etc. Uiteindelijk vindt 'ie je leuk, of hij vindt je niet leuk. Daar kun je helemaal niets aan veranderen.

Maar als je niet meer contact met hem maakt gaat hij je zeker nooit leuk vinden, want daarvoor moet hij je leren kennen.
Jup, dit.
Gewoon 's contact zoeken, en vooral geen briefjes ofzo doorgeven of er een vriendin op af sturen, dat is leuk op de basisschool maar niet op de middelbare :').
Ik hou van jouw naam, btw.
Oud 30-11-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik een goede! Alleen een probleem, hij zit met zijn kluisje aan een heel andere kant van gebouw, bovenbouw kant. Dus is het niet raar als ik dan helemaal 'daar' vraag of ik wat mag lenen?
hahahah ja dan word het wel lastig
dan hoeft het niet bij zijn kluis te zijn maar gewoon als jullie elkaar ''toevallig'' tegen komen en vraagt O shit ik ben mij .... vergeten mee te nemen heb jij die voor mij want ik heb zo een hele belangrijke Toets (leugentje om best wil mag wel eens) kan ook.
anders als je hem echt echt leuk vind ga je gewoon naar hem toe en een begin je te praten.

Wijze woorden: Liefde komt van zelf op je pad hoe meer je er naar gaat zoeken hoe hoe langer je moet zoeken naar je liefdes pad
Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 16:01
Telesmurf
Telesmurf is offline
Laat maar, zag 'm vandaag al knuffelen met een andere meid.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 16:03
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Laat maar, zag 'm vandaag al knuffelen met een andere meid.
dat hoeft toch ook niks te betekenen ? ik knuffel ook wel is met iemand, maar dat kan ook een hallo hoe is het knuffel zijn
Oud 01-12-2011, 16:11
art4live
art4live is offline
mss wistie wel dat je keek en vindie je leuk en probeert hij je zo jaloers te maken?
een knuffel betekend echt nog niks hoor
Oud 01-12-2011, 17:23
Verwijderd
Was die andere meid lekkerder dan jij?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 17:54
Telesmurf
Telesmurf is offline
Nee, nee. Het was echt knuffelen. Hij stond naast d'r armen om d'r heen en over d'r rug hene wrijven enzo.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:55
Telesmurf
Telesmurf is offline
Citaat:
Nee, nee. Het was echt knuffelen. Hij stond naast d'r armen om d'r heen en over d'r rug hene wrijven enzo.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2011, 06:21
Silvano08
Silvano08 is offline
Nou, omdat je zo graag toch nog verder wilt gaan:

Je moet dus nu meer gaan doen dan 'elkaar alleen maar aankijken', want dan maak je dus beduidend geen kans en staat hij met andere meiden te knuffelen. Voor wat je moet doen: kijk naar de berichten eerder in het topic.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten