Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Al zijn ze bij Infinity Ward wel dom dat ze veranderingen van Black Ops niet in MW3 hebben gestopt. (zoals wapen customizen, springen na sprinten en nog meer) |
![]() |
|
Toch snap ik niet dat Crysis 1 en 2 qua graphics nog steeds mijlenver voorliggen op zowel MW3 en BF3. Daarnaast voelde deel 1 niet zo arcade als die shooters van tegenwoordig die ook zonodig op X360 en PS3 gereleased moeten worden. Ik snak naar weer een goeie PC-only shooter die het uiterste vergt van je krachtbak, met brute resoluties, ontelbare polygoontjes fijne besturing, geen typische console-bugs zoals clippingprobleempjes. En daarnaast: OPEN WORLD, zonder verlies aan graphics.
Ik bid voor Far Cry 3.
||
Citaat:
|
Mwah, dat valt wel mee hoor. Maar de 'sprongen' tussen generaties worden wel steeds kleiner; onderstaande techdemo draait bijvoorbeeld realtime met de Unreal3 engine, terwijl Unreal4 al jaren in ontwikkeling is (en naar alle waarschijnlijkheid pas na 2012 zal verschijnen). Ik denk dat onderstaande ook wel redelijk in de lijn van verwachting ligt qua komende consoles; gewoon directX11 support met alle toeters en bellen, op 60FPS etc etc.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-11-2011 om 15:04. |
![]() |
|
Daarnaast zijn MW3 en Battlefield 3 denk ik vooral gericht op multiplayer. Aangezien je een fatsoenlijke playerbase wilt ontwikkelen denk ik dan dat je niet de allerbeste technieken kunt gebruiken, omdat simpelweg de meeste pcs het niet goed draaien. Ben het verder eigenlijk wel met je eens, daar niet van.
|
Verwijderd
|
Nouja, het probleem is natuurlijk vooral dat het financieel totaal niet aantrekkelijk is om een game te maken die uitsluitend op de allersterkste pc's gerund kan worden. Dat was destijds ook een beetje het crysis-dilemma.
Ik vond crysis trouwens een heel mooi spel maar qua gameplay vrij oninteressant. Ook een populair probleem onder de moderne fps games. Deus Ex vind ook een mooi voorbeeld hoe graphic improvements een spel kwalitatief omlaag kunnen halen. Uiteindelijk is een balans tussen uiterlijk en innerlijk (games hebben veel overeenkomsten met bitches) het mooist, maar eerlijk gezegd hoop ik voornamelijk dat de developers zich drukker maken om de gameplay dan om de graphics. Want hoewel dat laatste met de jaren explosief beter is geworden lijkt het erop dat eerste nog wel eens wordt vergeten, waar je vroeger juist alleen maar succesvol kon zijn als dat goed zat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik speel het wel, is idd een nieuwe mappack, en een paar nieuwe dingen.
Vond blackops idd lekkerder wegspelen, en realistischer qua geluid. maar voeg me gerust toe mayo-hethok is mijn ps3 naam.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
MW3 te koop PS3 Xxdavey95xX | 5 | 08-08-2012 13:49 | |
Games |