Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2011, 20:37
ADO070
ADO070 is offline
Spelen hier mensen MW3? Ik wel, ben vandaag begonnnen.
Oud 27-11-2011, 21:17
Knaagdier
Knaagdier is offline
Wou het kopen maar MW2=MW3 dus toch maar niet gedaan =D
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 23:08
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Wou het kopen maar MW2=MW3 dus toch maar niet gedaan =D
Neeneenee je zit er helemaal naast! MW3 = een nieuwe mappack voor MW2. Dacht dat dit common knowledge was! Overigens is er al een thread hierover meen ik.

EDIT: laat maar is niet echt hetzelfde
Oud 28-11-2011, 06:31
erkro1
erkro1 is offline
Allebei fout, er zijn ook features toegevoegd dus het is een uitbreiding voor MW2.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 10:59
Verwijderd
Ik heb hem even gespeeld en black ops was leuker.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 16:15
erkro1
erkro1 is offline
Citaat:
Ik heb hem even gespeeld en black ops was leuker.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens omdat MW3 er beter uitziet dan Black Ops. (meer kleuren)
Al zijn ze bij Infinity Ward wel dom dat ze veranderingen van Black Ops niet in MW3 hebben gestopt. (zoals wapen customizen, springen na sprinten en nog meer)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 16:20
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ja want graphics is alles wat telt!
Oud 28-11-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik het dan weer niet mee eens omdat MW3 er beter uitziet dan Black Ops. (meer kleuren)
Oh, in dat geval is battlefield 3 dus beter dan beide? (meer kleuren)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 18:20
Mobius
Mobius is offline
In dat geval worden alle games geowned door LSD.
Oud 28-11-2011, 19:23
ADO070
ADO070 is offline
Zo duur is ie niet. 40 euro ofso uit Engeland. Daar haal ik al mn games, en de graphics, tja, koop dan maar battlefield ofso
Oud 28-11-2011, 19:34
Mobius
Mobius is offline
Toch snap ik niet dat Crysis 1 en 2 qua graphics nog steeds mijlenver voorliggen op zowel MW3 en BF3. Daarnaast voelde deel 1 niet zo arcade als die shooters van tegenwoordig die ook zonodig op X360 en PS3 gereleased moeten worden. Ik snak naar weer een goeie PC-only shooter die het uiterste vergt van je krachtbak, met brute resoluties, ontelbare polygoontjes fijne besturing, geen typische console-bugs zoals clippingprobleempjes. En daarnaast: OPEN WORLD, zonder verlies aan graphics.

Ik bid voor Far Cry 3.
Oud 28-11-2011, 19:41
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Tsja, ieder zijn eigen smaak.
Oud 29-11-2011, 09:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Toch snap ik niet dat Crysis 1 en 2 qua graphics nog steeds mijlenver voorliggen op zowel MW3 en BF3. Daarnaast voelde deel 1 niet zo arcade als die shooters van tegenwoordig die ook zonodig op X360 en PS3 gereleased moeten worden. Ik snak naar weer een goeie PC-only shooter die het uiterste vergt van je krachtbak, met brute resoluties, ontelbare polygoontjes fijne besturing, geen typische console-bugs zoals clippingprobleempjes. En daarnaast: OPEN WORLD, zonder verlies aan graphics.

Ik bid voor Far Cry 3.
Nou ja, je zegt het zelf eigenlijk al, MW3 / BF3 (alhoewel die laatste grafisch behoorlijk sterk is op de PC) zijn ontwikkeld met de console(verkoop) in het achterhoofd; met als resultaat dat MW3 een spel is wat grafisch eigenlijk al een goede 2 a 3 jaar achterloopt.
Oud 29-11-2011, 12:56
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik vin de huidige gen consoles er anders al voldoende goed uitzien, beetje meer AA/Draw Distance en ietwat betere textures en ze kunnen stoppen met grafische ontwikkelingen wat mij betreft.
Oud 29-11-2011, 14:41
erkro1
erkro1 is offline
Citaat:
Ja want graphics is alles wat telt!
Nee, maar zo mega veel verschillen zijn er ook niet >.>
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 14:43
Carn
Carn is offline
Mwah, dat valt wel mee hoor. Maar de 'sprongen' tussen generaties worden wel steeds kleiner; onderstaande techdemo draait bijvoorbeeld realtime met de Unreal3 engine, terwijl Unreal4 al jaren in ontwikkeling is (en naar alle waarschijnlijkheid pas na 2012 zal verschijnen). Ik denk dat onderstaande ook wel redelijk in de lijn van verwachting ligt qua komende consoles; gewoon directX11 support met alle toeters en bellen, op 60FPS etc etc.

Oud 29-11-2011, 14:56
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Nou ja, je zegt het zelf eigenlijk al, MW3 / BF3 (alhoewel die laatste grafisch behoorlijk sterk is op de PC) zijn ontwikkeld met de console(verkoop) in het achterhoofd; met als resultaat dat MW3 een spel is wat grafisch eigenlijk al een goede 2 a 3 jaar achterloopt.
Ik stoor me vooral aan het feit dat, sinds games een miljardenindustrie is geworden, alles moet wijken voor de verkoop, en op alle platforms tegelijkertijd. Op deze manier is mijn pc allang dood&versleten op het moment dat er (pc én console-)games uitkomen die het maximum van mijn pc vergen. Als high-end gebruiker heb je tegenwoordig bijna geen voordeel meer over de budget-pc gebruikers. Vroegâh kon je tenminste nog opscheppen over je nieuwe 3DFX-kaart waardoor die ene game er grafisch veel verbluffender uitzag dan die andere (op een 800x600 resolutie, maar dat terzijde). Tegenwoordig zou zich dat vertalen betere textures, hogere resoluties, betere lighting, full destructive environments en dat allemaal met graphics die Crysis 2 overstijgen. De pc's kunnen het aan maar de kwaliteit wordt dusdanig gedowngrade zodat de consoleschappen ook vol blijven. Klinkt een beetje als doorgeslagen inkomensnivellering.

Laatst gewijzigd op 29-11-2011 om 15:04.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 16:56
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Daarnaast zijn MW3 en Battlefield 3 denk ik vooral gericht op multiplayer. Aangezien je een fatsoenlijke playerbase wilt ontwikkelen denk ik dan dat je niet de allerbeste technieken kunt gebruiken, omdat simpelweg de meeste pcs het niet goed draaien. Ben het verder eigenlijk wel met je eens, daar niet van.
Oud 29-11-2011, 17:56
Verwijderd
Nouja, het probleem is natuurlijk vooral dat het financieel totaal niet aantrekkelijk is om een game te maken die uitsluitend op de allersterkste pc's gerund kan worden. Dat was destijds ook een beetje het crysis-dilemma.

Ik vond crysis trouwens een heel mooi spel maar qua gameplay vrij oninteressant. Ook een populair probleem onder de moderne fps games. Deus Ex vind ook een mooi voorbeeld hoe graphic improvements een spel kwalitatief omlaag kunnen halen.

Uiteindelijk is een balans tussen uiterlijk en innerlijk (games hebben veel overeenkomsten met bitches) het mooist, maar eerlijk gezegd hoop ik voornamelijk dat de developers zich drukker maken om de gameplay dan om de graphics. Want hoewel dat laatste met de jaren explosief beter is geworden lijkt het erop dat eerste nog wel eens wordt vergeten, waar je vroeger juist alleen maar succesvol kon zijn als dat goed zat.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 18:39
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Nouja, het probleem is natuurlijk vooral dat het financieel totaal niet aantrekkelijk is om een game te maken die uitsluitend op de allersterkste pc's gerund kan worden. Dat was destijds ook een beetje het crysis-dilemma.

Ik vond crysis trouwens een heel mooi spel maar qua gameplay vrij oninteressant. Ook een populair probleem onder de moderne fps games. Deus Ex vind ook een mooi voorbeeld hoe graphic improvements een spel kwalitatief omlaag kunnen halen.

Uiteindelijk is een balans tussen uiterlijk en innerlijk (games hebben veel overeenkomsten met bitches) het mooist, maar eerlijk gezegd hoop ik voornamelijk dat de developers zich drukker maken om de gameplay dan om de graphics. Want hoewel dat laatste met de jaren explosief beter is geworden lijkt het erop dat eerste nog wel eens wordt vergeten, waar je vroeger juist alleen maar succesvol kon zijn als dat goed zat.
Dat laatste deel is waarsschijnlijk het grootste probleem. Goed voorbeeld, vind ik, is Square Enix, die gooien namelijk heel hun succesformule weg, omdat er blijkbaar naar Action RPG's wordt verlangt. Ik vond hun games altijd zo tof
Oud 30-11-2011, 15:42
bierkoning
bierkoning is offline
ik speel het wel, is idd een nieuwe mappack, en een paar nieuwe dingen.
Vond blackops idd lekkerder wegspelen, en realistischer qua geluid.

maar voeg me gerust toe mayo-hethok is mijn ps3 naam.
Oud 30-11-2011, 18:39
Verwijderd
Citaat:
(games hebben veel overeenkomsten met bitches)
Duur en na een tijdje vervelend?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 23:17
Verwijderd
Bevredigend maar ook erg vermoeiend.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 19:15
LWAGC
LWAGC is offline
Nah, ik koop hem waarschijnlijk over 4 maanden of zoiets 60 euro is veel geld
Met citaat reageren
Oud 03-12-2011, 17:40
DAH
DAH is offline
Citaat:
Maar, je zei dat het een waardeloos spel is?
Oud 04-12-2011, 20:04
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nee, maar zo mega veel verschillen zijn er ook niet >.>
MW3 bevat geen spyware die alles dat je met je pc doet doorbrieft aan EA, for one thing.
Oud 05-12-2011, 17:01
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
ik heb em via marktplaats in een nabijgelegen stad opgehaald voor 35... werkt prima
Reageren

Regels voor berichten