Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed. Ik banjer ook gewoon even door het topic heen met mijn resultaten
![]() Na mijn eerste tussententamens heb ik 4/6 gehaald. Dat vind ik op zich best wel goed, het is in ieder geval goed genoeg om door te mogen gaan met mijn studie als ik op hetzelfde niveau blijf. Maar ik ben er toch niet echt tevreden mee (eigenlijk omdat ik weet dat ik veel beter kan ![]() ![]() |
![]() |
|
Met mijn schoolwerk gaat het best wel goed,
ookal zit ik dan thuis, ik maak elke week een duidelijke planning en af en toe houd ik me daar wel aan, maar meestal gebruik ik het meer als een richtlijn. Wiskunde moet ik mee uit gaan kijken want daar sta ik een 6.1 voor, engels een 6.9 en voor de rest allemaal boven de 7. het scheelt wel dat ik vrijgesteld ben van gym want anders had ik daar ook lager als een 6 voor gestaan. het thuis werken bevalt me prima, ik moet soms opletten dat ik geen last krijg van school-ontwijkend gedrag maar verder gaat het goed, als ik vragen heb voor wiskunde of economie kan ik bij mn vader terecht en de rest van de vakken heb ik eigenlijk geen moeite mee. kunstvakken sta ik een 8.5 voor,(als ik het aankomende proefwerkpunt niet meetel) en dat probeer ik zo te houden omdat ik het gewoon cool vind met een 9 het examen in te gaan en straks proberen een 8 voor kunstvakken op mn diploma te houden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pas de eerste toetsweek gehad met nogal wisselende cijfers. Engels 5,2; Nederlands 5,6; godsdienst 8,7; Duits 9,3; scheikunde 9,5; natuurkunde 9,6. Toch wel redelijk. Verder nog een 8,5 voor een luistertoets Duits en een 10,0 voor de tussentoetsen van wiskunde B en wiskunde D. Gaat wel redelijk, denk ik zo.
VWO-6 Huiswerkuren hebben we niet, en de docenten vallen een beetje tegen, maar ze zijn minder erg dan aan het begin van het jaar. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dan denk ik dat ik redelijke cijfers heb, zie ik al die tienen hier staan.
![]() - 9 voor beeldende vorming - 9 voor Duits - 8 voor Frans - 8 voor Engels - 8 voor drama - 8 voor biologie - 7 voor geschiedenis - 7 voor aardrijkskunde - 7 voor Nederlands - 7 voor gym - 6 voor scheikunde - 5 (5,4) voor wiskunde Mijn cijfers zijn er erg op achteruit gegaan, vorig jaar waren al mijn cijfers sowieso een punt hoger (behalve de kunstvakken) en sommige zelfs twee punten. Maar ach, weer een nieuwe periode en een schone lei. En zo slecht is het ook niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, even getwijfeld of ik wel zou posten hier, maar vooruit (van laag naar hoger)
Natuurkunde: 5.9 Nederlands: 6.2 (eerste cijfer was een 3.8, ongeveer de helft van mijn klas staat nog een onvoldoende) Engels: 6.2 (had niet geleerd voor een PW en dus zakte mijn gemiddelde een punt, is nog makkelijk omhoog te halen) Beeldende vorming: 6.8 (ik vind er werkelijks NIKS aan) Klassieke vorming (grieks en latijn): 7.3 Gs: 7.3 (begon 't jaar slecht) Wiskunde: 7.4 (uitzondelijk hoog voor mij, deze lijn ga ik proberen door te zetten) Economie: 7.4 Duits: 7.5 Fa: 7.7 Aardrijkskunde: 7.8 Scheikunde: 8.3 (maar nog maar 2 cijfers gehad) Levenbechouwelijke vorming: 9.3 Sommige vakken zijn voorzien van commentaar. Ik weet dat ik er niet heel goed voor sta, maar ik haal steeds hogere cijfers. Ik moet altijd aan 't begin van het jaar een 'beetje inkomen' ![]() |
![]() |
|
Ik had totaal geen motivatie afgelopen periode, maar heb toch goed weten te presteren dus ik ben voor aankomende periode weer gemotiveerd!
Project: 8.0 Assessment: 8.0 Statistiek: 9.0 Combinatiecijfer theorie vakken: 8.7 Analyse: 9.0 Beroepsontwikkeling: 9.0
|
![]() |
Niet goed maar ook niet slecht Havo 5 .Na 7 jaar onderwijs wil eindelijk student zijn kom van Mavo af
Nederlands 5,9 ( ik heb een 1.0 gehaald omdat ik niet kwam opdagen voor een toets had mij verslapen ![]() Engels 7,4 Maatschappijwetenschappen 7,3 Maatschappijleer 7,4 Economie 6,3 Beeldende vorming 5,5 Duits 5,7 Levensbeschouwing 7.0 Geschiedenis 6,5 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
EDIT: "Verwijten aan" natuurlijk.. ![]() Laatst gewijzigd op 05-12-2011 om 21:29. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote LJH-Topic # 142 Verwijderd | 500 | 20-02-2009 17:24 | |
Verkeer & Vervoer |
Show je auto fototopic :) part 3 MTpower | 500 | 14-11-2008 03:01 | |