Advertentie | |
|
![]() |
|
volgens mij is het niet echt mogelijk om echt aardig te worden als je dat niet bent.
al geloof ik neit dat je echt onaardig bent naar meisjes en als dat wel zo is mischien eens goed nadenken vanwaar dat gedrag komt.
||
Citaat:
nou met hem ga je gewoon met een leuke manier om aardig enzo als je dat nou gewoon eens bij meiden doet ben je al een stap verder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja ik doe gewoon aardig tegen meiden zoals ik ook tegen mijn vrienden doe, en ze hebben vast geen hekel aan me, maar dat ze me nou aardig vinden of om mij geven, nee dat ook weer niet... Ik ben gewoon niet interessant, dat is eerder het probleem volgens mij, ik ben gewoon te saai. Andere jongens uit mijn klas weten altijd wat te lullen, maar ik vaak niet. Soms wel, maar ik blijf toch derde rangs zeg maar.... Wat doe je daar aan? |
![]() |
|
Volgens mij heb jij een heel ander idee van aardig zijn dan de meeste mensen hier. Hoe kun jij weten of ze je aardig vinden. Het is niet dat aardig zijn in het hoofd van een meisje hetzelfde is als een gratis entreeticket voor haar liefdesgrot..
Laatst gewijzigd op 30-11-2011 om 18:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Je moet inderdaad niet gaan doen alsof je aardig bent, of doen alsof je zelfverzekerd bent. Je moet het gewoon zijn. Je kunt natuurlijk gewoon gaan oefenen. Probeer gesprekken langer te laten doorgaan. Stel vragen. Maak grapjes. Als je vaker echt omgaat met meisjes gaat het vanzelf iets makkelijker. Ik kan me ook niet voorstellen dat er niemand is die je aardig vindt, maar er zit nogal een groot verschil tussen iemand "aardig" vinden en iemand echt "leuk" vinden. Dus misschien ben je gewoon nog geen meisjes tegengekomen die jou leuk vinden. |
![]() |
||
Citaat:
en als je nog niet weet waar de meiden interrese in hebben loop gewoon eens langs dan hoor je vaak wel waar ze het over hebben (meiden kletsen nogal veel) jongens ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je weet toch zeker zelf wel wat aardig zijn inhoudt? Er is echt geen verschil tussen aardig zijn tegen je ouders, tegen je broertjes, zusjes, nichtjes, neefjes, je vrienden, jongens in de klas, leraren, de buschauffeur, de buurman, de hond, en meisjes, hoor. Zoals ik hierboven al zei: aardig zijn houdt in vriendelijk zijn, oprecht geïnteresseerd in de persoon met wie je praat, openstaan voor iemand, en behulpzaam zijn waar nodig. Gewoon, jeweetwel, dat wat je doet als je aardig bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk, bij mijn ouders, broers, zusje en vrienden weet ik dat ze mij aardig/leuk vinden, ik kan op hen aan. Ik heb geen idee of een meisje mij nu aardig zal vinden. Een voorbeeld: Een meisje waar ik regelmatig mee omga, was pas jarig. Mij nodigt ze niet uit op haar feestje, anderen, waar ze minder mee omgaat, wel. Hoewel dit meisje natuurlijk niet representatief is voor alle meisjes, ga ik toch denken dat ik dan wel niet aardig zal zijn. Dat is toch logisch? En zo zijn er meerdere gevallen. Dus vandaar dat ik me afvroeg: verstaan meiden onder 'aardig' iets anders dan jongens? Maar in ieder geval bedankt voor de tips tot nog toe en ik zal zien of ik er wat mee kan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat misschien wél het geval kan zijn, is dat je iets te hard probeert aardig te zijn, waardoor het heel beklemmend op haar (dit meisje) over kan komen. Een jongen die ik ken, probeert ontzettend hard aardig te zijn tegen iedereen en vooral meisjes, maar doet dat op zo'n manier dat je je niet prettig voelt bij hem, omdat je niet goed kan bepalen wat zijn bedoelingen zijn. Is het gewoon vriendschappelijk of stiekem meer. Snap je?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bevriend zijn met iemand, elkaars vertrouwenspersonen zijn, dat is wat anders... dan vind je elkaar niet alleen aardig, maar dan wil je ook heel specifiek met die persoon omgaan, je vertrouwt hem/haar, hmm ja wat valt daar nog meer allemaal onder. En dat is niet iets dat je af kunt dwingen op basis van je gedrag; dat groeit gewoon als je veel met mensen omgaat die je mag, en andersom. |
![]() |
||
Citaat:
Maar praat er anders eens met iemand over die weet hoe jij je gedraagt, iemand die je vertrouwt.
||
![]() |
Citaat:
Nogmaals bedankt voor jullie tips. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Serieuse pijn in borstkas Verwijderd | 31 | 03-09-2004 21:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
kan dit ADHD of iets in die aard zijn?? elsjuh | 15 | 11-02-2003 13:10 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: snel toegeven werkt in de liefde alleen maar tegen je. Verwijderd | 25 | 28-05-2002 10:19 |