![]() |
||
Citaat:
Ik denk in worst case scenario's maar inderdaad een vrouw moet wel ronde vormen hebben voor de meeste mannen maar voor mij gewoon slank. Ieder zijn smaak he |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
jesus, ben je égt geen troll?
|
teeeeeeeering knaagdier wat ben je labiel. TS: dat aan de zijkant is normaal dat heten heupen en op heupen zit huid en een beetje vet en dat is normaal. Als je dat niet hebt ben je erg dun en in jouw geval ook erg onzeker en dat is niet tof. Chop chop dus een beetje blij zijn met jezelf en gewoon lekker showen met je heupen in je nieuwe goed passende broek
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mischien zijn er bepaalde oefeningen waardoor je dat strak kan krijgen. Mischien is bij de sportschool vragen toch een goed idee. Ik doe nu ook on-topic posten zodat ik geen ban meer krijg, goed hè!
|
Verwijderd
|
@TS: Ik denk dat iedereen hier zo'n beetje wel zal beamen dat ik verre van dik ben, en ik heb dat ook gewoon. Het hoort er nou eenmaal een beetje bij
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Daarom is het ook nutteloos om binnen een te strakke broek te willen passen. De enige manier om dat te bereiken is je gewicht gevaarlijk laag te laten worden. Ik heb iets dat er uit ziet als een beetje een buikje, maar dat had ik toen ik 77 kilo woog en bijna ondergewicht had, maar nu nog steeds op 81 en genoeg buikspieren om een flink rondje te boksen, terwijl ik vergeleken met voordat ik ging kickboksen toch echt tig keer sterkere buikspieren heb gekregen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat hier al wordt gezegd: koop een andere broek. Je kunt kijken of je gewoon een maat groter moet nemen, of wellicht zijn heupbroeken niet zo handig bij jou en moet je gewoon een ander model nemen. Ook zijn rokjes wellicht een uitkomst ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is onzin dat je geen mooi figuur hebt als niet alle kleding je geweldig staat, die kleding is gemaakt op gemiddeldes niet op jouw als individu. Dus probeer van kleding gewoon wat meer modellen, tot je iets vind waarbij je figuur mooi uitkomt. |
![]() |
||
Ik zou niet zo even vanuit een beschrijving kunnen zeggen of het nou te veel vet is of gewoon mooie rondingen, maar wat ik je wel kan vertellen is dat als je een strakke broek aandoet, die inderdaad ook nog eens onder je heupen komt, zowel huid als vet al gauw de neiging krijgen er bovenuit te blubberen. Dat betekent zelfs als je volslank bent gewoon dat je broek niet de juiste of een te kleine pasvorm heeft. En omdat je zegt dat je buik wel plat is, krijg ik de indruk dat je gewoon een mooi figuur hebt nu. En zoals je zelf al zegt, je moet ook niet hebben dat je helemaal geen figuur meer overhoudt. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zomige mensen hebben daar last van ik heb zelf ook beetje maar trek ik me niks van aan ik ben blij met me zelf en de jongens zijn volgens mij ook wel beetje blij met mij :$ ik doe vaak rok aan met een legging beetje over me buik zo dat ik slank lijk
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Witte punt op m'n neus, hoe krijg ik 'm weg? Guinie | 6 | 11-04-2011 08:52 | |
Psychologie |
Het Moet gevoel van humor Dice94 | 8 | 13-07-2008 01:32 | |
Software & Hardware |
[joomla] na installatie,.. hoe krijg ik het makkelijk clean? Gatara | 7 | 26-08-2007 13:11 | |
Software & Hardware |
[Photoshop] Hoe krijg ik dit weg? Severus | 6 | 11-08-2004 21:09 | |
Software & Hardware |
[Search-balk] Hoe krijg ik hem weg? Verwijderd | 8 | 05-11-2003 18:05 | |
Software & Hardware |
HELP hoe los ik dit op?? MissCzechMeOut | 10 | 24-10-2003 11:04 |