![]() |
|
Hallo,
Ik was net bezig met Adobe Photoshop toen ik vast per ongeluk ergens op drukte want ik kreeg bij mijn 'werkje' opeens een gestippeld lijntje met een grijs hoekje linksbovenin. Zie hier: Screencap van probleem Ik heb alles geprobeerd en weet niet hoe ik dit nu weg kan krijgen - wie kan me helpen? En nu we toch over Adobe Photoshop bezig zijn - weet iemand hoe je iets exact kunt featheren? De feather optie is te vinden onder het menu 'Select' (ik gebruik de Engelstalige versie van Adobe). Kijk - wanneer je van twee foto's 1 foto wilt maken, zul je van een van de twee foto's wel het een en ander moeten featheren, zoals hier: ![]() Hoe krijg je bij Hermione (dat meisje dus) exact de achtergrond weggefeatherd, zoals hier gedaan is? Met hoe ik dat probeer te doen, lukt het niet. Ik denk dat men van een bepaald soort lasso gebruik heeft gemaakt om dat zo exact te doen, maar ik weet niet welke. ![]() Alvast heel erg bedankt! Groetjes, Severus
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar heel erg bedankt voor de tip, trouwens. ![]()
|
Het is idd gewoon een heel erg priegelwerkje... je moet er iets voor overhebben
![]() Er zijn ook wel tutorials te vinden over hoe je het kunt perfectioneren, bijvoorbeeld hier: http://www.photoshopcafe.com/tutoria...out/cutout.htm
Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 20:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *is blij en gaat meteen experimenteren* ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94 Spelleider | 500 | 06-11-2013 19:37 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign & sitechecks topic - [Deel 3] M@rco | 276 | 19-06-2009 07:36 | |
Software & Hardware |
[Software] Photoshop sluit direct weer af Verwijderd | 6 | 23-09-2004 15:17 |