Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2012, 22:02
Verwijderd
Mijn ex heeft WoW geïnstalleerd gehad op mijn computer. Blijkbaar is dat allemaal niet super verlopen, want nu blijkt dat ik WoW op 3 plekken heb staan:

C:\World of Warcraft\
C:\Program FIles\World of Warcraft\
C:\Users\Public\Games\World of Warcraft\

De 2e is diegene die ik gebruik en goed is (op de andere zit een hack die ik niet wil), maar nu het leuke, hoe doe ik de 1e en de 3e uninstallen? Als ik gewoon in mijn windows-menu ga kijken bij WoW uninstall, dan neemt hij de 2e. Hetzelfde voor via configuratiescherm en Programma verwijderen.

En dan het volgende probleem dat opdook, ik probeerde handmatig de mappen te verwijderen (curse client ziet namelijk ook die 3 wows en ik wil dat hij er maar 1 ziet), maar de C:\World of Warcraft\ geeft het volgende: U moet administratormachtigingen opgeven om deze map te kunnen verwijderen. Dan klik ik op doorgaan. Vervolgens krijg ik:

U bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren.

U dient door Cat-PC\Cat gemachtigd te worden om wijzigingen aan deze map te kunnen aanbrengen.

WTF? Ik ben toch zeker wel admin op mijn eigen pc, ik heb geen verschillende users ofzo.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 07:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2012, 22:19
M@rco
M@rco is offline
Volgens mij klopt het wel dat WoW zooi in de User-map installeert, dat zou ik dus niet zonder meer verwijderen. Hoeft niet per se een aparte installatie te zijn.

Wat de C:\WoW-map betreft: met rechts op de map klikken en bj Eigenschappen/Beveiliging je account schrijftoegang geven tot die map zou moeten werken. Vooropgesteld dat je die map inderdaad niet meer nodig hebt; het is over het algemeen niet aan te raden om zomaar mappen van programma's weg te gooien.
Oud 09-01-2012, 22:25
Daantjer
Daantjer is offline
WoW kan je gewoon weggooien. De voorkeuren staan geloof ik in de programmamap opgeslagen. (speel het zelf ook)
Oud 10-01-2012, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij klopt het wel dat WoW zooi in de User-map installeert, dat zou ik dus niet zonder meer verwijderen. Hoeft niet per se een aparte installatie te zijn.

Wat de C:\WoW-map betreft: met rechts op de map klikken en bj Eigenschappen/Beveiliging je account schrijftoegang geven tot die map zou moeten werken. Vooropgesteld dat je die map inderdaad niet meer nodig hebt; het is over het algemeen niet aan te raden om zomaar mappen van programma's weg te gooien.
Ik heb toegang tot alles, dat is het bizarre.

En die onder users is ook een aparte account, want Curse ziet hem zo.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 20:09
Verwijderd
WoW werkt net als Steam; je kunt de installdir gewoon verplaatsen als je dat wilt. Er wordt geen gebruik gemaakt van user profiles in Windows. Mijn acht jaar oude installatie is verschillende Windowsversies meegegaan zonder herinstallatie of gezeur. Shit gaat pas de fan raken wanneer je binnen de installdir directories gaat snoeien.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 20:10
Verwijderd
En Curse-clients sucken. Er zijn maar een paar relevante addons die je echt nodig hebt "op niveau", kleine moeite dat met de hand te doen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 21:56
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
En Curse-clients sucken. Er zijn maar een paar relevante addons die je echt nodig hebt "op niveau", kleine moeite dat met de hand te doen
Gewone keybindings werken ook gewoon (beter), ik snap niet dat sommige raiders een andere UI nodig hebben dan die standaard ingebakken zit. Zeker melee DPS en tank gebruikt niet al zijn abilities (casters, healers en range weet ik niet). DBM is wel handig, daarnaast is een Atlas-map ook wel handig, mailbox addon ook wel, maar wat meer?
Oud 11-01-2012, 02:41
Verwijderd
Citaat:
Gewone keybindings werken ook gewoon (beter), ik snap niet dat sommige raiders een andere UI nodig hebben dan die standaard ingebakken zit. Zeker melee DPS en tank gebruikt niet al zijn abilities (casters, healers en range weet ik niet). DBM is wel handig, daarnaast is een Atlas-map ook wel handig, mailbox addon ook wel, maar wat meer?
Omen, Grid (rolafhankelijk), DoTimer (rolafhankelijk), Recount, Bartender (of een equivalent).. En de default UF van Blizzard zuigt de pan uit; keybindings/macro's of niet
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 15:39
Verwijderd
Dat is heel leuk en aardig liefjes, maar ik zit nog steeds met het probleem dat ik niet gemachtigd ben. Wat kan ik nog meer proberen?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 20:10
Verwijderd
Claim dan even recursive ownership op die directory. M@rco heeft dat uitgelegd. Als dat niet werkt pleur je "claim ownership folder" door Google en volg MS KB-links of zo
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 21:53
Verwijderd
Wat M@rco zegt heb ik al geprobeerd, maar alles staat gewoon aangevinkt, dus.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 22:28
Verwijderd

You sure? Dit is namelijk waar het om gaat; niet je réchten maar de ównership.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 13:50
Verwijderd
Daarna moet je trouwens ook nog wel eens de rechten instellen.

Het heeft bij mij ook wel eens gewerkt door Gebruikersaccountbeheer helemaal uit te schakelen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 16:10
Verwijderd
Q, zie bijlage voor wat hij zegt (oh vergeten bij te snijden wat het 2e scherm betreft, nou ja).

deadlock, hoe doe je dat?

Laatst gewijzigd op 04-04-2014 om 08:12.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 06:43
Verwijderd
Startmenu openen in dan in de zoekbalk onderin Gebruikersaccountbeheer tikken, dan klikken op de optie die bovenaan in de zoekresultaten verschijnt en het balkje naar beneden schuiven.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 14:08
WoKo
WoKo is offline
Uitleg
1 ste map is met installatie bestanden
2e map is waar hij geinstalleerd is
3e map is waar hij de save files opslaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten