Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En je ![]() Maar dan zonder de streepjes. Dan krijg je blijkbaar ook de 'y' ![]()
||
Citaat:
![]() Maar Matthijs denkt altijd dat kinderen van < 18 een beetje vaderlijk en bemoedigend toe moeten worden gesproken, omdat ie zelf al een oude lul is die zich niet meer kan identificeren met jonge koters. En dan gaat ie maar beginnen over 'kijk je al een beetje naar de meisjes?' en 'goh, wat goed zeg, en je bent nog maar x jaar!'
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is nu een of andere quiz op tv. De vraag was 'wie waren de dekabristen?'. Antwoord van een deelnemer: 'Dat waren mensen die tijdens de koude oorlog het moederland beschermden... en de koude oorlog... toen was het heel erg koud... want het was nog voor de klimaatverandering... en de dekabristen gingen toch vechten, ondanks dat het zo koud was...'
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het was toch zo dat ze die meiden heel veel wijn hadden gegeven, en hadden verteld dat het niet uitgezonden zou worden
![]() Als ze dat tegen mij hadden gezegd en ik had daar gezeten met veel wijn met bepaalde mensen dan was er bij mij ook zoiets uitgekomen waarschijnlijk ![]() Oke, wel iets minder erg, ik vermoed dat ik nog wel wist te vertellen dat Nelson Mandela geen seriemoordenaar is, maar toch ![]() |
![]() |
|
|