Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nee het is zeriyouh , haha. Maar wat ik toch wel dom vind is dat hij ons les wil geven in een taal die hij beheerst. leerlingen moeten die taal snappen door een fatsoenlijk nederlandse uitleg te krijgen. Als hij slechtbeheersend nederlands praat dan kan het zo zijn dat je denkt het te snappen maar eigenlijk zit je helemaal verkeerd!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kreeg ook een of andere oostblok-kut voor natuurkunde. Nu waren exacte vakken sowieso al niet mijn sterkste punt maar mede dankzij haar heb ik gewoon onvoldoendes gehaald die periode.
Ik vind het dan ook belachelijk dat ze docenten aan kunnen (mogen) nemen die de nederlandse taal niet beheersen. Laat hen eerst zelf maar eens les nemen voordat ze geld gaan verdienen met niets doen. |
![]() |
|
![]() |
Precies. Als je ons een vreemde taal wil leren , dan moet je de basistaal kunnen beheersen om het ons te willen laten snappen. Kan je dat niet? , Neem de Nederlandse taal cursus. Vaak genoeg hoor ik van hem ''Hoe jij zeg die Nederlands woordje voor ''pie''? Ik bedoel dan kom je toch heel onproffesioneel over..Gelukkig dat ik Engels te makkelijk vind. Maar met die andere leerlingen heb ik zeker te doen..
En ik denk zelf dat ik Engels op sommige punten beter kan uitleggen aan leerlingen aangezien ik wel gewoon goed Nederlands spreek.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn leukste leraar is mijn leraar van NLT en biologie, denk ik. Maar dat komt vooral omdat ik hem 1/3 van mijn lesuren heb, waardoor het met een groepje altijd heel erg gezellig is.
Mijn stomste leraar is mijn leraar van M&O. Hij kan niet uitleggen, komt vaak niet uit zijn woorden en uiteindelijk snap je niks van zijn lessen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Algemene schoolzaken |
Welke leraar wil je goed een pak rammel geven en waarom? Verwijderd | 29 | 24-05-2004 09:49 | |
Algemene schoolzaken |
Welke leraar zuigt het ergst CPHU | 2 | 21-04-2004 12:36 | |
Algemene schoolzaken |
ik wil leraar worden :? alu_aapi | 25 | 26-09-2003 20:28 | |
Algemene schoolzaken |
Aan welke leraar heb jij een hekel? )Vampje( | 24 | 12-04-2003 18:20 | |
Algemene schoolzaken |
welke leraar/lerares zou jij wel willen ontslaan en waarom??!!! friesinnetje | 24 | 01-06-2002 21:55 |