Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ik zou wel een leuk vak kiezen, zoals geschiedenis... en dan lekker in tilburgenland gaan studeren.. zo, weer lekker reclame gemaakt voor mn opleiding... weer extra studiepuntjes... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu weer on-topic: nee hoor, dat is absoluut niet raar. Mensen zullen het waarschijnlijk niet snappen, maar dat moet je maar gewoon over je heen laten gaan. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nee hoor het is absoluut niet raar maar de kans is groot dat je nog wel van mening veranderd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Edit: voor de mensen die het niet wisten: met de meeste universitaire opleidingen kun je ook gewoon leraar worden voor het middelbaar onderwijs. Dan ben je 1ste graads leraar en mag je aan iedereen les geven (vmbo tot 6 vwo). Doe je een hbo lerarenopleiding, dan ben je 2de graads leraar en mag je alleen aan vmbo en onderbouw havo/vwo les geven. Tijdens de meeste universitaire studies kun je een bijvakje "lesgeven" volgen of iets dergelijks.
|
Zeker niet raar. Ik begon in de 2e klas ook te roepen dat ik in het onderwijs wilde. Wil het nu nog steeds! (doe nu de Pabo in 3 jaar, voor de vwo-stroom). Hierna ga ik Nederlandse taal en letteren studeren. Ik weet nog niet of ik op de basischool, de middelbare school of waar dan ook wil lesgeven, misschien wil ik ook niet kiezen! Maar ik wil in elk geval het onderwijs in.
Liefs, Essy |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
De Kantine |
Lay Down Saailly #399 Verwijderd | 500 | 30-10-2008 22:01 | |
Psychologie |
Ik wil m'n verhaal graag kwijt. Zalrina | 3 | 12-07-2007 15:10 | |
De Kantine |
Wat was je eerste post op dit forum? MTpower | 77 | 17-12-2006 21:19 | |
Algemene schoolzaken |
leraren pff ninke88 | 18 | 22-06-2005 18:02 | |
Algemene schoolzaken |
LERAREntekort en TOCH VEEL mensen die LERAAR worden willen? kleinedraak | 23 | 03-07-2002 20:36 |