Hoi,
Ik ga proberen hier mijn verhaal zo duidelijk neer te pennen en hopelijk kunne jullie mij wat raad geven met mijn situatie.
Een dikke maand geleden zat ik ergens op een bankje en kwam er een meisje dat op mijn school zat mij vertellen dat haar vriendin mij best wel knap vond.
Ik heb dit meisje, marie, dan leren kennen en alles ging heel goed. We spraken veel af op school en kwamen ( en komen nog steeds) heel goed overeen. Ze gaf/geeft ook hints dat ze meer wilt denk ik: ze zegt dat ze mij mooi en lief vindt en post bijvoorbeeld een hartje op mijn facebook. We smsten ook zeer veel. (500 smsen op 3weken)
Maar een tweetal weken geleden vertelde ze mij dat ze al 2jaar op een jongen verliefd was ( en nog steeds is?). Met die jongen, Jonas, had ze een relatie gehad voor ongeveer een jaar. Tijdens de grote vakantie ging alles heel goed tussen Jonas en Marie maar dan hadden ze ruzie gekregen en waren ze nietmeer samen. Na verloop van tijd waren ze wel weer goede vrienden, maar nietmeer samen.
Marie zegt nu tegen mij dat ze het niet leuk vindt dat ze er nietmeer mee samen is en dat ze die jongen moeilijk uit haar hoofd kan krijgen. Ze spreekt er soms nog wel mee af om te praten zegt ze. Als ik vraag of ze nog steeds samen zijn antwoordt ze van niet.
Ze zei wel dat ik de enigste jongen was die haar van Jonas kon afhelpen.

(Maar ook dat niemand Jonas kan vervangen

)
Tijdens de examens hebben we iets minder contact gehad, maar gisteren heb ik haar nog gezien en we hebben weer veel gelachen enzo. Maar mijn probleem is dat ik graag meer wil dan gewoon vriendschap en ik weet niet hoe ik mijn move moet maken als ze nog altijd met Jonas in haar hoofd zit.. Want ze praat nogwel veel over Jonas.
Ik snap er niets meer van, wie wil ze nu eigenlijk?
Ik hoop dat jullie aan mijn verhaal uitkunnen en mij kunnen helpen want ik denk er echt heel veel aan en ik word er zot van!