Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2011, 19:49
anoniem1993
anoniem1993 is offline
Ik zit met een lastig probleem. Ik ken al ongeveer 9 jaar een meisje, zei verhuisde ooit hier naartoe op haar 9de ofzo. We zaten toen bij elkaar in de klas op de basisschool. Ik was vanaf toen al gelijk gelijk smoor verliefd op haar en dat is eigenlijk nooit over gegaan.
We konden erg goed met elkaar opschieten en zei vond mij toen ook leuk hoorde ik destijds van mede klasgenoten, maarja toen was ik 10 a 11 jaar en toen durfde en deed ik en zei daar gewoon niks mee.

Toen ging ik naar de middelbare school en zei ging al naar een andere middelbare school. Dit was echt een ramp natuurlijk. Ik heb een leuke middelbare schooltijd gehad, maar ben haar in die tijd eigenlijk nooit vergeten. We hadden en hebben nu allebij ons eigen leven.

Ben nu naar het mbo gegaan en het is raar mischien maar ik ben na al die tijd gewoon nog steeds verliefd op haar, ik zie haar soms nog wel eens fietsen en sprak haar tijdje geleden nog wel heel even op hyves maar daar bleeft het eigenlijk bij. Zei woont eigenlijk maar ong 1 km bij mij vandaan.

Ik wordt er eigenlijk helemaal gek van, wordt nooit verliefd op een ander meisje omdat ik dat niet wil want ik wil haar gewoon. Ik ga met mijn vrienden dan ook heel ergens anders uit dan zei, dus ik kom haar zo ook nooit tegen. Zei heeft overigens ook nog steeds geen vriend dus opzich zou het altijd nog kunnen. Maar contact zoeken lijkt mij wel heel raar na al die tijd dat we elkaar hebben gesproken. Ik weet gewoon niet meer wat ik hiermee aanmoet, het is erg lastig. Iemand ideeén hoe ik dit aan moet gaan pakken? want wordt er zo langzamerhand wel erg gek van.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2011, 20:06
Thomas.
Thomas. is offline
na 9 jaar moet je toch echt actie ondernemen hoor! want anders blijf je je hele leven (wat je al aan het doen bent) dwalen!

of sta open voor andere meisjes, want 9 jaar achter dezelfde aan zitten, begint echt extreem te worden.
Oud 23-09-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
na 9 jaar moet je toch echt actie ondernemen hoor! want anders blijf je je hele leven (wat je al aan het doen bent) dwalen!

of sta open voor andere meisjes, want 9 jaar achter dezelfde aan zitten, begint echt extreem te worden.
Niks aan toe te voegen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 20:20
anoniem1993
anoniem1993 is offline
Ja ik weet het.. en het word alleen maar lastiger
maar hoe kan ik dan ooit met haar in contact komen op een normale manier zonder dat ze denkt van wat moet die ineens
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 20:23
EZBlade
EZBlade is offline
Dat dus.
Maar als je echt graag wilt, dan vraag je toch gewoon of ze een keer iets gaat drinken met jou.
Ik neem aan dat als jullie elkaar leuk hebben gevonden, dat er nog steeds een klik kan zijn.

Ga gewoon heel luchtig iets drinken en kijk hoe de chemie tussen jullie is. En als dat zo is, kun je het rustig gaan opbouwen.

Edit: als je haar vraagt om wat te drinken, kun je gewoon zeggen dat het is om een keer bij te kletsen. Onschuldiger kan bijna niet en je toont nog interesse ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten