Ik zit met een lastig probleem. Ik ken al ongeveer 9 jaar een meisje, zei verhuisde ooit hier naartoe op haar 9de ofzo. We zaten toen bij elkaar in de klas op de basisschool. Ik was vanaf toen al gelijk gelijk smoor verliefd op haar en dat is eigenlijk nooit over gegaan.
We konden erg goed met elkaar opschieten en zei vond mij toen ook leuk hoorde ik destijds van mede klasgenoten, maarja toen was ik 10 a 11 jaar en toen durfde en deed ik en zei daar gewoon niks mee.
Toen ging ik naar de middelbare school en zei ging al naar een andere middelbare school. Dit was echt een ramp natuurlijk. Ik heb een leuke middelbare schooltijd gehad, maar ben haar in die tijd eigenlijk nooit vergeten. We hadden en hebben nu allebij ons eigen leven.
Ben nu naar het mbo gegaan en het is raar mischien maar ik ben na al die tijd gewoon nog steeds verliefd op haar, ik zie haar soms nog wel eens fietsen en sprak haar tijdje geleden nog wel heel even op hyves maar daar bleeft het eigenlijk bij. Zei woont eigenlijk maar ong 1 km bij mij vandaan.
Ik wordt er eigenlijk helemaal gek van, wordt nooit verliefd op een ander meisje omdat ik dat niet wil want ik wil haar gewoon. Ik ga met mijn vrienden dan ook heel ergens anders uit dan zei, dus ik kom haar zo ook nooit tegen. Zei heeft overigens ook nog steeds geen vriend dus opzich zou het altijd nog kunnen. Maar contact zoeken lijkt mij wel heel raar na al die tijd dat we elkaar hebben gesproken. Ik weet gewoon niet meer wat ik hiermee aanmoet, het is erg lastig. Iemand ideeén hoe ik dit aan moet gaan pakken? want wordt er zo langzamerhand wel erg gek van.
|