Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tegenpool met raakvlakkem
![]() ![]()
|
mijn 1e vriendje en ik zaten wel op een lijn om t zo maar te zeggen, mijn 2e vriendje en ik niet echt.
Ik zoek meestal wel de jongens uit die niet echt bij mij passen maar, wat dan wel bij me past?! Daar ben ik nog niet echt over uit ![]()
|
mijn 1e echte ex voor mij... was echt mijn tegenpool. Maar ik was ook ziek in die periode. Ik denk dat als ik me goed had gevoelt en echt mezelf was geweest we veel beter bij elkaar hadden gepast.
mijn 2e ex (tis net 4 dagen uit) paste best goed bij mij. we dachten hetzelfde enzo. Vonden dezelfde kleren mooi enzo. We vonden allebei dezelfde dingen leuk. Ik was alleen iemand die eerst de kat uit de boom moet kijken en dan pas los komt hij is gelijk los. We waren tijdens onze relatie (achteraf gezien) eigenlijk al meer vrienden dan dat we echt bij elkaar hoorden. Dat moeten we maar blijven. Goede vrienden. |
![]() |
|
ja hier heb ik laatst ook over na zitten denken..
of je beter met iemand kunt omgaan die je tegenpool is, of juist met iedereen waar je veel overeenkomsten mee hebt.. Ik ben in bepaalde dingen een tegenpool van mijn vriendje, maar ook zijn er dingen die we juist overeenkomen.. In sommige dingen kunnen we elkaar aanvullen, je hebt dingen waarover je van mening kunt wisselen enz. en aan de andere kant is het fijn dat je het over andere dingen eens bent en die je samen kunt delen.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
umm we zijn niet echt tegenpolen, maar we hebben allebei een fucking ander leven (door de afstand tussen ons, dus andere omgeving, mensen, ik zit op school, hij op universiteit, hij is dus ook al aardig wat intelligenter, weet meer, kan meer doen zoals uitgaan ed, en ik minder (mede door mijn ouders en mijn 5 jaar jonger zijn), bla)
als we bij elkaar zijn doen we redelijk hetzelfde en we hebben ook wel dezelfde interesses
||
Citaat:
Groetjes! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoeveel heb jij er gisteren gesaaid? #1726 Lorelei | 500 | 07-10-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |