Advertentie | |
|
![]() |
|
Aangenomen word op de Hogeschoool voor Kunsten Utrecht en er dan alles voor geven om goeie muziek te maken
![]() En een band vinden waar ik zanger van kan worden en een nieuwe baan vinden want postbode zijn is kak ![]() Oh en een leuke en lange relatie krijgen maar das meer een wens dan een voornemen ![]()
||
Citaat:
Maar ik probeer al mijn hele leven een soort van mijn verlegenheid te overwinnen, dus ik hoop dat ik dit jaar ook een stukje bijleer. En verder hoop ik dat ik een vervolgstudie weet. ![]() ![]() En een vriendje zou misschien ook wel leuk zijn, maar gewoon aardige en leuke mensen tegenkomen zou al een heel goed begin zijn. En daar dan ook mee om durven te gaan (zie het verlegenheid overwinnen). Enzo. Zoiets.
||
Citaat:
1. Kan nog niet. 2. Working Progress, En nieuwe baan ![]() 3. Working Progress ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vierhonderdtweeënsaaistig Verwijderd | 500 | 16-12-2008 00:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Column Fosca | 9 | 06-01-2008 15:06 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 78 Roosje | 494 | 12-12-2006 20:07 | |
Drugs & Alcohol |
Nog goede voornemens voor 2004? My Info | 83 | 01-01-2004 23:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Goede voornemens **Lololo** | 4 | 25-10-2003 12:22 | |
Algemene schoolzaken |
wat is jou goede voornemen voor het nieuwe schooljaar? Balance | 29 | 29-08-2002 14:22 |