Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2012, 23:06
Bartjuh-10
Bartjuh-10 is offline
Hallo allemaal,

Ik ben Bart, en helemaal niet bekend met forums. Dus jullie zullen me een beetje moeten helpen

Ik wil graag geld verdienen, maar ik kan niet werken door bepaalde omstandigheden. Ik heb vanalles geprobeerd te verzinnen maar kom niet met een idee. Ik doe graag wat met m'n handen

Toen zag ik dat ik nog een 'mini-foto studio' had staan, een tijdje geleden gekocht bij Expo, maar met mijn camera kon ik toch echt mooie foto's maken. Dus ik dacht dat ik daar wel iets mee kon doen? Foto's voor winkels voor web-shop's maken, foto's van huisdieren maken? Ik heb eigenlijk helemaal geen idee!

Hebben jullie goeie ideeën of tips? Want ik wil graag wat bijverdienen, en doe er dus veel voor

Graag hoor ik van jullie!

Mvg
Bart

Laatst gewijzigd op 06-01-2012 om 23:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2012, 21:08
priepie
priepie is offline
Oke wat zijn dan de omstandigheden als we dat weten weten we wat wel en niet kan
Oud 09-01-2012, 22:49
steffaboy
steffaboy is offline
Ik heb vandaag over zoiets heel erg makkelijks nagedacht. Download een torrent, een redelijk nieuwe. Pak hem in in een rar bestand met een wachtwoord erop. Verkort een link met die ene url sporter waarmee je geld kan verdienen en plaats je wachtwoord onder zo'n link op internet. Hoe meer downloaders, hoe meer geld
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 07:04
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Ik heb vandaag over zoiets heel erg makkelijks nagedacht. Download een torrent, een redelijk nieuwe. Pak hem in in een rar bestand met een wachtwoord erop. Verkort een link met die ene url sporter waarmee je geld kan verdienen en plaats je wachtwoord onder zo'n link op internet. Hoe meer downloaders, hoe meer geld
behalve dan het probleem is dat hij het al download van een torrent, dus iets aanbiedt wat al beschikbaar is. hier een wachtwoord op gaat zetten wat veel downloaders al irriteert en niemand de moeite voor neemt om op te zoeken wat het wachtwoord is. en vervolgens als iemand het gedownload heeft het waarschijnlijk weer een torrent van maakt en deze aanbied zonder wachtwoord.
Oud 10-01-2012, 17:38
Bartjuh-10
Bartjuh-10 is offline
Citaat:
Oke wat zijn dan de omstandigheden als we dat weten weten we wat wel en niet kan
Oke, ik ben 14 Wist niet of jullie mij wouden helpen ?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 19:28
Dasherman
Dasherman is offline
*wilden

Wat zijn de "omstandigheden", als ik vragen mag?

Want dat zou adviseren makkelijker maken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 21:44
priepie
priepie is offline
Ga kranten lopen of je moet iets anders nog hebben en als je 15-16 bent ga soliciteren bij winkel of restaurant......
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten